Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting som har irritert meg en stund er når man ser ett bilde i en avis. F.eks. En dramatisk hendelse. Finner på noe nå.. Om f,eks. noen tar et blinkskudd av en måke som driter på kongen. Da kan man være sikker på at avisa lager en svær rød ring rundt dritten for å vise hvor den er i bildet.

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke det er noe særlig gjort av dere å diskutere nykjøp når jeg ikke har råd til noe nytt på en stund. Over 10.000,- i studiestartutgifter samt ny tv, betyr nudler og knekkebrød fram til kuene kommer hjem.

Da hadde jeg driti i TV-en.

Tom

Lenke til kommentar

Hmm... Jeg har nettopp vært inne hos sjefen min, for å fortelle at jeg slutter i jobben min for å bli sjefen hans. Litt selsomt, men han tok det pent. :)

Edit: ...og Dusty er digg. :D

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Da hadde jeg driti i TV-en.

"Kjære, vi klarer vel oss uten tv en stund vi? Jeg skal ha vidvinkel skjønner du, da blir det mange fine portrettbilder framover". Du kan få lov til å ringe ho selv, og fortelle det - om du tørr? :)

Hmm... Jeg har nettopp vært inne hos sjefen min, for å fortelle at jeg slutter i jobben min for å bli sjefen hans. Litt selsomt, men han tok det pent.

Hva for jobb er dette?

Endret av Eirik_a
Lenke til kommentar
Hmm... Jeg har nettopp vært inne hos sjefen min, for å fortelle at jeg slutter i jobben min for å bli sjefen hans. Litt selsomt, men han tok det pent. :)

Fra hvilken jobb til hva er dette da?

Høres ut som en interessant situasjon det der ja :p

Lenke til kommentar

Så det er derfor du rømmer til fjells ;) Han er vel grei å jobbe med da.

Jepp. Og nå går det i gammel Santana - er ikke dårlig det heller.

I ettermiddag skal jeg ut å leke med min nye Sigma 50-150mm :thumbup:

Tom

Lenke til kommentar

Så det er derfor du rømmer til fjells ;) Han er vel grei å jobbe med over da.

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Så en liten kommentar til dere som lurer på hvordan de unge her inne har råd til masse utstyr.

Jeg har selv en gutt på 16, og med de summenen de får til konfirmasjon nå for tiden synes jeg ikke det er noe rart.

Tja, jeg har fått inntrykk av at de fleste sparer ganske store deler av konfirmasjonspengene til sertifikat og lignende. Selv har jeg brukt åtte tusen av dem, men resten har jeg tenkt til å la ligge på en konto en del år. Da er jeg mer enig i jobbargumentet, det er faktisk veldig mange på min alder som har jobb. Til min store misunnelse. :(

Lenke til kommentar
Husker det vettu.... Grattis:)

Fikk du tatt noen bilder på treffet forresten? Forstår det som du likte kamera btw... ;) hehe

Krabbe under dyna te madammen jeg å strax... Har vært ute å kjørt volvo penta fh12.... Kommer til å være sjøsyk i mange dager fremover nå..... Uff! :)

Har en blitz som er på vei ut her jeg også... En på forumet her som skal ha den... :)

Fått sent den? Mamma får overført idag. Drit tå ikke være 18 nei.
Lenke til kommentar
Hva og hvor er ikke så interessant (snakk aldri for konkret om hvor du jobber - basic nettvett). Situasjonen er mer interessant.

Mne du kan vel si om det var fra frisør til malermester..eller?

Formelt sett fra rådgiver til seniorrådgiver, men et annet sted i organisasjonen. ;) Jeg jobber med IKT-sikkerhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...