Paisley Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Stephan og Drammen er tipset om innlegget ditt, FredrikV. Tipper de titter innom i løpet av en dag eller to Tusen takk for det! Skryt er noe alle mennesker trenger, og flott at Stephan og hans japanere i Drammen får en liten dose Akamister på tur? Spørs om noen av oss akamister er unge og spreke nok til slikt. Men hvem vet, kan godt ha vært store mengder rust der nede som trigget et par akamister? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Spørs om noen av oss akamister er unge og spreke nok til slikt. Men hvem vet, kan godt ha vært store mengder rust der nede som trigget et par akamister? Tror nok det finnes andre steder som er mer egnet når det handler om rust.Jeg hadde ihvertfall ikke gått ned den stigen Det finnes ihvertfall en sprek ung akamist i området som har tatt bilder fra en nedlagt bunkers, hvis jeg ikke tar helt feil. Men det er nok ikke en akakmist - for da hadde nok det vært mindre støy i det første bildet 2 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 1 av mine 2 benq fp93gx døde så jeg kjøpte en eizo flexiscan s1911(gammel sak), men fy f så mye bedre den var å se bilder på <3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Tror nok det finnes andre steder som er mer egnet når det handler om rust.Jeg hadde ihvertfall ikke gått ned den stigen Det finnes ihvertfall en sprek ung akamist i området som har tatt bilder fra en nedlagt bunkers, hvis jeg ikke tar helt feil. Men det er nok ikke en akakmist - for da hadde nok det vært mindre støy i det første bildet Fotografer med sansen for UrbEx hadde aldri meldt i fra om det. De hadde beholdt det som sin egen hemmelighet og spart stedet til en gang de trengte en røff location til en shoot. Edit: Ikke at jeg har gjort noe lignende, altså... *shifty eyes* Endret 15. juli 2011 av Eplefe 2 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) 1 av mine 2 benq fp93gx døde så jeg kjøpte en eizo flexiscan s1911(gammel sak), men fy f så mye bedre den var å se bilder på <3 Kan love deg at det blir enda bedre om du neste gang skaffer deg en IPS-skjerm. TN-skjermer viser egentlig bare 256.000 farger, men jukser seg til 16,2 mill ved hjelp av dithering. Med IPS eller PVA/MVA-skjermer får man 16,7 mill farger - eller mer. Pluss at innsynsvinkelen er utrolig mye bedre. Endret 15. juli 2011 av Ratleto Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 +1, Jeg elsker min Dell U2410 (IPS). Francis Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Francis Forresten, Francis - kikket på brukernavnet ditt igjen - hva hvis man skiftet forumnavn til et smiley-nøkkelord? Jeg kunne gjerne tenkt meg å hete ... Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg vet ikke om forumet parser brukernavn for smilytags, men det ville jo vært festlig. Anledningen for mitt brukernavn er at "Francis" er opptatt . Francis Lenke til kommentar
Breni Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Urbex og fotografering er en finfin kombinasjon Både spennende, massevis å ta bilde av og det ender som regel med at en lærer en del gammel historie fra steder man besøker. Men jeg må innrømme at jeg gjør urbex-delen mest for foto(location) sin del og ikke for å dra på skumle steder som mange andre gjør.. Om det er andre urbex interesserte her og som trenger inspirasjon er dette forumet et flott sted å finne nye steder på! HER Er også en gruppe på flickr som heter urbex norway med mye godt fototeknisk urbexsnacks Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 1 av mine 2 benq fp93gx døde så jeg kjøpte en eizo flexiscan s1911(gammel sak), men fy f så mye bedre den var å se bilder på <3 Kan love deg at det blir enda bedre om du neste gang skaffer deg en IPS-skjerm. TN-skjermer viser egentlig bare 256.000 farger, men jukser seg til 16,2 mill ved hjelp av dithering. Med IPS eller PVA/MVA-skjermer får man 16,7 mill farger - eller mer. Pluss at innsynsvinkelen er utrolig mye bedre. Tviler ikke, men har ikke råd til noe annet nå, vært en del utgifter i det siste, og 50mm 1.4 er prioritert Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Så kult! Rolling shutter for the win! http://www.youtube.com/watch?v=TKF6nFzpHBU 5 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Utrolig stilig bilde:O (mer info) Endret 15. juli 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg har nå blitt en racer til å montere IKEA møbler. De siste dagene har jeg montert pax garderobeløsning, brimnes seng og billy hyller. Og alt står fortsatt. Det har ikke blitt så god tid til å ta bilder, men nå er alt montert, så da er det ut på tur med kamera igjen. Det er mye jobb med nytt hus gitt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Det var snakk om at det skulle bli lov å poste annonser på forumet "dersom det var relevant" for en stund siden, ble det noe av? Hvis ikke er det ikkenoe vits i å kontakte meg om du har lyst på et filmkamera med M-bajonett. 1 Lenke til kommentar
Epp Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Tar du kamera med når du flyr? Se denne (se også begynnelsen) Jeg kan ikke helt si at jeg kjøper det han sier om fly og photosites. Har uanskvett ikke hatt noen problemer selv. Ser ikke ut til at andre gjør det heller. Endret 16. juli 2011 av Epp Lenke til kommentar
Epp Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Dagens and: Og når man har valgt et merke så er man gift Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Da er jeg hjemme i fra noen dager på røros, og 17 dager forsinket har jeg nå fått ferdig min junifest. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1347547&st=0 Håper dere vil ta dere en tur innom å legge igjen litt ris og ros. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Da er jeg hjemme i fra noen dager på røros, og 17 dager forsinket har jeg nå fått ferdig min junifest. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1347547&st=0 Håper dere vil ta dere en tur innom å legge igjen litt ris og ros. Hva gjorde du på Røros? Fototur eller? Kan man i så fall få se noen smakebiter? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Siste 24 timer er jo fullstendig spammet av bildekritikk-tråder.. Skulle kanskje ikke vært slik? Vanlige tråder drukner jo helt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå