Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kjøpt meg eget kamera nå. Hvis ikke noen av dere leste det i stad. Chris300 husker sikkert at jeg hadde bare lånt et kamera på fototreffet. Kjøpte et d200 av sn0dig her på forumet tidligere i kveld. Nå sitter jeg bare spent å venter på at det skal komme en lapp i postkassa om at jeg har mottat en pakke :)

Gleder meg.

Lenke til kommentar

Husker det vettu.... Grattis:)

Fikk du tatt noen bilder på treffet forresten? Forstår det som du likte kamera btw... ;) hehe

Krabbe under dyna te madammen jeg å strax... Har vært ute å kjørt volvo penta fh12.... Kommer til å være sjøsyk i mange dager fremover nå..... Uff! :)

Har en blitz som er på vei ut her jeg også... En på forumet her som skal ha den... :)

Endret av chris300
Lenke til kommentar

Hehe. Takk for det. Håper jeg blir fornøyd. :)

Ja, jeg fikk tatt noen bilder, men siden jeg har lært masse siden treffet fant jeg ut at hvitbalansen på bildene jeg tok var alt for høy (og jeg tok bildene i jpg, så liten redigeringsmulighet). Noen bilder ble faktisk veldig bra, for jeg tok noen i raw på slutten for å teste, og de syns jeg ikke ble så aller værst. :)

Volvo Penta ja, hehehe.

Satser på det beste IceFox :p Virker som han har behandla den bra da ;)

edit: Måtte ut med 4500 for kamera, et par batterier og lcd-beskyttelses .. greie :p

Syns det var en veldig bra pris for det jeg. Ellers fikk jeg jo med det man får med når man kjøper nytt kamera.

Endret av Thewiz
Lenke til kommentar

Hørtes jo ut som en kjempepris det da... :)

Tar utelukkende bilder i raw nå etter jeg fant ut hvor genialt det er å "redde" enkelte bilder... hvertfall etter jeg lærte meg å konvertere mange raw til jpg med en gang...

Tar av meg skipper lua å kryper ned i køya, så dere får ha en flott natt/morgen... :)

Endret av chris300
Lenke til kommentar
Vel, sist jeg så etter var han en mann. Og siden jeg sitter når jeg tisser, så tror jeg at det er jeg som er kona.

My bad.

Hva heter mannen din? :)

Tror ikke du vet hvem han er.

Han flyttet til Oslo for å studere i -87.

Så en liten kommentar til dere som lurer på hvordan de unge her inne har råd til masse utstyr.

Jeg har selv en gutt på 16, og med de summenen de får til konfirmasjon nå for tiden synes jeg ikke det er noe rart.

Lenke til kommentar
Så en liten kommentar til dere som lurer på hvordan de unge her inne har råd til masse utstyr.

Jeg har selv en gutt på 16, og med de summenen de får til konfirmasjon nå for tiden synes jeg ikke det er noe rart.

Det er godt poeng poeng - og det er en del som har en jobb også. Det skaper jo en del penger.

Tom

Lenke til kommentar
USB-porten er fin den for lille snodig. :)

Enten har du stor usb-port, eller lite utstyr. Jeg for min del voldtar heller sandisk extreme firewire minnekortleseren min.

Edit: Stor, ikke str

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Hva er typisk betaling for et enkeltoppdrag for lokalavisen?

Normalt er enten timelbetaling eller stykkprisbetaling. Dersom du får timelønn på rundt 125, noe jeg har opplevd som fersk frilanser, skriv timer litt med gaffel. Spesielt når du redigerer.

I min nåværende samarbeidssituasjon med avisen får jeg betalt for side; men jeg skriver også, mye.

Tusen kroner for et bilde er det veldig få aviser som betaler, og å tro man får noe sånt fra en lokalavis anbefaler jeg ikke. :)

Litt ufint å servere The Who til (det som for meg ble) frokost. Nå ble det My Generation på øret på vei til jobben, og jeg kommer til å nynne på Much Too Much, som var så langt jeg kom,. resten av dagen..

Som dere vet, I'd like to help you son, but you're to young to vote.

Lenke til kommentar
...og der var Eddie på plass i hodet mitt. Forandring fryder.

Har Dusty Springfield i hodet jeg. Helt greit en fin sommerdag det.

Var innom FotoVideo på morgenen i dag, så nå kan jeg late som om objektivparken er komplett inntil jeg skal på Safari eller bytter til FF. Eller bare får lyst på noe mer ...

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...