Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh, bra sliten etter fantastiske Norwegian Wood. Sitter naa i Berlin og har vaert i hostelbaren og tatt et par öl. Hvor burde jeg dra naar jeg vaakner i morra? Aldri vaert her för, og glemte Lonely Planet-boka mi hjemme. Research paa forhaand er feigt. :p

Hva rakk du se idag?

Lenke til kommentar

Uhh, toget og undergrunnen fra flyplassen. Sovna ganske raskt etter jeg kom til hostelet. Vaakna for et par timer siden, og er vel mer eller mindre klar for aa sove igjen, naar vasken min er ferdig - og jeg er ferdig med aa drikke öl i hostelbaren. :p

Har med andre ord ikke sett noe som helst enda. :)

Lenke til kommentar

Var innom JapanPhoto sin nettside idag og så at Sigma 10-20 kostet 3785, et par kroner billigere enn FotoVideo. Ned til JP i byen går jeg og til min store overraskelse så koster objektivet 4200 i butikk. Gjelder det samme for FotoVideo eller er JP enestående på dette?

Fotovideo er like dyrt/billig etter hva man er på jakt etter på nettet som i fysisk butikk.

Lenke til kommentar

@Ole_Gunnar: Start med turistfellene - Reichstag, Unter den Linden uzw. Når du er lei, så kom deg over på østsiden :)

Berlin for masseturister

http://wikitravel.org/en/Berlin

Ellers er östsiden tipset til Tomsi godt.

Mange interesanter bakgater og smä torg og barer.

Tror jeg venter med turistfellene til de andre kommer - tipper de dreger meg med paa de uansett. Faar sette nesa mot östsida i dag da. Takk for tips!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...