fo2re Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Benytter anledningen til å gratulere tomsi42 med dagen (hvis han har lagt inn korrekt dato her) Takker og bukker . Datoen stemmer den, på godt og vondt Gratulerer med dagen !! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Har dere en god vidvinkel zoom å anbefale da? BH Photo skal absolutt avlegges et besøk Kan på det varmeste anbefale Tokina 11-16 f/2.8 utrolig retttegnende og lyssterk til innendørs bilder, ellers så prater flere varmt om den nye Sigma 8-16. Takk for de vennlige ord - nå er det snart på tide å komme seg vekk fra jobben og ut å feire litt. Får vel hive meg på med gratulasjonene jeg også, så gratulerer med dagen 1 Lenke til kommentar
fototim Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Vennlige ord fra undertegnede og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Får håpe at Tom ikke drar festen for langt i kveld da.. han skal vel på jobb i morra!! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Gratulerer dinosauren Tom Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Må vel slenge meg med i rekken: Gratulerer Tom! Hvilken whisky ble det i kveld da? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Må vel slenge meg med i rekken: Gratulerer Tom! Til deg og alle andre som har kommet med en hilsen - takker og bukker. Hvilken whisky ble det i kveld da? Det ble bare en syltynn 12 års Jameson; som det er nevnt - jobben kaller i morgen Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Gratulerer med dagen som var. Over til noe annet: LeicaLeicaLeicaLeicaLeicaLeica Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 wild guess: bestilt deg leica? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Joda, betalte på torsdag. Men dette er ikke torsdag! Endret 2. august 2011 av boffeeen 1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Samboeren til onkelen min skal ha seg videokamera, krav ho har er: lite og lett å bruke, og selvfølgelig så bra som mulig, prisen hun har satt er ca 3000kr. og siden jeg kjenner til hennes tekniske kunskaper skader det ikke at det er så lett som mulig å legge inn videofilene på dataen lettest mulig:P så da er spørsmålet: noen forslag? Endret 2. august 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Synes Fotovideo kjører et bra taktisk løp, med ankomst av sommerturneen deres 300 meter unna meg dagen etter lønning. Forøvrig, siste uka på sommerjobben, hadde jeg fått jobba i 5 dager til ville jeg tjent nok til å umiddelbart dekke et års studiegjeld etter skatt. Et helt annet tema, noen som kjenner til noen hybelutleie i Bodø? Universitet reklamerte så fælt med hybelgaranti for alle studenter at jeg var sløv med å oppsøke det private markedet inntil jeg fikk en sms om at alt var opptatt her om dagen... Litt av en garanti. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg har mistet inspirasjonen.. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Denne saken plasserte seg over utgangsdøra en morgen på Hvaler, noen som vet hva dette er? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg har mistet inspirasjonen.. Da hender det at det hjelper å kjøpe noe nytt. Men i ditt tilfelle, så har du kanskje for mye utstyr? Ta med kun et kamera og et fastobjektiv den neste uken, f.eks. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Prøv å lær deg noe du ikke kan/har gjort før? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg har mistet inspirasjonen.. Da hender det at det hjelper å kjøpe noe nytt. Men i ditt tilfelle, så har du kanskje for mye utstyr? Ta med kun et kamera og et fastobjektiv den neste uken, f.eks. Det anbefales alle. Jeg eier riktignok ikke et eneste zoom-objektiv, men tror alle zoom-eiere har godt av litt fastopptikk nå og da. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Denne saken plasserte seg over utgangsdøra en morgen på Hvaler, noen som vet hva dette er? Aner ikke, men jeg tror Bear Gryls anbefaler at du griller den godt på bålet før du spiser den (Som larve er den grei rå) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Denne saken plasserte seg over utgangsdøra en morgen på Hvaler, noen som vet hva dette er? Ser ut som en eller annen form for møll spør du meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå