Kenneth Solfjeld Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Tror jeg skal ha århundrets opprydding i harddiskene mine. Går til verks uten sentimentalitet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Tror jeg skal ha århundrets opprydding i harddiskene mine. Går til verks uten sentimentalitet.. Jeg rydder med hardhånd daglig/ukentlig/månedlig.. og da legge jeg alle følelser til side, og ser kun på det fototekniske biten av bildet. Men jeg beholder såpass mye at jeg kan se min egen utvikling på området i fra D40 sin tid, og opptil dagens D700. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Denne saken plasserte seg over utgangsdøra en morgen på Hvaler, noen som vet hva dette er? Ser ut som en eller annen form for møll spør du meg.. joa, men tenkte litt mer spesifikt jeg da:P Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Tror jeg skal ha århundrets opprydding i harddiskene mine. Går til verks uten sentimentalitet.. Høres ut som en heftig jobb, hatt 2xPC havarier siste ukene og ser nå at å ikke slette særlig med bilder iløpet av ca 3 år har blitt til ett fjell bokstavelig talt. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg har mistet inspirasjonen.. Don't fight it. Blir bare enda mer lei om man tvinger seg til å være kreativ. Finn på noe annet, se en film, hør på musikk - bare ikke rør kamera. Lysten kommer tilbake med tiden. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg har mistet inspirasjonen.. Fullstendig havnet der jeg og. Ble ungkar og spillemann for par år siden og da tenkte jeg at NÅ blir det full fokus og god tid å bruke på fotohobbyen. Ut og la seg inspirere. Få meg litt studiotid og bare dyrke den kreative utfoldelsen. Resultat: Tar mest bilder med mobilen min. Speilrefleksen er knapt rørt. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg har mistet inspirasjonen.. Kjøp en bra fotobok! Det er inspirerende. Og selv hvis det ikke er det, så er det givende uansett. Kan anbefale blant annet PhotoBox: Bringing the Great Photographers into Focus ReGeneration 2: Tomorrow's Photographers Today Robert Capa - The Definitive Collection Robert Frank - The Americans Gregory Crewdson - Beneath the Roses Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Denne er litt passende nå: Endret 3. august 2011 av olegunnaro Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Kjøp deg et mindre kamera, så kan du ta det med overalt. Jeg tok heller aldri med speilrefleksen min. Det var stort og tungt og stygt og umulig å gå rundt med uten at folk trodde jeg var DLD i menneskeform. Det beste kameraet er det du har med deg, har en eller annen type en eller annen gang sagt. Det er sant. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg har mistet inspirasjonen.. Don't fight it. Blir bare enda mer lei om man tvinger seg til å være kreativ. Finn på noe annet, se en film, hør på musikk - bare ikke rør kamera. Lysten kommer tilbake med tiden. Nettopp det jeg tenkte at jeg skulle gjøre. Fikk The Walking Dead sesong 1 i posten i går, og ble sittende å se fra start til slutt. Klarte rett og slett ikke stoppe så bra var det! Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Samboeren til onkelen min skal ha seg videokamera, krav ho har er: lite og lett å bruke, og selvfølgelig så bra som mulig, prisen hun har satt er ca 3000kr. og siden jeg kjenner til hennes tekniske kunskaper skader det ikke at det er så lett som mulig å legge inn videofilene på dataen lettest mulig:P så da er spørsmålet: noen forslag? GoPro? Har vanskeligere for å finne noe som er mindre, enklere og helt kurant kvalitet ..men det var kanskje ikke et slik hun var ut etter? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Noen av mFT folket som har erfaring med 40-150 objektivet til Olympus ? Ser FV har inne dobbeltkit i sort... Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Noen som har peiling på om det firkantede polariserings filteret til Lee er dårligere enn det runde man skrur fast frempå filterholderen? Må ha polariseringsfilter til kitet mitt, og polariseringsfilteret må sitte fremfor GND-et ellers blir det kluss... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Noen som har peiling på om det firkantede polariserings filteret til Lee er dårligere enn det runde man skrur fast frempå filterholderen? Må ha polariseringsfilter til kitet mitt, og polariseringsfilteret må sitte fremfor GND-et ellers blir det kluss... Hvis du går for det firkantede filteret, tror jeg du får problemer hvis du skal bruke gnd filter i tillegg. Du kan jo ikke snurre filterne individuelt i filterholderen.. Gå for det runde som kommer med egen adapter til å skru på filterholderen, så kan du snurre polafilteret uten å snurre gnd filteret. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 noen som er flinke logo og/eller webdesignere her? skal få lagd ny side og design til fotosiden min og suger på design/koding ;P Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Fikk The Walking Dead sesong 1 i posten i går, og ble sittende å se fra start til slutt. Klarte rett og slett ikke stoppe så bra var det! Synes selv serien var god, bare så altfor kort Sesong 1 er de samme episodene som gikk/går på tv, serien avsluttes rett etter at laboratoriet blir sprengt i lufta. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Fikk The Walking Dead sesong 1 i posten i går, og ble sittende å se fra start til slutt. Klarte rett og slett ikke stoppe så bra var det! Synes selv serien var god, bare så altfor kort Sesong 1 er de samme episodene som gikk/går på tv, serien avsluttes rett etter at laboratoriet blir sprengt i lufta. 6 episoder var ikke så mye, akkurat passe til å se alt på en ettermiddag/kveld. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 For en litt lenger film - hva med The Stand? Helt konge. Boka også. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Er så heldig at mitt bilde er plukket ut blandt 10 bilder i en fotokonkuranse i Romerikes Blad. Jeg kan vinne Een ukes fotoworkshop med fotograf Ronny Østnes i Toscana, Italia. Så jeg hadde blidt veldig glad hvis dere ville tatt turen innom å kanskje levert en stemme? Endret 3. august 2011 av k-h-s Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Link til bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå