Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Kan noen gi meg et sammendrag, dvs fortelle meg hva jeg skal kjøpe? :!:

Skal du bruke den til lett fotojobbing i tilleg til surfing og mail? Det smerter meg å si det, men du kommer ikke utenom iPad, er jeg redd. iPad har 4:3 sideforhold på skjermen og det beste utvalget i programvare. Ulempen er at det er et Appleprodukt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du bruke den til lett fotojobbing i tilleg til surfing og mail? Det smerter meg å si det, men du kommer ikke utenom iPad, er jeg redd. iPad har 4:3 sideforhold på skjermen og det beste utvalget i programvare. Ulempen er at det er et Appleprodukt.

Jeg tenkte først og fremst på lesing, og ikke fotojobbing. Forandrer det saken?

Lenke til kommentar

Jeg tenkte først og fremst på lesing, og ikke fotojobbing. Forandrer det saken?

Til ren lesing er det lite som slår Kindle. Til surfing og mail, så er android også greit.

Det kommer nye android modeller i sommer - de ser ganske spennende ut; men det tar nok en liten stund før programutvalget blir bra.

Lenke til kommentar

Kindle DX har egen browser og gratis 3G så lenge det er dekning.

Jepp, ganske begrensa hvor mye man kan gjøre i den browseren though. Om man vil lese (internasjonale) magasiner/aviser er det ikke mye som slår iPad sånn som ståa er nå.

Kan hende Kindle blir bedre der - og Android blir garantert brukbart etterhvert også.

Lenke til kommentar

Sikkert et veldig grunnleggende spørsmål, men bortsett fra Kindle som jeg antar er totalt knyttet til Amazon, hvor kjøper man bøker til lesebrett og hvilket format?

Det finnes en del formater der ute. ePub er det mest vanlige utenfor Kindle verdenen. Sony har også noen brukbare lesebrett når jeg tenker over det. Kindle støtter mange formater direkte, med unntak av ePub. Kjøp av bøker? Jeg leter opp gamle klasssikere gratis de gangene jeg ikke handler fra Amazon ...

Lenke til kommentar

Men hjemme igjen nå, litt tom for ideer til junifest tråden. Noen tips om hva jeg kan ta bilder av? Skal hovedsakelig være noe jeg ikke har tatt bilder av før.

Hva med dagligdagse ting som vi vanligvis bare går forbi? Slitne dører. Gamle biler.

Hva med et halt hus :thumbup:

Dagens motiv er snart knipset ;) I morgen skal jeg finne noe i trondheim å ta bilde av.

Endret av k-h-s
Lenke til kommentar

Hva med et halt hus :thumbup:

Halte hus er fint. Halve hus også ;)

Dagens motiv er snart knipset ;) I morgen skal jeg finne noe i trondheim å ta bilde av.

Jeg er usikker på om det finnes overhode noe å ta bilde av i Trondheim :p

Når har du tenkt å legge ut blinkskuddene dine da? Du er bare to uker på etterskudd ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...