Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Og jeg som trodde det bare var kjerringer jenter som var mer opptatt av fargene på greia enn av greia.

Hei! Vent!

:rofl: Det ER bare kjerringer som er mer opptatt av fargene!

Man skulle jo tro at man har lov å bry seg om utseendet på ting iom. at foto er en veldig estetisk område. Men siden jeg har innovertiss har jeg vel ikke lov å uttale meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da hotmail adresse er noe som ikke er veldig formelt eller profeskjonelt trenger jeg en ny mail da mailen min ødelegger noe for diversse jobber.

Noen som har noen tips om hvor jeg kan sette opp en mailkonto som er mer formel og virker mer seriøs?

Hvordan er det evnt mulig å få til mot et eget domene etc. Jeg har ikke det men hvis prisen ikke er så ille er det jo en mulig ting.

Tanken er da å ha den jeg har til en privat mail, og få meg en ny mail til jobb og mere formelle ting og fotoppdrag.

Endret av k-h-s
Lenke til kommentar

Gmail er hakket mer formelt iallefall - vet om mange journalister og fotografer som bruker det. Bruker selv MobileMe som jeg personlig synes er overlegent Gmail - penere adresse, og bedre mailbox imo. Hjelper også på at det er tett integrert mot epleproduktene mine. :) Blir vist gratis det også (i form av iCloud) mot høsten.

Lenke til kommentar

Gmail er hakket mer profesjonelt.

Har du ditt eget domenenavn og får routet mail via det, så kan også gmail bruke en annen mailadresse som avsender.

Greit er å få sitt eget domenenavn via en provider som ordner hjemmeside og mailroutning for deg - så kan du sette den opp til å videresendes til gmailen din, og sette opp gmail til å bruke en adresse fra domenet som avsenderadresse.

Lenke til kommentar

Har tenkt meg på en liten maritim fototur innover Oslofjorden i løpe av sommeren, så det hadde vært fint med noen flere fotomål :)

Høres spennende ut! For å gjøre det litt lettere bruker jeg litt bilder.

Første stedet vi dro var til noen gamle bunkere i Drøbak. Vi gikk ikke over gjerdene og inn der hvor de ordentlig gamle gjenstandene og bunkerne ligger pga mangel på lommelykt. Neste gang går turen dit også, da jeg tror det er langt mer spennende der enn bunkerne som alle kan gå til og som vi besøkte.

Dynamittfabrikken er langt mer spennende. Området er ikke veldig stort men fortsatt et spennende sted med gamle bygg og også gjenstander.

Her er et totalbilde av Drøbak hvor jeg har markert området hvor bunkerne ligger og hvor dynamittfabrikken ligger.

post-214619-0-12294800-1307458534_thumb.jpg

Nærbilde av bunkerne:

post-214619-0-56750600-1307458809_thumb.jpg

og veien opp til dynamittfabrikken. det er fin båtplass nederst.

post-214619-0-05611600-1307458531_thumb.jpg

God tur :)

Endret av Breni
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er en gmail adresse formelt?

Evnt noe sånn som [email protected] elns?

Navnet mitt er jo : Knut Håvard Solberg

Jeg bruker alltid begge navn når jeg skriver, men har nå i siste sett at når jeg hilser første gangen på folk jeg ikke har pratet med er det å bare bruke knut lettest. Og så "innføre" Håvard med tiden :p

Og knuthsolberg har jeg jo også valgt å kalle smugmugen min.

Lenke til kommentar

Har tenkt meg på en liten maritim fototur innover Oslofjorden i løpe av sommeren, så det hadde vært fint med noen flere fotomål :)

Høres spennende ut! For å gjøre det litt lettere bruker jeg litt bilder.

God tur :)

Takker, har lagt de i mappen "fotosteder jeg skal besøke før jeg dør" :)

Blir en tur innover i sommer, planlagt og besøke Oscarsborg, "DS juno", og nå to mål til :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Hva med kun etternavnet? Du har et ganske heldig etternavn synes jeg. Jeg forbinder det med bl.a. solberg-brødrene, så synes det trekker opp, selv om det egentlig er totalt urelevant. Solberg-foto.no, fotograf-solberg eller lignende? Poenget mitt er, må du har med for- og mellomnavnet ditt i url-en?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...