Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det jeg trodde han ville sett som naturlig helt til han ba om knr så han kunne overføre til meg...

For meg har det lite å si da jeg ikke har noen planer om å svindle el lign...

Har også informert om at infrarød sensoren på blitzen ikke funker, men han komm ikke til å trenge den da han skal kjøre den trådløs....

Skulle du nå oppleve at æ svindler deg så får du hyre en trønder til å komme å slå meg i hodet med heimerttdunken sin vettu.... :thumbs:

Lenke til kommentar
Hva mener dere om gorillapod egentlig? Er det bare crap eller duger det greit når jeg ikke gidder å drasse med meg et vanlig stativ?

Til lettere kamera funker det sikkert, men tror det blir lett slark...

Har den mellomste, som er kjempefin til selvportrett med kompakt når vi er på tur, og sønnen min har stor glede av den til DV-kamera når han lager animasjonsfilmer. Lynkjapp til å endre vinkler..

Men til speilrefleks? Neppe...

Lenke til kommentar
"Har ein 5littr klar te kamp"

Blir ikke lange biten du evt måtte ha bært den da æ har en fraværende kondis... ;)

Den går ikke for så mange kr, men om han vil kan jeg selvsagt sende den pr postoppkrav...

For meg har det som sagt lite å si, da den blir sendt på den ene eller andre måten... :)

Lenke til kommentar
Så en liten kommentar til dere som lurer på hvordan de unge her inne har råd til masse utstyr.

Jeg har selv en gutt på 16, og med de summenen de får til konfirmasjon nå for tiden synes jeg ikke det er noe rart.

Jeg fikk så mye som 14,500 i min konfirmasjon. Jeg var storførnøyd med det :) Fikk råd til min første pc og kompakt kamera, så var det tomt. Har hørt om enkelte tilfeller hvor konfirmanten har fått over 100,000... det er sykt!

Det beste med konfirmasjonen var selve festen. God mat også får man besøk av slektninger man ikke ser hver dag.

Lenke til kommentar

Fikk paraply + stativ idag. Prøvde, etter tre blitsinger piper den og viser meg BATT på skjermen. Nå får jeg vente ett par timer til, så er det gang :p

hm, skal jeg ha sb-800 eller 900? Jeg som hadde bestemt meg for sb-800, så er de så uforskamma å lanserer enn ny model?

Lenke til kommentar

Til Gissan og eventulle andre intereserte:

Jeg snakka om havørnbestanden på Runde for omtrent 1000 poster side. Jeg var bevisst forsiktig når jeg antyda 3 par. Nå har jeg vært en ny tur, og vet mer. Mye tyder på at bestanden er en god del høyere. Det har blitt antyda at det dreier seg om ca 50 individer som bruker Runde som matfat.

Men det er ikke noen kjente hekkeobservasjoner der. Trolig for mye folk i omådet. Så derfor hekker de på mindre trafikerte naboøyer.

Lenke til kommentar
Til Gissan og eventulle andre intereserte:

Jeg snakka om havørnbestanden på Runde for omtrent 1000 poster side. Jeg var bevisst forsiktig når jeg antyda 3 par. Nå har jeg vært en ny tur, og vet mer. Mye tyder på at bestanden er en god del høyere. Det har blitt antyda at det dreier seg om ca 50 individer som bruker Runde som matfat.

Men det er ikke noen kjente hekkeobservasjoner der. Trolig for mye folk i omådet. Så derfor hekker de på mindre trafikerte naboøyer.

Apropos havørn. Den ble observert i Oslofjorden nylig: http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article2513598.ece

Tom

Lenke til kommentar

Leste nettopp at d700 har blitt sluppet. Skummet bare igjennom artikkelen, hva tror dere prisen vil ligge på? Sto at prisen ville ligge mellom d300 og d3. Snakker vi en tilsvarende pris som d2x?

Litt morro å se de objektivene med tilt. Det har jeg aldri sett før. :)

Lenke til kommentar
Leste nettopp at d700 har blitt sluppet. Skummet bare igjennom artikkelen, hva tror dere prisen vil ligge på? Sto at prisen ville ligge mellom d300 og d3. Snakker vi en tilsvarende pris som d2x?

Litt morro å se de objektivene med tilt. Det har jeg aldri sett før. :)

D700 vil være i salg i Norge fra 25 juli, til en veiledende pris av kr 22990,-.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...