Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og en syttenåring er da ikke så ung. I mine øyne, i det minste.

Det kommer an på hvor man står ja. I følge meg selv, så tenkte jeg ikke mange særlig smarte tanker før jeg var sånn ca. 23. :) (dette er altså hva jeg mener om meg selv 10 år senere... jeg sier selvsagt ikke noe om dere kidsa... Dere har jo alltid rett. ;))

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Jeg ville gjettet at både deg og solaas var eldre enn dere er.

Hvorfor?

Marius Olsen (17 år, btw), har vel hjulpet alle oss småtasser godt på det feltet der ;)

Vel, delvis på grunn av utstyrslisten deres. Men jeg har heller ikke fått intrykk av at dere er såpass unge som meg.

Sykt at folk har råd til så mye utstyr.... så unge...

Jeg er 17 og har D40 + kit 0o

Lenke til kommentar
Hvor mange eksponeringer klarer Nikon D200 før det konker? Noen som har noen linker eller noe om dette?

Ca 25.000.

Og nå er jeg deltaker i konkurransen...

Haha.. 25.000 må du lengre ut på landet med. Glemte kanskje en null der? :)

Lenke til kommentar
Og en syttenåring er da ikke så ung. I mine øyne, i det minste.

Det kommer an på hvor man står ja. I følge meg selv, så tenkte jeg ikke mange særlig smarte tanker før jeg var sånn ca. 23. :) (dette er altså hva jeg mener om meg selv 10 år senere... jeg sier selvsagt ikke noe om dere kidsa... Dere har jo alltid rett. ;))

Elling og Aslak er kjekke gutter. Skjønt gutter ....?

Men, The Kids are alright.

Lenke til kommentar
Hvordan funker dette, rent teknisk?

b_386696.jpg

1D Mark II + 300/2.8

f/2.8

1/400sek

ISO 200

Ser en del CA, utbrente partier, litt forstyrrende med stenen i forgrunn og meget midtstilt. ønsker du mer foreslår jeg BK'n. Både at du legger inne bildet, og kommentarer til andre.

Der! D200 kjøpt. Nå venter jeg bare på pakken fra sn0dig.

Oh happy day :D

Ok, hva solgte han for?

Jurgis er vel 90" (?)

Lenke til kommentar
Jeg skal bruke 15k på utstyr om tre uker :D Nå holder det med Tamronen, 40d pw og blits. YEY:D

Oh, jeg og! :D

Hva skal du kjøpe da?

Link til en såkalt 'PW'? Så jeg kanskje kan fatte hva dette er for noe :p Hva står det for btw?

PW=Pocket Wizard ;)

Lenke til kommentar
Jeg skal bruke 15k på utstyr om tre uker :D Nå holder det med Tamronen, 40d pw og blits. YEY:D

Oh, jeg og! :D

Hva skal du kjøpe da?

Link til en såkalt 'PW'? Så jeg kanskje kan fatte hva dette er for noe :p Hva står det for btw?

Skal ha blitser, pw, kansje 70-200L usikker hvilken av dem. mulig jeg går for vidvinkel + macro istedenfor eventuelt begge. men må spare noe penger :p

Endret av Zettec
Lenke til kommentar

Denne sommeren skulle jeg hatt en sommerjobb så jeg kunne invistere litt i fotoutstyr, men jeg er for kresen i hva slags jobber jeg vil ta.

Jeg droppet å kjøpe det utstyret som er tidligere er nevnt i tråden på grunn av jeg må prioritere/spare de pengene til en fremtidig laptop.

Noen tips til en jobb som har noe med foto i Oslo der de ansetter en 15 åring?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...