Bjørnli Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) ville satsa på finn.no edit: kommer til å edite den posten med div linker: Olympus C-480 megapixel 4.0 uten usb ledning. med minnebrikke Olympus FE-100 megapixel 4.0 med usb ledning 100,- per stykk Casio Exilim 12.1 mega pixels Rosa - 250kr Finepix s3000 - 300kr Olympus SP-350 - 600kr denne hadde jeg for en del år siden, faktisk ganske greit kamera Endret 6. juni 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Jeg fant et rosa Samsung SL30 på finn under "gis bort". Sendte mail og slik, men er usikker på om det er sendt. Bilen din, C8H10? Endret 6. juni 2011 av Wiciwato Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 10 Quick and Easy Lightroom Tricks Every User Should Know kom over den nuh, må si det var en del kjekke ting jeg ikke har tenkt på/brukt Der lærte jeg noen knep a'gitt 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hva må man ut med for å få et ok kamera som passer til de analoge objektivene mine? (Canon FD-mount) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Hva må man ut med for å få et ok kamera som passer til de analoge objektivene mine? (Canon FD-mount) Tja, to/tre hundre kroner kanskje hvis du finner et. Prøv loppemarkeder etc. Endret 7. juni 2011 av Nautica Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hva må man ut med for å få et ok kamera som passer til de analoge objektivene mine? (Canon FD-mount) Digital- eller filmkamera? Hvis du er ute etter digitalt så bør du kunne finne E-P1 eller lignende, kun hus, for under 2000,- om du følger med på bruktmarkedet en stund. Et FD-adapter bør koste godt under USD 50 på ebay. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ville satsa på Sony NEX eller Samsung NX - utnytter større del av bildesirkelen, og man har sjangs på å få relativt vid vinkel. Ellers finnes det adaptere med glass så objektivene kan brukes på Canon EOS - da med 1.3 teleconverter innebygd i adapteret. Orginalt Canon-adapter er svindyrt though - i tusendollarsklassen. Ellers Canon AE-1 et finfint kamera om du vil skyte film. 1 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Systemet her på jobb er strengt. Fikk følgende melding når jeg prøvde å gå inn på fotopia. Your request was denied because of its content categorization: "Entertainment;Nudity" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Systemet her på jobb er strengt. Fikk følgende melding når jeg prøvde å gå inn på fotopia. Your request was denied because of its content categorization: "Entertainment;Nudity" Hvem leverer filtrene til brannmuren? Der jeg jobba før fikk vi filtere fra Fortigate. Oppdaget et par feilklassifiseringer som jeg meldte fra om. Ene gangen hørte de faktisk på meg også. Ikke at JEG hadde noe problemer med adgang noe sted. En av fordelene med å jobbe med nettverket. Første jeg gjorde var å gå inn i brannmuren og sette unntak på min egen PC. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvem leverer filtrene til brannmuren? Der jeg jobba før fikk vi filtere fra Fortigate. Oppdaget et par feilklassifiseringer som jeg meldte fra om. Ene gangen hørte de faktisk på meg også. Det har jeg ikke peiling på. Skulle ikke forundre meg om aker lager sine egne. Er ikke så forferdelig at jeg ikke kommer inn på fotopia. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hva må man ut med for å få et ok kamera som passer til de analoge objektivene mine? (Canon FD-mount) Digital- eller filmkamera? Hvis du er ute etter digitalt så bør du kunne finne E-P1 eller lignende, kun hus, for under 2000,- om du følger med på bruktmarkedet en stund. Et FD-adapter bør koste godt under USD 50 på ebay. Film, har adapter til eos Ville satsa på Sony NEX eller Samsung NX - utnytter større del av bildesirkelen, og man har sjangs på å få relativt vid vinkel. Ellers finnes det adaptere med glass så objektivene kan brukes på Canon EOS - da med 1.3 teleconverter innebygd i adapteret. Orginalt Canon-adapter er svindyrt though - i tusendollarsklassen. Ellers Canon AE-1 et finfint kamera om du vil skyte film. AE-1 så interessant ut, koster jo nesten nada! Takker! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Uggh. Så klar til å bestille et XZ-1 (og hente det på torsdag) fra Fotovideo - men så har de det ikke på lager i sort. Får vel greie meg med hvitt da! :| Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg er litt sær på sånne ting. Kunne aldri fallt meg inn å hatt et hvitt kamera. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Litt sånn jeg og. Men får ikke med meg speilrefleksen inn på Norwegian Wood - dessuten gidder jeg ikke drasse det med meg til Berlin etterpå heller*, så da har jeg ikke så mye valg. Kunne jo gått for LX-5 eller S95 istedet, men falt for XZ-1. *) ISåfall måtte jeg ha lagt det igjen på hostelet i Oslo mens jeg er på konserter på NW, noe som er uaktuelt. Endret 7. juni 2011 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kamera skal være sort. At mitt er grått snakker vi ikke om.. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvit kamera kunne jeg ikke tenkt meg. Men et stort og saftig hvit canon 300mm f2.8L IS skulle jeg gjærne hatt meg. Hvit på sort, ikke sort på hvit. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Og jeg som trodde det bare var kjerringer jenter som var mer opptatt av fargene på greia enn av greia. Hei! Vent! Det ER bare kjerringer som er mer opptatt av fargene! 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Tror ikke jeg skal satse på foto nei NSFW Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Og jeg som trodde det bare var kjerringer jenter som var mer opptatt av fargene på greia enn av greia. Hei! Vent! Det ER bare kjerringer som er mer opptatt av fargene! Pøh. Er jo viktig at kameraet tåler å bli sølt motorolje og andre sånne manneting på uten at det skifter farge! Egentlig er jeg ganske forfengelig og synes hvite kamera ser forferdelig stygge ut. Om det gjør meg mindre mann, får det bare være. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå