Simon Aldra Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 http://camerapedia.wikia.com/wiki/Olympus_mju_II Mju II (ikke zoom) er faktisk et veldig godt kamera . Francis Skulle jeg hatt det ideelle kompakte 35mm-kameraet ville det nok blitt XA. Synd de er litt dyre nå til dags, er jo et kultkamera. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 XA og Mju II er jo ufattelig stygge. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Du er så overfladisk! Innsiden som teller! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Det er lov å ha litt estetisk sans... Lenke til kommentar
kaian Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 XA og Mju II er jo ufattelig stygge. ? XA er jo vakker! Og et usannsynlig kult kamera. Så lenge det fortsatt ble omsatt brukt kamerautstyr i Oslo, kostet XA det samme brukt som jeg opprinnelig ga for mitt nytt i ca '81. Ikke uten grunn. Men er bruktprisen så høy nå da? 1 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Har mer lyst på en Olympus Mju II faktisk. Enkelt og greit kompaktkamera. Olympus µ [mju:]-II Zoom 115 by Arty Smokes (deaf mute), on Flickr Nei, jeg vil ha den med fastoptikk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 XA og Mju II er jo ufattelig stygge. Din kjettter Nå er det like før det blir bålbrenning her Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Nei, jeg vil ha den med fastoptikk. Pentax PC35AF (35mm /2.8) er også et kjekt kamera som er verd å se etter. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Stygg, styggere, styggest. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Tips til en god men ikke så altfor dyr nettside med salg av minnekort? Tror jeg skal kjøpe et par ekstra og putte i fotobagen Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Iallefall en god pris på SD kort http://www.mymemory.co.uk/Memory-Cards 1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) denne kan da ikke beskrives som noe annet enn helt sykt rå? behind the scenes Endret 12. juli 2011 av Bjørnli 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 denne kan da ikke beskrives som noe annet enn helt sykt rå? Skulle tro at det hadde vært lettere og leie inn en fotograf for å ta de to bildene Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Skulle tro at det hadde vært lettere og leie inn en fotograf for å ta de to bildene "To"? Det var da en fotoboks der også.. Ellers - downvote for sponsing av en Penny auctions-site - hele det konseptet er bare lureri. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Skulle tro at det hadde vært lettere og leie inn en fotograf for å ta de to bildene "To"? Det var da en fotoboks der også.. Ellers - downvote for sponsing av en Penny auctions-site - hele det konseptet er bare lureri. Blir seks bilder da, forstålig at de ikke vil bruke penger på en fotograf da Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Nylansering: AF-S DX Micro-NIKKOR 40mm f/2.8G http://cdn.press.nikonusa.com/static/post-2011-07-12-get-closer-to-clarity-the-new-nikon-af-s-dx-micro-nikkor-40mm-f2-8g-brings-fast-macro-ability-to-dx-format-shooters.html http://www.nikonusa.com/Nikon-Products/Product/Camera-Lenses/2200/AF-S-DX-Micro-NIKKOR-40mm-f%252F2.8G.html Francis Endret 12. juli 2011 av :Francis: Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Har feil hos EDB Ergogroup påvirket Skandiabanken noen gang egentlig? (Sett bort ifra autorisasjoner som skal til banker og butikker driftet av EEG da.) Trodde problemene til SKB var selvforskylt jeg. Ja. Det er vel i det siste at Skandiabanken har prøvd å legge opp egen datahall hvis jeg ikke husker helt feil. Problemene i påsken f.eks. tok ut flere enn bare Skandiabanken. Poenget mitt var uansett at Skandiabanken har vært veldig stabil i mange mange år, og at man ikke skal ta litt nedetid den siste perioden som en fasit. Problemer med egen datahall er kun SKB sin feil ja, evt underleverandør. Uansett så har SKB vært langt fra feilfrie den siste tiden. Ikke kan det skyldes EEG heller, da det er et annet problem. SKB har utvilsomt vært stabile, men om de er bedre enn de andre vet jeg ikke. Endret 12. juli 2011 av Ciryaher Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Den nye Nikkoren virket litt søt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå