Eplefe Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Og jeg som trodde det bare var kjerringer jenter som var mer opptatt av fargene på greia enn av greia. Hei! Vent! Det ER bare kjerringer som er mer opptatt av fargene! Man skulle jo tro at man har lov å bry seg om utseendet på ting iom. at foto er en veldig estetisk område. Men siden jeg har innovertiss har jeg vel ikke lov å uttale meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Lov har du. Det er bare ikke så mye fornuftig som kommer ut. *løpe i dekning* 4 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Da hotmail adresse er noe som ikke er veldig formelt eller profeskjonelt trenger jeg en ny mail da mailen min ødelegger noe for diversse jobber. Noen som har noen tips om hvor jeg kan sette opp en mailkonto som er mer formel og virker mer seriøs? Hvordan er det evnt mulig å få til mot et eget domene etc. Jeg har ikke det men hvis prisen ikke er så ille er det jo en mulig ting. Tanken er da å ha den jeg har til en privat mail, og få meg en ny mail til jobb og mere formelle ting og fotoppdrag. Endret 7. juni 2011 av k-h-s Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Gmail er hakket mer formelt iallefall - vet om mange journalister og fotografer som bruker det. Bruker selv MobileMe som jeg personlig synes er overlegent Gmail - penere adresse, og bedre mailbox imo. Hjelper også på at det er tett integrert mot epleproduktene mine. Blir vist gratis det også (i form av iCloud) mot høsten. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Gmail er hakket mer profesjonelt. Har du ditt eget domenenavn og får routet mail via det, så kan også gmail bruke en annen mailadresse som avsender. Greit er å få sitt eget domenenavn via en provider som ordner hjemmeside og mailroutning for deg - så kan du sette den opp til å videresendes til gmailen din, og sette opp gmail til å bruke en adresse fra domenet som avsenderadresse. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Har tenkt meg på en liten maritim fototur innover Oslofjorden i løpe av sommeren, så det hadde vært fint med noen flere fotomål Høres spennende ut! For å gjøre det litt lettere bruker jeg litt bilder. Første stedet vi dro var til noen gamle bunkere i Drøbak. Vi gikk ikke over gjerdene og inn der hvor de ordentlig gamle gjenstandene og bunkerne ligger pga mangel på lommelykt. Neste gang går turen dit også, da jeg tror det er langt mer spennende der enn bunkerne som alle kan gå til og som vi besøkte. Dynamittfabrikken er langt mer spennende. Området er ikke veldig stort men fortsatt et spennende sted med gamle bygg og også gjenstander. Her er et totalbilde av Drøbak hvor jeg har markert området hvor bunkerne ligger og hvor dynamittfabrikken ligger. Nærbilde av bunkerne: og veien opp til dynamittfabrikken. det er fin båtplass nederst. God tur Endret 7. juni 2011 av Breni 1 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Men siden jeg har innovertiss har jeg vel ikke lov å uttale meg. Det blir mest logisk sånn Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Gmail for business er jo et alternativ. Ikke gratis men koster ikke mange kronene i året. Alle fordelene til gmail og kan selvsagt bruke ditt eget domenenavn. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Er en gmail adresse formelt? Evnt noe sånn som [email protected] elns? Navnet mitt er jo : Knut Håvard Solberg Jeg bruker alltid begge navn når jeg skriver, men har nå i siste sett at når jeg hilser første gangen på folk jeg ikke har pratet med er det å bare bruke knut lettest. Og så "innføre" Håvard med tiden Og knuthsolberg har jeg jo også valgt å kalle smugmugen min. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Registrer først som sist det som domenenavn, da. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Har tenkt på det, men føler det noe uproft å kjedelig? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 www.knuthsolberg.com er kjedelig, mens www.knuthsolberg.smugmug.com er toppers? 2 Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 domenenavn er uproft? Hva er proft da? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) domenenavn er uproft? Hva er proft da? freewebs. piczo Endret 7. juni 2011 av herp derp 5 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Har tenkt på det, men føler det noe uproft å kjedelig? Jeg har registrert ehauger.net (burde kanskje tatt .com, men det kommer vel det også) og bruker [email protected] som e-postadresse. Føler jeg er forholdsvis dekket på det kontaktmessige da. Har også ehauger.smugmug.com. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Har tenkt meg på en liten maritim fototur innover Oslofjorden i løpe av sommeren, så det hadde vært fint med noen flere fotomål Høres spennende ut! For å gjøre det litt lettere bruker jeg litt bilder. God tur Takker, har lagt de i mappen "fotosteder jeg skal besøke før jeg dør" Blir en tur innover i sommer, planlagt og besøke Oscarsborg, "DS juno", og nå to mål til Endret 7. juni 2011 av Nautica Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg synes www.knuthsolberg.no er mest proft, og det kan du få ved å registrere enkeltmannsforetak. Registrering er enkelt på brreg.no. Bruk et webhotell og få inn smugmug'en der, og gmail til å håndtere f.eks. [email protected] Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Nei ikke sånn jeg mente. Men at selve "knuthsolberg" kanskje er litt kjedelig og uptoft og burde formulere det sammen på en annen måte? Det er jo selvfølgelig mye mer proft med et ".com" en et ".smugmug.com. " Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Det mest profesjonelle er selvsagt ".professional.com" Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Hva med kun etternavnet? Du har et ganske heldig etternavn synes jeg. Jeg forbinder det med bl.a. solberg-brødrene, så synes det trekker opp, selv om det egentlig er totalt urelevant. Solberg-foto.no, fotograf-solberg eller lignende? Poenget mitt er, må du har med for- og mellomnavnet ditt i url-en? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå