tomsi42 Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Kan noen gi meg et sammendrag, dvs fortelle meg hva jeg skal kjøpe? :!: Skal du bruke den til lett fotojobbing i tilleg til surfing og mail? Det smerter meg å si det, men du kommer ikke utenom iPad, er jeg redd. iPad har 4:3 sideforhold på skjermen og det beste utvalget i programvare. Ulempen er at det er et Appleprodukt. 2 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Skal du bruke den til lett fotojobbing i tilleg til surfing og mail? Det smerter meg å si det, men du kommer ikke utenom iPad, er jeg redd. iPad har 4:3 sideforhold på skjermen og det beste utvalget i programvare. Ulempen er at det er et Appleprodukt. Jeg tenkte først og fremst på lesing, og ikke fotojobbing. Forandrer det saken? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Vil si at iPad er best til det også - med mindre det er snakk om bøker, hvor Kindle (som storsett bare fungerer på bøker) er bedre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Vil si at iPad er best til det også - med mindre det er snakk om bøker, hvor Kindle (som storsett bare fungerer på bøker) er bedre. Kindle DX har egen browser og gratis 3G så lenge det er dekning. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg tenkte først og fremst på lesing, og ikke fotojobbing. Forandrer det saken? Til ren lesing er det lite som slår Kindle. Til surfing og mail, så er android også greit. Det kommer nye android modeller i sommer - de ser ganske spennende ut; men det tar nok en liten stund før programutvalget blir bra. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Kindle DX har egen browser og gratis 3G så lenge det er dekning. Jepp, ganske begrensa hvor mye man kan gjøre i den browseren though. Om man vil lese (internasjonale) magasiner/aviser er det ikke mye som slår iPad sånn som ståa er nå. Kan hende Kindle blir bedre der - og Android blir garantert brukbart etterhvert også. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Litt kjipt sidedesign, men godt arbeide imo. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Sikkert et veldig grunnleggende spørsmål, men bortsett fra Kindle som jeg antar er totalt knyttet til Amazon, hvor kjøper man bøker til lesebrett og hvilket format? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Sikkert et veldig grunnleggende spørsmål, men bortsett fra Kindle som jeg antar er totalt knyttet til Amazon, hvor kjøper man bøker til lesebrett og hvilket format? Det finnes en del formater der ute. ePub er det mest vanlige utenfor Kindle verdenen. Sony har også noen brukbare lesebrett når jeg tenker over det. Kindle støtter mange formater direkte, med unntak av ePub. Kjøp av bøker? Jeg leter opp gamle klasssikere gratis de gangene jeg ikke handler fra Amazon ... Lenke til kommentar
Breni Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Henger skikkelig etter på Juni-festen..Har gått i èt sett med jobb og skole så tiden har ikke strukket til. Skal i hvert fall skjerpe meg nå og sette av mer tid til juni-festen resten av måneden Lenke til kommentar
eveant Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Kjøpte meg nettopp et par slike. Håper de vil funke bra. Erfaringer? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Vært stille fra meg i noen dager nå da jeg har vært litt ute på reise. Men hjemme igjen nå, litt tom for ideer til junifest tråden. Noen tips om hva jeg kan ta bilder av? Skal hovedsakelig være noe jeg ikke har tatt bilder av før. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Men hjemme igjen nå, litt tom for ideer til junifest tråden. Noen tips om hva jeg kan ta bilder av? Skal hovedsakelig være noe jeg ikke har tatt bilder av før. Hva med dagligdagse ting som vi vanligvis bare går forbi? Slitne dører. Gamle biler. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Men hjemme igjen nå, litt tom for ideer til junifest tråden. Noen tips om hva jeg kan ta bilder av? Skal hovedsakelig være noe jeg ikke har tatt bilder av før. Hva med dagligdagse ting som vi vanligvis bare går forbi? Slitne dører. Gamle biler. Hva med et halt hus Dagens motiv er snart knipset I morgen skal jeg finne noe i trondheim å ta bilde av. Endret 21. juni 2011 av k-h-s Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Hva med et halt hus Halte hus er fint. Halve hus også Dagens motiv er snart knipset I morgen skal jeg finne noe i trondheim å ta bilde av. Jeg er usikker på om det finnes overhode noe å ta bilde av i Trondheim Når har du tenkt å legge ut blinkskuddene dine da? Du er bare to uker på etterskudd Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 To uker er ikke så ille det da;) Kunne vært værre. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) The "Nostalgic Summer" Collection koster vanligvis 34 dollar, nå: gratis ville bare tipse dere om det^^ edit:(lightroom preset btw) Endret 21. juni 2011 av Bjørnli 2 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Takk for link Bjørnli Fikk tak i Sveiseglass hos Tess idag Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Noen som har gode tips til program som kan brukes til å endre filtype på en haug med filer? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Kva slags filer? Skal dei konverterast, eller skal du berre endre filendinga? Kva operativsystem? Endret 21. juni 2011 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå