Bjørnli Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 er det da snakk om hele serien med norske tekster? Hvor mye i frakt? Jeg venter på svar angåendes frakt, jeg spurte også om subs. Kommer tilbake med info så fort jeg får noe svar fikk svar nå: There isn't any subtitles for the film but the whole film is in English. The DVD features includes a trailer, interview with Tom Ang and a photo slideshow. The shipping fee is SGD$7. The total cost of both the DVD and shipping fee is SGD$30 (SGD$23 + SGD$7). SÅ, skal du ha en utgave eller? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Interessant blogpostintervju fra APhotoEditor Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Kan noen fortelle KSolfjeld for meg at han er en dumming? Det kan jeg gjøre om Herr Solfjeld møter til en kaffe en dag. Er du i Ssjøen?? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Auda. Hvor lang tid tar det før de bildene er på internet tro? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Det blir nærmest et eksistensfilosofisk spørsmål. De ligger nok allerede på nett, men "ligger de på nett" hvis ingen har tilgang til dem? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Deep web er fortsatt web. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Da er kvelden reddet lastet ned oppdatering av Angry Birds, Angry Birds Seasons og Angry Birds Rio i dag ... Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Mulig jeg husker feil, men var det ikke ganske så nylig en artikel om en rimelig og god skjerm til bildebehandling? Husker ikke merke eller når det var, men trenger en vettig skjerm Var det denne du tenkte på? ASUS 24" LCD Wide PA246Q Proart Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Ok - bytte ut 50D med 7D eller bare holde seg heeeeeelt i ro og vente litt til... Uff, disse valga. Skulle dog gjerne hatt litt mer ISO-ytelse. :\ Lenke til kommentar
kaian Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Ok - bytte ut 50D med 7D eller bare holde seg heeeeeelt i ro og vente litt til... Uff, disse valga. Skulle dog gjerne hatt litt mer ISO-ytelse. :\ 60D koster deg omtrent det samme som å selge 50D for å få råd til 7D, men gir deg muligheten til å beholde 50D så du har to hus. Kjekt med to ulike objektiver klare til vanlig, og ekstremt kjekt med ett hus i bagen når / dersom det andre må på service.... 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Ok - bytte ut 50D med 7D eller bare holde seg heeeeeelt i ro og vente litt til... Uff, disse valga. Skulle dog gjerne hatt litt mer ISO-ytelse. :\ Er det veldig stor forskjell på iso-ytelse på de to husene? Jeg trodde ikke forskjellen var betydelig nok. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Om du ikke trenger video - sjekk ut brukte 1D III-er. Koster rundt 8-9000 brukt og er et godt hakk opp i høy-ISO-ytelse fra 1.6-crop. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 60D koster deg omtrent det samme som å selge 50D for å få råd til 7D, men gir deg muligheten til å beholde 50D så du har to hus. Kjekt med to ulike objektiver klare til vanlig, og ekstremt kjekt med ett hus i bagen når / dersom det andre må på service.... Ja, men det er ikke like fancy til sportsbruk. De burde ha beholdt bps-en fra 50D og plassert det i 60D, men da ville det vel vært litt for nærme 7D..? Er det veldig stor forskjell på iso-ytelse på de to husene? Jeg trodde ikke forskjellen var betydelig nok. Jeg mener det var bedre bedre ytelse på høy-iso på 7D kontra 50D. Og når man tar bilder inne i en fotballhall kan man aldri få høy nok ytelse. Samt at 7D-en har en del andre fancy ting som bedre autofokus og greier. Om du ikke trenger video - sjekk ut brukte 1D III-er. Koster rundt 8-9000 brukt og er et godt hakk opp i høy-ISO-ytelse fra 1.6-crop. Video trenger jeg ikke, så det kunne jo kanskje være en idé. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Er det noen butikker som selge Kalahari fotobagger i Norge? Ser de har en Kapako K-35 som ser interessant ut. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Det jobbes nå med å få laget en redaksjon for en ny Akambok, er det en arbeidsoppgave som passer deg? Ta en titt i denne tråden Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Hmm. Nex 5 med 16mm og 18-55 for 3500? Er en del riper på kamerahuset, inkludert skjerm. Usikker. Fint at jeg har noen dager å prøve det ut på først. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Haha, fikk denne eposten fra en kompis som hadde sin første sommerjobbdag som nyhetsjournalist i ei større nord-norsk avis i dag: Min første dag på jobb i dag. Ble introdusert for greier og greier, fikk etterhvert oppdrag og gikk ut, skrev og tok bilder. Tok selvfølgelig i raw både med mitt Canon-kamera og Nikon-kameraet jeg hadde fått lånt av redaksjonen. Kommer tilbake og spør hvor jeg kan redigere bildene mine? "Den datamaskinen der," sier fotosjefen. "Okei, hvilken photoshop har den?" Fotosjefen ser granskende på meg... "Har du tatt bilder i raw?" "Ja?" "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA - lykke til...." Visste seg at de har Photoshop CS... Wait for it... På tide for han å lære seg JPEG-presetsa og begynne med raw på det ene kortet og jpeg på det andre. Endret 23. juni 2011 av Ole_Gunnar 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 DNG-konvertering i kompatibilitetsmodus, med andre ord. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Kan noen fortelle KSolfjeld for meg at han er en dumming? Det kan jeg gjøre om Herr Solfjeld møter til en kaffe en dag. Er du i Ssjøen?? Jepp, sommerferie nå, min godeste Solfjeld. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Har lekt meg litt med Final Cut X siden i går - prøvde nettopp å ta inn noen bilder - og det ser ut som at RAW er støtta! Har potensiale til å bli ganske fantastisk med tanke på timelapses etterhvert, hvis de får på plass enelleranna måte å automatisere det på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå