Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Kan faktisk se på kvaliteten på bildene, hvem som er tatt av deg og hvem som er tatt av Mariann Torsvik! :thumbup:

Jeg er ikke sikker på om jeg ville brukt ordet "kvalitet" da både Mariann og k-h-s har en del perler i samlinga. Men de har hver sin stil; det er det ikke tvil om.

Holder meg til kvalitet jeg, for jeg synes mr. k-h-s er et hakk over.

:)

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grattis, ja - det er stort å ta spranget og kjenne at det er fast grunn det man planlegger å lander på! .:thumbup.

(NB: Gjelder lengdehopp over en avgrunn - ikke svalestup ned i sjøen!)

Det begynner å bli en del fotografer der nede så da er vel ikke avgrunnen så dyp lenger . Høhø :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Grattis, ja - det er stort å ta spranget og kjenne at det er fast grunn det man planlegger å lander på! .:thumbup.

(NB: Gjelder lengdehopp over en avgrunn - ikke svalestup ned i sjøen!)

Trodde svalestup ned i "sjøen" er akkurat det man gjør for tiden i København :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Utrolig mye flott i Junifest trådene fun.gif

Skulle gjerne hatt enda mer tid til å se og kommentere.

Nå pakkes det til en ukes telttur i Bodø! Real turmat for 1000 kroner er kjøpt inn, og egg og bacon er plassert trygt i sekken. Satser på en rolig uke i marka med fisking, foto og god mat sammen med kompiser :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

God tur!

-

Er det noen med peiling på TV som kan hjelpe? Jeg er helt grønn.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1355025

Francis

Har ikke så peiling sjøl. Jeg hadde en 32" LCD i noen år, solgte den og brukte en 24" PC skjerm i 1,5-2 år. Kjøpte Panasonic 42" plasma i fjor høst som jeg er veldig fornøyd med. Bruker den til 720å og 1080p XviD filmer og til xbox 360 spill/film.

Lenke til kommentar

håper det kommer snart, spent på om noen av bildene mine kom med:P tviler sterkt men er like spent hver mnd :p

Det er du ikke alene om ;)

Over til noe annet; jeg er ikke sikker på om jeg tør å ta med noen eksempler fra IX6550 på neste treff - tror ikke lommeboka de vil likedet ;)

Helt greit:)

btw, hvem er det som ordner med oppsummering av junitråden? :p *poke den personen*

Lenke til kommentar

Du - det kom seriøst mye regn i går!

Og verre blir det vist, du kan nok trenge en sådan dippedupp så du får fortsatt hobbyen din :)

Eller en slik deppudipp?

:whistle:

Vurderer å skaffe meg enten:

En skikkelig tele (300 F/4 eller en eldre 2.8)

Eller en Voigtländer Bessa R2M med 35mm F/2.5 Color Scopar

Nytteverktøy vs. leketøy.

Ditt valg. :p

-

Det er en fordel med Fotball-VM for kvinner. Nemlig at det ikke er like idiotisk komersialisert som manne-VM. Jeg så nettopp en fotograf gå bortover langsiden av banen. Og tro det eller ei, selv om han gikk bortover langsiden gikk ikke bildet i svart.

Da er det to muligheter. Enten er de mer komersielle mesterskapene ledet av detaljstyrende idioter (les: lar bare fotografene stå på målsidene), eller så er det noen skikkelig kompetente riggere i kvinne-VM, siden bildet ikke går i svart. For det er som sagt enten disse detaljstyrende idiotene, eller så er det faren for at fotografene skal tippe kamera og tygge over kabler.

/Rant

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nytteverktøy vs. leketøy.

Ditt valg. :p

Jeg er keen på leketøy. Må uansett få lønn først.

Jøss, det var to ganske forskjellige alternativer. :p

Begge deler er litt "kjekt å ha". Klarer meg uten begge deler, men vil ha noe nytt.

Endret av herp derp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...