phax Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Pøh, tror jeg ingenting på. Googlet starbucks conspiracy og fikk 3,8 millioner treff. Slående bevis! Ser blant annet at Starbucks finansierer de israelske angrep på Gaza. Skjønte jeg det ikke!! Djevelkaffe. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Djevelkaffe. Jeg kjenner folk som mener at kaffe i seg selv er djevelens verk. Så det er kanskje noe i det Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Nei, tvert i mot. De største firmaene i USA er 100% privateid og bestemmer det meste selv. Eiere burde ikke ha bestemmelserett over sin eiendom, så sant det ikke er staten da, er det vel mange som mener. USA, privateid, kapitalisme og verdensomspennende er det vel ikke alle som synes noe særlig om. Når man på toppen av dette kan lese på nettet ”There have been calls for boycott of Starbucks stores and products because it is alleged that Starbucks sends part of its profits to the Israeli military." Da skjønner jeg at mange på venstresiden ser rødt og litt til. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Djevelkaffe. Jeg kjenner folk som mener at kaffe i seg selv er djevelens verk. Så det er kanskje noe i det Det finnes bare en djevelkaffe og det er NRF sin Svart Kaffe Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Man har da denne også: Endret 17. juni 2011 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Da var mitt canon 17-55mm f/ 2.8 IS USM solgt og med friske sedler i pengepungen er EF 70-200 f/4L (kr 3999), EF-S 50mm f/1.8 og Manfrotto M055XPROB m. Manfrotto M496RC2 Compact Ballhead bestilt til nesten samme sum som 17-55 gikk for. Med 18-55 IS i fotobaggen fra før, vil jeg si at jeg har dekt opp savnet etter 17-55 ganske godt, og fått mye ut av pengene jeg fikk for salget. I tillegg var behovet etter en bedre telezoom større enn et godt normalobjektiv. Så var det å spare frem til høsten og annonseringer av FF hus. Alltid gøy med nytt utstyr Endret 17. juni 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Finnes det gratisalternativer til raw-behandling som er like enkelt som photoshop varianten? Og ett annet: Har photoshop på denne laptopen, som må leveres inn til skolen. Mulig å få programmet over på min andre pc? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 How to Shoot Street Portraits fin link Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Finnes det gratisalternativer til raw-behandling som er like enkelt som photoshop varianten? Og ett annet: Har photoshop på denne laptopen, som må leveres inn til skolen. Mulig å få programmet over på min andre pc? Går du på skole kan du få kjøpt Student/Teacher-lisens, som koster brøkdelen av full lisens. Raw-behandling - du kan for eksempel prøve produsentens programvare, som fulgte med kameraet - det er ofte fine saker. Husk å oppdatere til nyeste versjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Jeje.. så var forumet oppe igjen da!! Kan da bare si; FIRST! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Forumet var oppe allerede klokken 05.02. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 How to Shoot Street Portraits fin link Gateportrettene hans fra Orchard Road er en ekstremt god serie, har fulgt den en god stund. Mener jeg har lest mye av det han skriver her i en tidligere post, eller i et intervju, tidligere også. Fantastisk inspirerende Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Mhm, kunne ønske jeg klarte å nærme meg folk sånn på gata Lenke til kommentar
kaian Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Mhm, kunne ønske jeg klarte å nærme meg folk sånn på gata Les tips #1 igjen, sakte Det er bare å starte, det blir ikke mye mindre skummelt etterhvert, men det blir ikke værre heller... Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Boikottes av alle avisene Årsaken er en fotokontrakt som beskrives som så grov at verken Dagbladet, VG, Aftenposten eller Dagsavisen ser seg i stand til å undertegne den. Bra! I kontrakten krever Janet Jacksons management alle rettigheter til bildene som tas, inklusive opphavsretten. Helt sykt Endret 18. juni 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
egilh Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Nehei? Så vidt jeg har fått med meg har Starbucks en av de mest etiske og gode policyene i USA. Kontra? Historiene om Starbucks er mange, og jeg vil poengtere at å slenge på ett fairtrade merke ikke gjør selskapet bra etisk i seg selv Uansett ikke politikk forum, jeg kan bare oppfordre til å sjekke forholdene selv - valget gjør du Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg tror jeg skal prøve meg mer på gatefotografering før alderen innhenter meg. Det er ser langt mer uskykldig ut med en pent kledd 16 åring, kontra en skjeggete 40 åring som trasker rundt med et kamera i hendene Lenke til kommentar
fototim Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Håper for din skyld at du modnes med åra FredrikV, for den holdninga du gir uttrykk for nå, den vil komme til å bli et fengsel for deg etterhvert om du ikke endrer deg en del Heldigvis så vil du trolig det. Da vil du oppdage at du har blitt mye friere til å gjøre det du faktisk ønsker, fordi du tør å gi litt mer f*** i hva folk mener. 6 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 what fototim said Lenke til kommentar
kaian Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg tror jeg skal prøve meg mer på gatefotografering Gjør det, det er artig, spennende, lærerikt, krevende og potensielt veldig givende Og det kan være risikosport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå