NothinDoin™ Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Kan faktisk se på kvaliteten på bildene, hvem som er tatt av deg og hvem som er tatt av Mariann Torsvik! Jeg er ikke sikker på om jeg ville brukt ordet "kvalitet" da både Mariann og k-h-s har en del perler i samlinga. Men de har hver sin stil; det er det ikke tvil om. Holder meg til kvalitet jeg, for jeg synes mr. k-h-s er et hakk over. Endret 3. juli 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Grattis, ja - det er stort å ta spranget og kjenne at det er fast grunn det man planlegger å lander på! (NB: Gjelder lengdehopp over en avgrunn - ikke svalestup ned i sjøen!) Endret 3. juli 2011 av Trondster 1 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Grattis, ja - det er stort å ta spranget og kjenne at det er fast grunn det man planlegger å lander på! .:thumbup. (NB: Gjelder lengdehopp over en avgrunn - ikke svalestup ned i sjøen!) Det begynner å bli en del fotografer der nede så da er vel ikke avgrunnen så dyp lenger . Høhø 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Grattis, ja - det er stort å ta spranget og kjenne at det er fast grunn det man planlegger å lander på! .:thumbup. (NB: Gjelder lengdehopp over en avgrunn - ikke svalestup ned i sjøen!) Trodde svalestup ned i "sjøen" er akkurat det man gjør for tiden i København Endret 3. juli 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Du - det kom seriøst mye regn i går! 1 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Argh, har oppdaget at jeg har noen fine støvflekker på sensoren. Noen fotokjeder som renser mens man venter, eller er løsningen å sende inn huset dersom man ikke kan rense selv? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Hvis de er så fine, hvorfor vil du fjerne de da? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Åh, morsommen:) Lenke til kommentar
Breni Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Utrolig mye flott i Junifest trådene Skulle gjerne hatt enda mer tid til å se og kommentere. Nå pakkes det til en ukes telttur i Bodø! Real turmat for 1000 kroner er kjøpt inn, og egg og bacon er plassert trygt i sekken. Satser på en rolig uke i marka med fisking, foto og god mat sammen med kompiser 1 Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 God tur! - Er det noen med peiling på TV som kan hjelpe? Jeg er helt grønn. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1355025 Francis Lenke til kommentar
kaian Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 God tur Breni! Er det noen med peiling på TV som kan hjelpe? Jeg er helt grønn. Dessverre, jeg trives fremdeles med en 19" crt Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg er ikke stort bedre selv - 28" CRT. Den blir levert til el-retur i morgen. Francis Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 God tur! - Er det noen med peiling på TV som kan hjelpe? Jeg er helt grønn. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1355025 Francis Har ikke så peiling sjøl. Jeg hadde en 32" LCD i noen år, solgte den og brukte en 24" PC skjerm i 1,5-2 år. Kjøpte Panasonic 42" plasma i fjor høst som jeg er veldig fornøyd med. Bruker den til 720å og 1080p XviD filmer og til xbox 360 spill/film. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Du - det kom seriøst mye regn i går! Og verre blir det vist, du kan nok trenge en sådan dippedupp så du får fortsette hobbyen din Endret 3. juli 2011 av Nautica Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Vurderer å skaffe meg enten: En skikkelig tele (300 F/4 eller en eldre 2.8) Eller en Voigtländer Bessa R2M med 35mm F/2.5 Color Scopar Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 håper det kommer snart, spent på om noen av bildene mine kom med:P tviler sterkt men er like spent hver mnd Det er du ikke alene om Over til noe annet; jeg er ikke sikker på om jeg tør å ta med noen eksempler fra IX6550 på neste treff - tror ikke lommeboka de vil likedet Helt greit:) btw, hvem er det som ordner med oppsummering av junitråden? *poke den personen* Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Vurderer å skaffe meg enten: En skikkelig tele (300 F/4 eller en eldre 2.8) Eller en Voigtländer Bessa R2M med 35mm F/2.5 Color Scopar Jøss, det var to ganske forskjellige alternativer. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Du - det kom seriøst mye regn i går! Og verre blir det vist, du kan nok trenge en sådan dippedupp så du får fortsatt hobbyen din Eller en slik deppudipp? Vurderer å skaffe meg enten: En skikkelig tele (300 F/4 eller en eldre 2.8) Eller en Voigtländer Bessa R2M med 35mm F/2.5 Color Scopar Nytteverktøy vs. leketøy. Ditt valg. - Det er en fordel med Fotball-VM for kvinner. Nemlig at det ikke er like idiotisk komersialisert som manne-VM. Jeg så nettopp en fotograf gå bortover langsiden av banen. Og tro det eller ei, selv om han gikk bortover langsiden gikk ikke bildet i svart. Da er det to muligheter. Enten er de mer komersielle mesterskapene ledet av detaljstyrende idioter (les: lar bare fotografene stå på målsidene), eller så er det noen skikkelig kompetente riggere i kvinne-VM, siden bildet ikke går i svart. For det er som sagt enten disse detaljstyrende idiotene, eller så er det faren for at fotografene skal tippe kamera og tygge over kabler. /Rant 1 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Nytteverktøy vs. leketøy. Ditt valg. Jeg er keen på leketøy. Må uansett få lønn først. Jøss, det var to ganske forskjellige alternativer. Begge deler er litt "kjekt å ha". Klarer meg uten begge deler, men vil ha noe nytt. Endret 3. juli 2011 av herp derp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå