Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir vel reklame, men foreløpig er prosjektet uten inntekter, og nyttig for Akamister, så jeg tar sjansen.

 

Jeg har laget en ny webside, for fotografer (foreløpig, i alle fall), som leter etter hendelser å fotografere. Hovedfokus foreløpig er kultur, sport, fototreff og photowalks i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø, men jeg har med alle landsdeler.

 

Websiden heter Eventdatabasen

 

Håpet er at noen flere blir med og bidrar. Alt man trenger, er en Google-konto, også får man tilgang til de kalenderene man vil hjelpe til med å holde oppdatert. Det var azetlitz som hadde en liste over ting som fikk meg igang, og jeg håper mange vil bruke siden. Pr nå så ligger det inne nesten 200 hendelser frem til nyttår, så databasen er godt igang. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette blir vel reklame, men foreløpig er prosjektet uten inntekter, og nyttig for Akamister, så jeg tar sjansen.

 

Jeg har laget en ny webside, for fotografer (foreløpig, i alle fall), som leter etter hendelser å fotografere. Hovedfokus foreløpig er kultur, sport, fototreff og photowalks i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø, men jeg har med alle landsdeler.

 

Websiden heter Eventdatabasen

 

Håpet er at noen flere blir med og bidrar. Alt man trenger, er en Google-konto, også får man tilgang til de kalenderene man vil hjelpe til med å holde oppdatert. Det var azetlitz som hadde en liste over ting som fikk meg igang, og jeg håper mange vil bruke siden. Pr nå så ligger det inne nesten 200 hendelser frem til nyttår, så databasen er godt igang. :)

 

Awesome! tenkte faktisk på noe lignende selv for en stund siden, men la det fort fra meg da det ble mye jobb med noe jeg hater 23/7! Godt å se andre gjøre det istedet ;D

 

Top Gear Top Tip tho, sett opp tekststørrelsen(gjelder spesielt kalenderen), må huske at alle ikke at haukesyn som meg (og deg?) ;P

Lenke til kommentar

 

Websiden heter Eventdatabasen

 

 

Awesome! tenkte faktisk på noe lignende selv for en stund siden, men la det fort fra meg da det ble mye jobb med noe jeg hater 23/7! Godt å se andre gjøre det istedet ;D

 

Top Gear Top Tip tho, sett opp tekststørrelsen(gjelder spesielt kalenderen), må huske at alle ikke at haukesyn som meg (og deg?) ;P

 

Takk for tipsene. Har fiksa større skrift i listene, men selve kalenderen blir det verre, da hele designet går i stykker. Bruk heller CTRL+rullehjulet på musa for å forstørre/forminske. Listeskrifta går også opp og ned i størrelse som resten nå, med skriftstørrelse-knappene øverst til høyre.

Lenke til kommentar

Pokker så stille det var her da?. Er dere på byen hele gjengen? Hadde det ikke vært så mye vind, og regn, skulle jeg tatt meg en fisketur. ermm.gif

 

edit: Tror det er en stund siden jeg så ut av vinduet gitt.. tørr asfalt og mindre vind. hmm.

Endret av brk
Lenke til kommentar

Ikke langt unna - undertegnede, kaian, Kenta F.18 og Trondster har vært på tivoli i kveld ;)

Og ikke alle har en gang kommet hjem.. Husk at det er S-tog (linjene har bokstavnavn) dere skal ta. Vel - går med vanlig tog også, men S-togene går oftere.

 

Fin tur i Tivoli - vi så lysene og overså en konsert. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...