Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

*venter utolmodig på pakka mi* ikke flytta seg fra postkontoret siden 10.37 igår når den ble levert inn

 

online_package_tracking.png

 

Jeg bor i Nord Norge og har mange ganger bestillt fra Oslo, alle gangene jeg har brukt postens sporing har det stått når pakken var innlevert i Oslo, deretter ingen oppdatering før pakken er ved nærmeste omfordelingssentral. Ganske ubrukelig sporing igrunn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

VG ligger 2 gater nedenfor FotoVideo, gulesider - kart - SØK er en ett bra verktøy.

Ok, takk :)

Beklager, det skal så klart ikke skje igjen at jeg spør dere før Gulesider (=

 

Det var ikke ment som sarkasme, jeg bor ikke i Oslo selv så sjekket på Gulesider hvor ting er i forhold til det som har skjedd.

Lenke til kommentar

Little sidenote angående dødsstraff, er det ikke fortsatt dødsstraff for landsforræderi? Her snakker vi altså om noe på høyde med Quisling under 2. verdenskrig og dermed ingenting sammenlignet med i dag. Mannen som nå er tatt fortjener derimot livstid i fengsel, dersom han blir dømt noe som virker sannsynlig mtp omstendighetene.

Lenke til kommentar

Er nå fire på vennelista mi på facebook som har postet noe lignende dette: "Hva var det vi sa sosialister? Haha, håper dere innser hvor feil dere tar, blir deilig med FRP!"

 

Samtlige er slettet fra vennelista mi.

ufattelig at noen er så blinde i sitt politisk syn at de kan finne på å poste noe slikt. Hadde gjort det samme som deg og benyttet meg av delete knappen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...