ventle Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det er sånn det skal være, så slipper vi å vente på at 30-40-50 bilder skal lastes inn i full størrelse når vi ser i gjennom bildetråden, så trykker vi heller på de bilden vi liker og får opp bare dem i full størrelse (det er lettere irriterende når mange omgår dette ved å linke inn bilder i full størrelse, så tar det år og dag å laste inn hver side i tråden likevel.) 2 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det er ikke slik vedleggsfunksjonen fungerte sist jeg brukte den, derfor spør jeg. Jeg liker å få litt størrelse på bildene med en gang, og mener kravene om oppløsning og antall er nok for å få ned størrelsen når man ser gjennom tråden. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det er ikke slik vedleggsfunksjonen fungerte sist jeg brukte den, derfor spør jeg. Det er sånn vedleggsfunksjonen har fungert for meg hele den tiden jeg har brukt forumet. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Da er det en stund siden sist du brukte vedleggsfunksjonen - det eldste bildevedlegget jeg finner på brukerkontoen min la jeg ut 16. oktober 2006, og det fungerte på akkurat samme måte, det ble laget en thumbnail som ble lagt inn i innlegget, så kan den som vil trykke på det og få det opp i full størrelse, og de som ikke vil slipper å vente i flere minutter på å laste inn hver side av tråden fordi alle på død og liv skal legge inn bilder i full størrelse rett i innlegget. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg har sakt det før og gjentar det gjerne: jeg synes det er rart og irriterende at lenkede bilder presenteres bedre enn opplastede. Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Har dere en god vidvinkel zoom å anbefale da? BH Photo skal absolutt avlegges et besøk Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Canon 15-85 er kanon. edit: kanskje jeg missforsto, hvis du vil ha en mer ren vidvinkel er jo sigma 10-20 en gjenganger. Endret 1. august 2011 av phax Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Canon 15-85 er kanon. He-he. Men den er nok mer en allrounder. edit: kanskje jeg missforsto, hvis du vil ha en mer ren vidvinkel er jo sigma 10-20 en gjenganger. For ikke å glemme Canon's egen EF-S 10-22mm. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Benytter anledningen til å gratulere tomsi42 med dagen (hvis han har lagt inn korrekt dato her) 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Benytter anledningen til å gratulere tomsi42 med dagen (hvis han har lagt inn korrekt dato her) Takker og bukker . Datoen stemmer den, på godt og vondt 3 Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Dæsken, runddag gitt. Gratulerer! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Gratulerer med dagen, Tomsi! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Gratulerer fra meg og. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Takker og bukker . Datoen stemmer den, på godt og vondt Grattebursdag med dagen, Tomsi! Takker for alt du yter her på forumet og hyggelige akam-treff. You da man! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 I Akam skulle være fest hos Tomsifar i lia for Tomsi fyller femti år omtrent på denne tia. Gamle snille Tomsi vår fyller femti år i år. Hei hurra for Tomsifar som er så snill og rar. 9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Takker og bukker . Datoen stemmer den, på godt og vondt Gratulerer med dagen!! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Takk for de vennlige ord - nå er det snart på tide å komme seg vekk fra jobben og ut å feire litt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Gratulerer så mye med dagen Tomsi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå