Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Endelig har jeg fått ordnet så jeg har ordentlig med lagring og backup løsning.

 

Nå en løpende sync av arbeidsdisk mot backup disk. Og har en backup disk som jeg plugger inn å tar backup til hver 3 dag.

 

Har også en backup disk som ligger lagret i en safe et annet sted, denne veksler jeg da plass på med backupdisken jeg har hjemme ca hver 14 dag.

 

 

Hvis det værst tenkelig skal skje, brann vil jeg da ikke miste mer en max 14 dager med bilder. Og denne backup disken ligger lagret trygt men lett hvis det er noe så er det i allefall noe jeg kan få rasket med meg ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter og vurderer om jeg skal oppgradere i fra OSX Snow Leopard til Lion.. dog det koster meg kun 209 nkr for å oppgradere alle mine Mac'er.. :) <skal.. skal ikke>

Duh. Skal, selvsagt. Om du skal gjøre det første dag det er tilgjengelig eller vente noen uker for å se om det dukker opp noen flere feil kan være en annen vurdering.

 

To minutter igjen av min nedlasting på første maskinen jeg legger det inn på. Ferdig!

Endret av Euklid
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Jaja.. ga faen.. og installerer nå Lion på iMac'en.. så får jeg se hvordan dette virker for meg, har alle tillfeller backup på TM om jeg ikke er fornøyd.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

@Ekulid

 

Har du funnet ut hvordan man kan bla seg tilbake i nettleseren med magicmouse? Tilbake funksjonen i FF & Chrome virker ikke her nå, men jeg kan bla i «sider» med én finger på magicmouse i Safari.. noen tanker?

Lenke til kommentar

Skal en tur i Bjørneparken i morgen og skal selvfølgelig ha med kameraet. Har dere noen tips til bilder av dyr?

Ta bilde når dem gjesper fordi dem kjeder seg.

 

Det er ganske kult og ta nærbilder med en ekstrem vidvinkel så nesa blir enorm stor, aberet er at du må på innsiden av inngjerdingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...