Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 @Tom Jeg har ikke fått mine ennå.. sikkert det samme rælet som i fjor.. de kom ut på høsten engang.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 Om ikke lenge dukker skattepengene opp, og det er en bra slump jeg får. Så når man titter i signaturen min.. er det noe som jeg brude ha hatt men som jeg ikke har? Tips taes i mot med åpne armer! Tja, det står bare 3x foran en av tingene i signaturen din... Ehh.. og? ... og du kan legge 3 x foran alle tingene i signaturen din, hvis du har for mye penger og for lite å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 @herp Selv om det er sent på en lørdagskveld, er det lov til å håpe på litt serisøsitet.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 @herp Selv om det er sent på en lørdagskveld, er det lov til å håpe på litt serisøsitet.. Når du sier at du får feriepenger og gjerne skulle hatt noe nytt, men ikke vet hva du trenger... da får du ikke mye seriøst fra kanten min Gi pengene til røde kors. 3 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 Synes du mangler 24/1.4, 35/1.4, 85/1.4, 135/2 og 200/2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 Greia er jeg har lyst på enten; 24mm f/1,4G, 24-70 f/2,8G eller 85mm f/1,4G. Alle ligger i samme pris sjikt, og jeg usikker på hvilken retning jeg skal gå i.. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 Mitt neste kjøp på objektivfronten blir en 24-70 2.8 ihvertfall... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 @herp Selv om det er sent på en lørdagskveld, er det lov til å håpe på litt serisøsitet.. epic fail Sent på en lørdagskveld skal man være kglad man får svar i det hele tatt Over til objektiver. Jeg er meget interessert i Olympus 12mm f/2. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 Du mangler et filmkamera, eller, analogt, om du vil. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg har lyst på kompakt analogkamera, en 24-70 f2.8L og en 70-200 f2.8L IS II. Kan jeg få det? Pretty please with sugar on top? Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Fikk en liten tankevekker... Rydder, og skulle kaste en gammel VHS kassett med kopi av familieopptak (originalene burde vært spilt over på PC). Satt den på, og hele familien hadde en kjempekveld, med mange artige situasjoner!! Sønnen vår på 17 imponerte voldsomt ved å huske alle julegavene han fikk (var 4.5 på opptaket!!) og tellingen (atten, nitten titten) som faktisk var på filmen. Og hyggelig gjensyn med mange familien som nå er borte... Har ikke vært så flink å bruke videokameraet de siste 10 årene, det angrer jeg veldig på nå. Det er hverdagsopptakene som faktisk er mest artig i ettertid, ikke bare jul og bursdagsopptakene! Er blitt så ivrig med stillbilder, som jeg har 10-tusener av, men det er faktisk videoopptakene som nesten er mest verdifulle i ettertid. Da får du med så mye mer, utrolig artig å se mimikken og hvordan barna var da de var små. Har jo video på speilrefleksen, men bruker den mest til spesielle hendelser. TA VARE PÅ DE DAGLIGE ØYEBLIKKENE OGSÅ!!! Bare det banale å se der man bodde før, ungene synes det var veldig stas å se de gamle lekene, etc. Må som sagt se å få spilt over disse opptakene også, før det er for sent!! 2 Lenke til kommentar
Epp Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Over til objektiver. Jeg er meget interessert i Olympus 12mm f/2. Jeg også, men ser ut til at prisen kommer til å ligge rundt 6000-7000,- Så 45mm f/1.8 blir sannsynligvis det som det blir investert i tilslutt. Har jo video på speilrefleksen, men bruker den mest til spesielle hendelser. TA VARE PÅ DE DAGLIGE ØYEBLIKKENE OGSÅ!!! Bare det banale å se der man bodde før, ungene synes det var veldig stas å se de gamle lekene, etc. Må som sagt se å få spilt over disse opptakene også, før det er for sent!! Helt enig. Vil bare slenge på en kommentar. Husk å konvertere gamle formater til nye. Man sitter fort med en haug kassetter som en ikke får brukt fordi spiller/kamera har gått i stykker... Lenke til kommentar
Epp Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg har lyst på kompakt analogkamera, en 24-70 f2.8L og en 70-200 f2.8L IS II. Kan jeg få det? Pretty please with sugar on top? Et slikt kompakt analogkamera? Nydelig design... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Du mangler et filmkamera, eller, analogt, om du vil. Nei! Jeg er mere tilfreds med digitalkamera og de mulighetene som man har med disse.. Så det mangler jeg ikke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Iflg Nikonrumors er disse på vei: Nikon AF-S VRII Zoom-Nikkor 80-400mm f/4G IF-ED N Nikon AF-S VRII Zoom-Nikkor 70-300mm f/4 IF-ED Nikon AF-S VRII Micro-Nikkor 70-200mm f/4 IF-ED N Nikon AF-S Nikkor 85mm f/2G Nikon AF-S Nikkor 35mm f/2G Nikon AF-S Nikkor 105mm f/2G Nikon AF-S DX VRII Zoom-Nikkor 16-70 f/3.5 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Bryllup er ingen spøk lenger, her er en inspirerende side som viser bryllup etter å ha vært en tur i Photoshop - enjoy ! http://www.sadanduseless.com/2011/02/awfully-photoshopped-russian-wedding-pictures/ Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg har lyst på kompakt analogkamera, en 24-70 f2.8L og en 70-200 f2.8L IS II. Kan jeg få det? Pretty please with sugar on top? Et slikt kompakt analogkamera? Nydelig design... Har mer lyst på en Olympus Mju II faktisk. Enkelt og greit kompaktkamera. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Greia er jeg har lyst på enten; 24mm f/1,4G, 24-70 f/2,8G eller 85mm f/1,4G. Alle ligger i samme pris sjikt, og jeg usikker på hvilken retning jeg skal gå i.. Hmm, driver ikke du med en del portretter av småtroll? Det er jo ingen akutt mangel på godsaker i objektivparken din, men gitt min oppfatning av din bruk kan kanskje 85mm være en frekvent brennvidde? For øvrig ser jeg ikke helt problemet med å glede seg over at økonomien faktisk strekker til for å kjøpe superoptikk; en ikke ubetydelig andel av tråden er innlegg om optikk dyrere enn man bør ta seg råd til, det finnes bedre måter å bruke tiden på enn å lage oppstyr over de som faktisk har råd til optikken de kjøper. Med det sagt, man har forsket en del på hvilken del av vårt forbruk som gir oss størst glede over tid – resultatene er overveldende i retning av at penger brukt på opplevelser er vel anvendt, mens ting ikke gjør noen særlig forskjell. Med dette i bakhodet kjøper jeg gjerne ting som gir gode opplevelser, men å svi av enorme summer på en toppmodell bare fordi den har størst LCD-skjerm byr meg imot, da kjøper jeg heller noen flybilletter. 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Syns det er passe sykt at du kjøper ting basert på hva forskningen sier du vil ha mest glede av. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Om ikke lenge dukker skattepengene opp, og det er en bra slump jeg får. Så når man titter i signaturen min.. er det noe som jeg brude ha hatt men som jeg ikke har? Tips taes i mot med åpne armer! Nei, du mangler ikke noe utstyr. Du kan bruke pengene på en workshop, eller å reise til et interessant sted, eller på masse inspirerende fotobøker (eller helst en blanding av de tre tingene) Endret 10. juli 2011 av C₈H₁₀N₄O₂ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå