Nautica Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hva med og dele litt informasjon om hvor disse bunkerne og fabrikken ligger "longitude/latitude" , da ville jeg blitt deg evig taknemelig No problem! Men jeg tar det i morra, med mindre du ikke er redd for å havne i afrika ( halvsover foran pc'n..) Har tenkt meg på en liten maritim fototur innover Oslofjorden i løpe av sommeren, så det hadde vært fint med noen flere fotomål Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hva er poenget med overdimensjonert skjermkort? Nei jeg vet ikke? Har ikke sagt noe om skjermkort så vidt jeg kan huske. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 AH... Siste eksamenen for våren er levert, da er det bare å nyte fridagene før man begynner på sommerjobb. Sola skinner tilogmed, da blir det ikke stort bedre. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg skulle nedskalere alle bildene på flickr og da ble alle titler og undertitler borte! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Vi har kommet et par hakk videre med Akamboken nå, det vi nå trener er et par roller som må fylles av noen! Ta en titt og se om det er noe som passer for deg eller noe du har lyst til Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Var på posten og hentet 15-85mm i dag, kjøpte et brukt eksemplar med 72mm hoya-filter (jeg vet UV-filter har lite/ingenting å si på kvalitet og at det kan forverre skader, men er verdt noen kroner, kan evt. selge det) til 3900. Fantastisk zoom-område for mitt bruk, men satan så uvant det er med zoomring foran fokusringen! Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Grattis, flott objektiv. Syns plasseringen på fokusringen er helt glimrende, du blir nok fort vant til det! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ja, er bare en liten vanesak, men merker jeg fortsatt griper etter feil ring av og til! Har dog bare lekt og testet det ut inne. Ute regner det og jeg gidder ikke bli våt i dag. Lenke til kommentar
koots Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Er sulten på det objektivet selv. Skal det ikke være et ganske skarpt objektiv? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jo, såvidt jeg har lest så er det kanskje det skarpeste EF-S zoom-objektivet. Vet ikke helt om 17-55 f/2.8 slår det, og orker ikke lete opp kilder nå. Det er i hvertfall i toppsjiktet. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Mener å ha lest at det skal være på høyde med 17-55 ja. Jeg er hvertfall godt fornøyd med mitt eksemplar. Men må si at en evt kommende 15-60/2.8 høres rimelig fristende ut. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Fytti katta så rask autofokusen er! Sammenlignet med 24-105 f/4L som jeg hadde før, kan det nesten ikke sammenlignes! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det var litt snakk i 7D-tråden om tidligere pris vs nåværende pris og viktigheten av dette. Anbefaler samtlige å se følgende veldig interessante klipp om tings egentlige verdi og kontekst. Det er seriøst verdt de 10-15 minuttene det tar å se det. Trust me on this one. 1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 10 Quick and Easy Lightroom Tricks Every User Should Know kom over den nuh, må si det var en del kjekke ting jeg ikke har tenkt på/brukt 3 Lenke til kommentar
brk Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Får man brukt nettbanken ved eventuell streik? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Trenger et kompaktkamera til en liten kar på 6 år. Max 1000,- Tips anyone? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Trenger et kompaktkamera til en liten kar på 6 år. Max 1000,- Tips anyone? Noe vantett som tåler en smell? Lenke til kommentar
per-erik Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Trenger et kompaktkamera til en liten kar på 6 år. Max 1000,- Tips anyone? kanskje noe her: http://www.akam.no/artikler/ta_kameraet_med_paa_badeferien/98448 P-E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå