Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

64bit Win7, så minnebegrensningen er ikke noe problem.

Så er det bare å klinke til med 4GB, som vel er maks for den der.

De to tingene å kikke på er klokkehastighet og latency. Klokkehastighet er hvor kjapt det er i båndbredde, og latency (typisk opgitt som "CAS") er hvor mye treghet før du får begynt å streame svaret. Men - ikke noe stort poeng i kjappere minne en det pc'en tåler eller for den del det som er installert allerede.

Lenke til kommentar

64bit Win7, så minnebegrensningen er ikke noe problem.

Så er det bare å klinke til med 4GB, som vel er maks for den der.

De to tingene å kikke på er klokkehastighet og latency. Klokkehastighet er hvor kjapt det er i båndbredde, og latency (typisk opgitt som "CAS") er hvor mye treghet før du får begynt å streame svaret. Men - ikke noe stort poeng i kjappere minne en det pc'en tåler eller for den del det som er installert allerede.

Den takler inntil 8GB(!) så det jeg lurer på er om jeg skal kjøre på med 2x4GB med en gang. Det må jo merkes på en eller annen måte.

Lenke til kommentar

Må ha ei fotobok klar til rundt den 4-5. august - altså i handa rundt da. Hvilke leverandører rekker å levere innen da? :p

Japanphoto ihvertfall. De fleste norske leverandører burde vel klare det.

Lasta ned CEWE-klienten, virker ikke som om den virker så veldig godt på Mac. :| Har brukt Blurb en gang før, men der kan det ta opp til seks dager før boka går i trykken - så tar det jo noen dager å få boka hit da. Burde vel kanskje holde uansett, når jeg tenker meg om.... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...