tflovik Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 *venter utolmodig på pakka mi* ikke flytta seg fra postkontoret siden 10.37 igår når den ble levert inn Jeg bor i Nord Norge og har mange ganger bestillt fra Oslo, alle gangene jeg har brukt postens sporing har det stått når pakken var innlevert i Oslo, deretter ingen oppdatering før pakken er ved nærmeste omfordelingssentral. Ganske ubrukelig sporing igrunn. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 VG ligger 2 gater nedenfor FotoVideo, gulesider - kart - SØK er en ett bra verktøy. Ok, takk Beklager, det skal så klart ikke skje igjen at jeg spør dere før Gulesider (= Det var ikke ment som sarkasme, jeg bor ikke i Oslo selv så sjekket på Gulesider hvor ting er i forhold til det som har skjedd. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Er nå fire på vennelista mi på facebook som har postet noe lignende dette: "Hva var det vi sa sosialister? Haha, håper dere innser hvor feil dere tar, blir deilig med FRP!" Samtlige er slettet fra vennelista mi. 4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Har ikke en eneste rasistisk uttale i hverken twitter-feeden min eller facebook-feeden min. DET var deilig det. Derimot på hashtaggen #osloexpl kommer det noen helt vanvittig dumme uttalelser. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Fy flate, dette er ubekreftet men muligens over 30 drepte på Utøya. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Helt uvirkelig dette her, får håpe de tar de som står bak! (og ja, jeg mener de skal få en rettferdig rettsak, da jeg mener alle uansett hvor syke i hue de er fortjener det) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Sykt det som har skjedd. Sitter i London og ser nyhetene på BBC news. Håper dødsstraff blir midlertidig innført. Til en helt annen sak; kjøpt meg en nikon F3. Uten mattskive. Gah. Går nok tilbake med den i morgen ja. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg kaian Skrevet 22. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. juli 2011 Håper dødsstraff blir midlertidig innført. Så har vi tapt. 10 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Håper dødsstraff blir midlertidig innført. Så har vi tapt. Det er din mening. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Håper dødsstraff blir midlertidig innført. Så har vi tapt. Det er din mening. Og min. 4 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Og min. Dødsstraff er aldri greit. 4 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Sykt det som har skjedd. Sitter i London og ser nyhetene på BBC news. Håper dødsstraff blir midlertidig innført. Hvor er rettferdigheten idet? Norge fordømmer dødsstraff og slik skal det fortsette å være. 5 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Norge hadde dødstraff for landsforædere etter krigen, håper vi aldri mere trenger å gå til slike skritt. Endret 22. juli 2011 av Døgnvill Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Håper dødsstraff blir midlertidig innført. Så har vi tapt. Støttes. Jeg pleier å si at å dømme noen til døden, er det samme som å synke ned på en morders nivå. 3 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Little sidenote angående dødsstraff, er det ikke fortsatt dødsstraff for landsforræderi? Her snakker vi altså om noe på høyde med Quisling under 2. verdenskrig og dermed ingenting sammenlignet med i dag. Mannen som nå er tatt fortjener derimot livstid i fengsel, dersom han blir dømt noe som virker sannsynlig mtp omstendighetene. Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Er nå fire på vennelista mi på facebook som har postet noe lignende dette: "Hva var det vi sa sosialister? Haha, håper dere innser hvor feil dere tar, blir deilig med FRP!" Samtlige er slettet fra vennelista mi. ufattelig at noen er så blinde i sitt politisk syn at de kan finne på å poste noe slikt. Hadde gjort det samme som deg og benyttet meg av delete knappen. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ingen regel uten unntak (sier ikke om jeg mener det ene eller det andre). Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Nå som det både er akammere og digitere her tenkte jeg å lodde hva vi egentlig vil oppnå med posting av bilder i bildekritikk.. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Helt vilt det som skjedde idag.. Håper virkelig ikke utfallet er verre enn det allerede er. Edit: Flott initiativ Trondster! Endret 22. juli 2011 av Breni Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/09/13/476649.html artikkel fra 2006 om det som skjedde idag, på en måte, creepy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå