ehauger Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Interessant video om mannen bak bloggen The Sartorialist: http://youtu.be/e5NgG5koPZU 2 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg har begynt å samle på gamle kameraer, de trenger ikke å virke, noen som har noen å gi bort til hylla mi? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Bestilt normalzoom i dag. Blir spennende å se hvor lenge jeg må vente på den, men blir ikke allverden av tid. Gleder meg til å kunne ta andre bilder igjen og få noe videre en 50 mm fast og 70-200 1 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hvilken falt du på K-H-S? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg har begynt å samle på gamle kameraer, de trenger ikke å virke, noen som har noen å gi bort til hylla mi? Canon 1000d? Altså ikke det digitale som er å få tal i nå, men det analoge. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg har begynt å samle på gamle kameraer, de trenger ikke å virke, noen som har noen å gi bort til hylla mi? Canon 1000d? Altså ikke det digitale som er å få tal i nå, men det analoge. 1000D er det digitale. D = Digital. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hvilken falt du på K-H-S? Det er viktig for meg å ha et lysterkt objektiv, ble derfor Tamron AF SP 17-50mm F/2.8 XR Di II LD C. Vurderte i en stund og evnt gå for canon sin 18-85mm, men droppet det pga pris og blender. Planen er og ha dette objektivet nå fremover en stund, og evnt bytte ut med noe L optikk seinere hvis jeg ser behov og har penger til det. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Bilde med høy WOW!! faktor Bildet linket fra deviantart 1 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg har begynt å samle på gamle kameraer, de trenger ikke å virke, noen som har noen å gi bort til hylla mi? Canon 1000d? Altså ikke det digitale som er å få tal i nå, men det analoge. 1000D er det digitale. D = Digital. hmm, var det bare "EOS 1000" det het da? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Gikk til innkjøp av en liten softbox på Fotovideo sin stand på Hamar i dag, en Aurora 20x28cm, 390 kr. Var litt i tvil pga størrelsen, men etter en kjapp demo ble jeg overbevist. Skal likevel primært brukes til makro. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Har vært uten nett i en uke (hyttetur i Sverige). Blir nok til at jeg kjøper et nettbrett så jeg kan holde meg oppdatert her Det har dog blitt en del bilder, som nå skal sorteres og redigeres. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg har begynt å samle på gamle kameraer, de trenger ikke å virke, noen som har noen å gi bort til hylla mi? Canon 1000d? Altså ikke det digitale som er å få tal i nå, men det analoge. Får jeg så tar jeg nok imot, men er vel egentlig kameraer før 1990 jeg vil ha:) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg har begynt å samle på gamle kameraer, de trenger ikke å virke, noen som har noen å gi bort til hylla mi? Canon 1000d? Altså ikke det digitale som er å få tal i nå, men det analoge. Får jeg så tar jeg nok imot, men er vel egentlig kameraer før 1990 jeg vil ha:) Spørs om jeg ikke kan bidra med et gammel Nikon kamera og muligens noe gammelt optikk. Fikk en gang i tiden et svar på hvilken modell dette var, men finner ikke igjen tråden. Skal se hva jeg finner på loftet av andre fotoskatter i helgen Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Og for de som liker "Conceptual" ! http://dpshots.com/photo-inspiration/conceptual-photography.html 1 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Og for de som har noe fotoutstyr liggende til overs.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Har en masse bilder som jeg har fått i oppdrag å "fremkalle".. Nesten alle har skrikende røde øyne, og å gå gjennom alt i PS går ikke an. Noen som vet om en nettbutikk som gjør dette automatisk? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hva mener du med "fremkalle"? Digitale bilder du skal kopiere ut på papir? I såfall har vel de fleste fotobutikker mulighet til å fjerne røde øyne automatisk. Jeg husker imidlertid en dame som hadde levert noen bilder der jeg jobber. På noen av bildene hadde hun røde negler, og på ett av de bildene var to av neglene blitt brune på grunn av automatisk fjerning av røde øyne 1 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hva mener du med "fremkalle"? Digitale bilder du skal kopiere ut på papir? I såfall har vel de fleste fotobutikker mulighet til å fjerne røde øyne automatisk. Jeg husker imidlertid en dame som hadde levert noen bilder der jeg jobber. På noen av bildene hadde hun røde negler, og på ett av de bildene var to av neglene blitt brune på grunn av automatisk fjerning av røde øyne Ja, jeg skal ha det på papir, derav "fremkalle" Har du et konkret eksempel på en butikk som man kan velge automatisk fjerning av røde øyne? De jeg har sett på hittil må man fjerne manuelt på hver enkelt bilde. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 De jeg har sett på hittil må man fjerne manuelt på hver enkelt bilde. Spiller ingen rolle, såfremt prisen er det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå