Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Det er ikke det samme å simulere film som å bruke ekte vare. Huset har dessverre ikke et egnet rom som kan brukes som mørkerom, så det får vente til neste (større) hus :).

Francis

Kanskje han hintet til at du har en sånn APS-C bildebrikke, og ikke sånn stor fullformat med god høy-iso ytelse. Og da gjør man jo alltid støyete bilder svart/hvitt, for det ser bedre ut :whistle:

:!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg bestilt meg nytt utstyr, og gleder meg til jeg får det i posten, antageligvis i morgen! :D

Det blir da min speilrefleks nummer 2.

Canon EOS 60D Kamerahus

Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM

Canon Solblender EW-83J for Canon EF-S 17-55 f2,8

Canon LP-E6 batteri til EOS 5D MkII og EOS 7D

Canon BG-E9 Battery grip EOS 60D

SanDisk SDHC Ext PRO 16GB 45MB

Lenke til kommentar

Det så ikke så ille ut det der, men du hadde glemt å spørre om adressen min da. Så det blir feil postkasse, skal jo til meg det der :love:

Neida, men tror du vil få til mye fint med det der. Skulle gjærne hatt et 60D noen ganger, med tanke på den vribare skjermen.

Lenke til kommentar

Det er ikke det samme å simulere film som å bruke ekte vare. Huset har dessverre ikke et egnet rom som kan brukes som mørkerom, så det får vente til neste (større) hus :).

Francis

"Kjære, hva er det du graver i hagen?"

"Å, tenkte bare at vi kunne trenge en.. potetkjeller."

Så siste Sparrow-filmen i 3D. Fikk hodepine. Skikkelig hodepine.

Gleder meg forøvrig til å se Transformers 3 i 3D nå på onsdag, har hørt at effekten kan sammenligens med den i Avatar.

Ser frem til neste Sherlock Holmes-film kommer. I 2D.

:p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Francis

"Kjære, hva er det du graver i hagen?"

"Å, tenkte bare at vi kunne trenge en.. potetkjeller."

"Francis, din tulling, hva gjør du på badet midt på natten, og hvorfor hørte jeg masse teip-lyder for en liten stund siden?"

"20° i 6.5 minutter med agitering hver 30. sek!"

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når kommer den? Så første for litt over en uke siden. Elsket den! :thumbup:

Aner ikke. :p

"Francis, din tulling, hva gjør du på badet midt på natten, og hvorfor hørte jeg masse teip-lyder for en liten stund siden?"

"20° i 6.5 minutter med agitering hver 30. sek!"

:D

Hahaha!

Kona ble alltid like glad når jeg hang tepper foran vinduene for å hindre lyslekasjer (badedøra og listene rundt var ikke lystette i en leilighet vi hadde før).

"Nå må du sitte i mørket i ti minutter mens jeg spoler opp 4 filmer" :p

Francis

Min største tabbe i mørkerommet var da jeg oversvømte det..

;)

Lenke til kommentar

Ganske omfattende sjekkliste for bryllupsfotografamatørkaninforsøkerne her: http://www.knotforlife.com/planning/checklists/photography-poses.shtml

Eller man kan gjøre som en av USA's bedre bryllupsfotografer som tar 7-20000 US dollar for ett bryllup, kun med ett Leica kamera og 1-2 objektiver. Ingen oppstilling, ingen "smil" kun går rundt og tar bilder som en helt anonym gjest.

Gjett hvem som har fanger de mest naturlige øyeblikkene ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...