Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

er det da snakk om hele serien med norske tekster? Hvor mye i frakt?

Jeg venter på svar angåendes frakt, jeg spurte også om subs. Kommer tilbake med info så fort jeg får noe svar :)

fikk svar nå:

There isn't any subtitles for the film but the whole film is in English. The DVD features includes a trailer, interview with Tom Ang and a photo slideshow.

The shipping fee is SGD$7. The total cost of both the DVD and shipping fee is SGD$30 (SGD$23 + SGD$7).

SÅ, skal du ha en utgave eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok - bytte ut 50D med 7D eller bare holde seg heeeeeelt i ro og vente litt til... Uff, disse valga. Skulle dog gjerne hatt litt mer ISO-ytelse. :\

60D koster deg omtrent det samme som å selge 50D for å få råd til 7D, men gir deg muligheten til å beholde 50D så du har to hus. Kjekt med to ulike objektiver klare til vanlig, og ekstremt kjekt med ett hus i bagen når / dersom det andre må på service....

• Liker 1
Lenke til kommentar

60D koster deg omtrent det samme som å selge 50D for å få råd til 7D, men gir deg muligheten til å beholde 50D så du har to hus. Kjekt med to ulike objektiver klare til vanlig, og ekstremt kjekt med ett hus i bagen når / dersom det andre må på service....

Ja, men det er ikke like fancy til sportsbruk. De burde ha beholdt bps-en fra 50D og plassert det i 60D, men da ville det vel vært litt for nærme 7D..?

Er det veldig stor forskjell på iso-ytelse på de to husene? Jeg trodde ikke forskjellen var betydelig nok.

Jeg mener det var bedre bedre ytelse på høy-iso på 7D kontra 50D. Og når man tar bilder inne i en fotballhall kan man aldri få høy nok ytelse. Samt at 7D-en har en del andre fancy ting som bedre autofokus og greier.

Om du ikke trenger video - sjekk ut brukte 1D III-er. Koster rundt 8-9000 brukt og er et godt hakk opp i høy-ISO-ytelse fra 1.6-crop. :)

Video trenger jeg ikke, så det kunne jo kanskje være en idé.

Lenke til kommentar

Haha, fikk denne eposten fra en kompis som hadde sin første sommerjobbdag som nyhetsjournalist i ei større nord-norsk avis i dag:

Min første dag på jobb i dag. Ble introdusert for greier og greier, fikk etterhvert oppdrag og gikk ut, skrev og tok bilder. Tok selvfølgelig i raw både med mitt Canon-kamera og Nikon-kameraet jeg hadde fått lånt av redaksjonen. Kommer tilbake og spør hvor jeg kan redigere bildene mine? "Den datamaskinen der," sier fotosjefen. "Okei, hvilken photoshop har den?" Fotosjefen ser granskende på meg... "Har du tatt bilder i raw?" "Ja?" "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA - lykke til...."

Visste seg at de har Photoshop CS... Wait for it...

På tide for han å lære seg JPEG-presetsa og begynne med raw på det ene kortet og jpeg på det andre. :p

Endret av Ole_Gunnar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...