Kenneth Solfjeld Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 19 Desember 2010 bestilte jeg flere Lee filtere og adapterringer fra Robert White i England. I dag lå hentelappen i postkassen! 4 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) 19 Desember 2010 bestilte jeg flere Lee filtere og adapterringer fra Robert White i England. I dag lå hentelappen i postkassen! Gikk det så fort? Endret 22. juni 2011 av herp derp Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) 19 Desember 2010 bestilte jeg flere Lee filtere og adapterringer fra Robert White i England. I dag lå hentelappen i postkassen! Gikk det så fort? Jepp! Express Delivery! Endret 22. juni 2011 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 19 Desember 2010 bestilte jeg flere Lee filtere og adapterringer fra Robert White i England. I dag lå hentelappen i postkassen! Hvis et av dem var Big Stopper vil jeg ikke snakke med deg mer.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) 19 Desember 2010 bestilte jeg flere Lee filtere og adapterringer fra Robert White i England. I dag lå hentelappen i postkassen! Hvis et av dem var Big Stopper vil jeg ikke snakke med deg mer.. Blir du sur da? Endret 22. juni 2011 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 Kan noen fortelle KSolfjeld for meg at han er en dumming? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 Blir du sur da? Jeg tror han ble direkte grinete Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/743148/ 5kr til den som finner den serien til meg, finner den ikke noe sted edit: maila programledern og fikk kjapt svar: Hello Ole Yeah; the DVD is buried in a site that is not very search-engine optimized - it is sold by Objectifs, in Arab Street, Singapore. Rather than use their site, it's best to write to them directly or, if you're in Singapore phone the number: [email protected] +65 6293 9782 Let me know if you have any problems and I'll contact the director myself. Jeg har nå fått tak i de folka og de koster ca 105 kr for en dvd, og så kommer frakta vedsiden av, noen flere som skulle hatt så kunne jeg bestilt via meg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 Feedback ønskes. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 Thom Hogan skriver om og lenker til omtale på allthingsdigital av et nytt startup som skal levere kameraer med en ny type sensor som i tillegg til å fange mengden lys også oppfatter hvor det kommer fra, slik at fokus kan stilles/juseres etter opptak! Dette har vært diskutert her før, og jeg prøvde å finne igjen tråden for jeg mente å huske noen avfeide muligheten som "usannsynlig", men jeg fant den ikke i farten. Og egentlig er det vel helt usannsynlig at noen her ville gjort noe sånt... Vel, skal de slippe kamera i år så blir det i hvetfall ikke lenge å vente. Eller, det kan det jo bli. Jeg venter fortsatt på Opticoms terabyte i en sukkerbit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 Da ble det en TC20Eiii gitt.. Og kona vet ikke om dette ennå gitt!! Sier ikke noe før skattepenga er på kontoen..! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 Kan noen fortelle KSolfjeld for meg at han er en dumming? Vel det ble ikke big stopper denne gang. Tror egentlig jeg har måtte vente enda lengre på den. HUGE DELIVERY DELAYS står det på det produktet.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 Meh... Snart slutt på blekk Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/743148/ 5kr til den som finner den serien til meg, finner den ikke noe sted edit: maila programledern og fikk kjapt svar: Hello Ole Yeah; the DVD is buried in a site that is not very search-engine optimized - it is sold by Objectifs, in Arab Street, Singapore. Rather than use their site, it's best to write to them directly or, if you're in Singapore phone the number: [email protected] +65 6293 9782 Let me know if you have any problems and I'll contact the director myself. Jeg har nå fått tak i de folka og de koster ca 105 kr for en dvd, og så kommer frakta vedsiden av, noen flere som skulle hatt så kunne jeg bestilt via meg. Jeg er interessert. Vet ikke hvordan du vil gjøre det med betaling, paypal eller direkte på konto? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/743148/ 5kr til den som finner den serien til meg, finner den ikke noe sted edit: maila programledern og fikk kjapt svar: Hello Ole Yeah; the DVD is buried in a site that is not very search-engine optimized - it is sold by Objectifs, in Arab Street, Singapore. Rather than use their site, it's best to write to them directly or, if you're in Singapore phone the number: [email protected] +65 6293 9782 Let me know if you have any problems and I'll contact the director myself. Jeg har nå fått tak i de folka og de koster ca 105 kr for en dvd, og så kommer frakta vedsiden av, noen flere som skulle hatt så kunne jeg bestilt via meg. Jeg er interessert. Vet ikke hvordan du vil gjøre det med betaling, paypal eller direkte på konto? Jeg venter på svar fra de angåendes frakt hvor mye den blir på, blir vel neppe mye, sier ifra når jeg vet noe mer Endret 22. juni 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 er det da snakk om hele serien med norske tekster? Hvor mye i frakt? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/743148/ 5kr til den som finner den serien til meg, finner den ikke noe sted edit: maila programledern og fikk kjapt svar: Hello Ole Yeah; the DVD is buried in a site that is not very search-engine optimized - it is sold by Objectifs, in Arab Street, Singapore. Rather than use their site, it's best to write to them directly or, if you're in Singapore phone the number: [email protected] +65 6293 9782 Let me know if you have any problems and I'll contact the director myself. Jeg har nå fått tak i de folka og de koster ca 105 kr for en dvd, og så kommer frakta vedsiden av, noen flere som skulle hatt så kunne jeg bestilt via meg. Jeg er interessert. Vet ikke hvordan du vil gjøre det med betaling, paypal eller direkte på konto? Jeg venter på svar fra de angåendes frakt hvor mye den blir på, blir vel neppe mye, sier ifra når jeg vet noe mer Den er god. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 er det da snakk om hele serien med norske tekster? Hvor mye i frakt? Jeg venter på svar angåendes frakt, jeg spurte også om subs. Kommer tilbake med info så fort jeg får noe svar Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 Kan noen fortelle KSolfjeld for meg at han er en dumming? Det kan jeg gjøre om Herr Solfjeld møter til en kaffe en dag. Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 Mulig jeg husker feil, men var det ikke ganske så nylig en artikel om en rimelig og god skjerm til bildebehandling? Husker ikke merke eller når det var, men trenger en vettig skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå