IceFox Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Nei, sender ikke før pengene er på konto. Brent meg på den en gang før... Ikke noe stort heldigvis.. Skal til Kristiansand en tur i helga, men kan ta den med dit å sende derifra om ikke jeg får sendt den hemanifrå... Postoppkrav? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Postoppkrav er ganske ok, hever prisen 200-250kr, men det er verdt det. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Var det jeg trodde han ville sett som naturlig helt til han ba om knr så han kunne overføre til meg... For meg har det lite å si da jeg ikke har noen planer om å svindle el lign... Har også informert om at infrarød sensoren på blitzen ikke funker, men han komm ikke til å trenge den da han skal kjøre den trådløs.... Skulle du nå oppleve at æ svindler deg så får du hyre en trønder til å komme å slå meg i hodet med heimerttdunken sin vettu.... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 "Har ein 5littr klar te kamp" Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Postoppkrav er ganske ok, hever prisen 200-250kr, men det er verdt det. Litt avhengig av prisen på varen da. SB-25-en går vel ikke for mange hundre kronene. Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hva mener dere om gorillapod egentlig? Er det bare crap eller duger det greit når jeg ikke gidder å drasse med meg et vanlig stativ? Til lettere kamera funker det sikkert, men tror det blir lett slark... Har den mellomste, som er kjempefin til selvportrett med kompakt når vi er på tur, og sønnen min har stor glede av den til DV-kamera når han lager animasjonsfilmer. Lynkjapp til å endre vinkler.. Men til speilrefleks? Neppe... Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 "Har ein 5littr klar te kamp" Blir ikke lange biten du evt måtte ha bært den da æ har en fraværende kondis... Den går ikke for så mange kr, men om han vil kan jeg selvsagt sende den pr postoppkrav... For meg har det som sagt lite å si, da den blir sendt på den ene eller andre måten... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Så en liten kommentar til dere som lurer på hvordan de unge her inne har råd til masse utstyr.Jeg har selv en gutt på 16, og med de summenen de får til konfirmasjon nå for tiden synes jeg ikke det er noe rart. Jeg fikk så mye som 14,500 i min konfirmasjon. Jeg var storførnøyd med det Fikk råd til min første pc og kompakt kamera, så var det tomt. Har hørt om enkelte tilfeller hvor konfirmanten har fått over 100,000... det er sykt! Det beste med konfirmasjonen var selve festen. God mat også får man besøk av slektninger man ikke ser hver dag. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Fikk paraply + stativ idag. Prøvde, etter tre blitsinger piper den og viser meg BATT på skjermen. Nå får jeg vente ett par timer til, så er det gang hm, skal jeg ha sb-800 eller 900? Jeg som hadde bestemt meg for sb-800, så er de så uforskamma å lanserer enn ny model? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 En veninne av meg fikk 160.000 i konfirmasjonen sin. Fikk meg til å føle det litt nederlag ved å få 40.000. Men de kom godt med God morgen forresten. Der sto jeg opp ^^ Lenke til kommentar
fototim Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Til Gissan og eventulle andre intereserte: Jeg snakka om havørnbestanden på Runde for omtrent 1000 poster side. Jeg var bevisst forsiktig når jeg antyda 3 par. Nå har jeg vært en ny tur, og vet mer. Mye tyder på at bestanden er en god del høyere. Det har blitt antyda at det dreier seg om ca 50 individer som bruker Runde som matfat. Men det er ikke noen kjente hekkeobservasjoner der. Trolig for mye folk i omådet. Så derfor hekker de på mindre trafikerte naboøyer. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Er det rart at majoriteten av ungdommen i disse dager kun gjennomfører konfirmasjonen for pengene? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Er det rart at majoriteten av ungdommen i disse dager kun gjennomfører konfirmasjonen for pengene? Nå får ikke majoriteten av ungdommen i disse dager 40 000 eller 160 000. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Så nettopp gjennom specsene til SB-900. Den så virkelig bra ut. Det jeg ble skikkelig positivt overasket over var den smarte bryteren for å velge mellom remote og master. Ikke noe mer knoting i menyene! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Til Gissan og eventulle andre intereserte: Jeg snakka om havørnbestanden på Runde for omtrent 1000 poster side. Jeg var bevisst forsiktig når jeg antyda 3 par. Nå har jeg vært en ny tur, og vet mer. Mye tyder på at bestanden er en god del høyere. Det har blitt antyda at det dreier seg om ca 50 individer som bruker Runde som matfat. Men det er ikke noen kjente hekkeobservasjoner der. Trolig for mye folk i omådet. Så derfor hekker de på mindre trafikerte naboøyer. Apropos havørn. Den ble observert i Oslofjorden nylig: http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article2513598.ece Tom Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Nei, men en stor andel får uhørte summer med penger. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Leste nettopp at d700 har blitt sluppet. Skummet bare igjennom artikkelen, hva tror dere prisen vil ligge på? Sto at prisen ville ligge mellom d300 og d3. Snakker vi en tilsvarende pris som d2x? Litt morro å se de objektivene med tilt. Det har jeg aldri sett før. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Leste nettopp at d700 har blitt sluppet. Skummet bare igjennom artikkelen, hva tror dere prisen vil ligge på? Sto at prisen ville ligge mellom d300 og d3. Snakker vi en tilsvarende pris som d2x? Litt morro å se de objektivene med tilt. Det har jeg aldri sett før. D700 vil være i salg i Norge fra 25 juli, til en veiledende pris av kr 22990,-. Lenke til kommentar
Philo Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Fikk 3000,- til konfirmasjonen jeg... men er noen år siden da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå