tomsi42 Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Joa, men det kan jo hende det er virus på sidene for det. Eller en bug i browseren din? Hvilken bruker du? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Joa, men det kan jo hende det er virus på sidene for det. Eller en bug i browseren din? Hvilken bruker du? Har ingenting med browseren å gjøre. Det er OpenDNS som har svartflagget foto.no pga virus på sidene. Jeg bare lurte på om noen har opplevd å få virusadvarsel når de har gått til sidene, eller om det kanskje er OpenDNS sitt system som er overivrig. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Tjoa, men er nok OpenDNS som tuller i dette tilfellet skulle jeg tro. Hvertfall ingen alarmer som går her på huset Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Takker. Mulig det var virus i annonser fra tredjepart e.l. Har sagt ifra til OpenDNS om å sjekke foto.no igjen. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Går det ann å få vekk det at Crop'n automatisk hopper i et "hakk" når man nærmer seg kanten av bildet i PS? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 trykk på 'view'-menyen og trykk 'snap' hvis det er en hake ved 'snap' 1 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 @k-h-s: Ølhallen, Skarven og Rogers Er det verdt å ta turen opp på denne toppen i Tromsø med fjellheisen? Polarmuseet? Evny noe jeg burde få bilder av? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Er det verdt å ta turen opp på denne toppen i Tromsø med fjellheisen? Polarmuseet? Jeg har ikke tatt turen, men har sansen for slikt; så toppturen har jeg tenkt å ta neste gang jeg er i Tromsø. Polarmuseet er sikkert interessant; men ikke så mye som fotoobjekt. Evny noe jeg burde få bilder av? Ishavskatedralen og broen er jo veldig fotogene. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Fjellheisen er verdt å få med seg hvis det er fint vær, polarmuseet er ikke så grusomt spennende. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 trykk på 'view'-menyen og trykk 'snap' hvis det er en hake ved 'snap' Takk Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Canon EF 17-40 f/4L USM Sikkert mange som har vært borti det objektivet. Hadde veldig lyst å kjøpe det forrige måned, og har enda mer lyst nå. Noen som har negative erfaringer med det? Grunnen til at jeg har lyst på det er at jeg gjerne skulle hatt noe litt videre enn 24-70. Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Logger greit inn på foto.no Joa, men det kan jo hende det er virus på sidene for det. Jo, men har virusoppsett fra helv... på denne maskinen så da ville nok jeg også fått melding Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Jo, men har virusoppsett fra helv... på denne maskinen så da ville nok jeg også fått melding Ok. Hehe. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Yeehaa! Gratulerer, du har blitt tildelt bruksretten til domenet francis.priv.no. Francis 1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 sorry, men det ville jeg ikke hatt om jeg fikk det gratis engang:P 1 Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg fikk det gratis, hehe. Francis Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 jaja holder meg til www.detjegvilha.no jeg;) Lenke til kommentar
Breni Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Noen som vet hvor jeg får kjøpt sveiseglass her i Norge? Helst i fysisk butikk. - Tenker på selve glasset som er i sveisehjelmer Har ikke råd til ordentlig nd-filter, så derfor skal jeg teste en billig løsning Endret 15. juni 2011 av Breni Lenke til kommentar
egilh Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Det er vel flere her til lands som produserer det hvertfall, så noen butikker må jo ha det .. Se f.eks. her Kanskje du kan være heldig å finne det på Torshov Bilrekvisita, de har avogtil litt sveiseutstyr. Ellers må du vel innom de 'proffe' butikkene som selger sånt, se gulesider Edit: trodde du var igang med dette allerede jeg Endret 15. juni 2011 av egilh Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Biltema har også en del Endret 15. juni 2011 av Gibos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå