Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere en god vidvinkel zoom å anbefale da? BH Photo skal absolutt avlegges et besøk :)

Kan på det varmeste anbefale Tokina 11-16 f/2.8 utrolig retttegnende og lyssterk til innendørs bilder, ellers så prater flere varmt om den nye Sigma 8-16.

Takk for de vennlige ord - nå er det snart på tide å komme seg vekk fra jobben og ut å feire litt.

Får vel hive meg på med gratulasjonene jeg også, så gratulerer med dagen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Samboeren til onkelen min skal ha seg videokamera, krav ho har er:

lite og lett å bruke, og selvfølgelig så bra som mulig, prisen hun har satt er ca 3000kr.

og siden jeg kjenner til hennes tekniske kunskaper skader det ikke at det er så lett som mulig å legge inn videofilene på dataen lettest mulig:P

så da er spørsmålet: noen forslag?

Endret av Bjørnli
Lenke til kommentar

Synes Fotovideo kjører et bra taktisk løp, med ankomst av sommerturneen deres 300 meter unna meg dagen etter lønning. Forøvrig, siste uka på sommerjobben, hadde jeg fått jobba i 5 dager til ville jeg tjent nok til å umiddelbart dekke et års studiegjeld etter skatt.

Et helt annet tema, noen som kjenner til noen hybelutleie i Bodø? Universitet reklamerte så fælt med hybelgaranti for alle studenter at jeg var sløv med å oppsøke det private markedet inntil jeg fikk en sms om at alt var opptatt her om dagen... Litt av en garanti.

Lenke til kommentar

Jeg har mistet inspirasjonen..

Da hender det at det hjelper å kjøpe noe nytt. Men i ditt tilfelle, så har du kanskje for mye utstyr?

Ta med kun et kamera og et fastobjektiv den neste uken, f.eks.

Det anbefales alle. Jeg eier riktignok ikke et eneste zoom-objektiv, men tror alle zoom-eiere har godt av litt fastopptikk nå og da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Denne saken plasserte seg over utgangsdøra en morgen på Hvaler, noen som vet hva dette er?

Ser ut som en eller annen form for møll spør du meg.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...