Killswitch Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hvis det er noe nytt på objektivfronten er nok en ny 85 1.8 mest logisk ja, siden 50 1.8en nylig ble oppgradert. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hvis det er noe nytt på objektivfronten er nok en ny 85 1.8 mest logisk ja, siden 50 1.8en nylig ble oppgradert. woop-de-doo, den spennende nyheten var at 50 1.8G er nå på markedet i Malaysia... Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Ja, så det akkurat selv på Twitter.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Nettopp hjemme fra jobb. Fint vær og alt og har fått lysten på fotografering igjen etter et par stille uker. Noen som har tips til tema, eller annet i dag? Litt kjedelig å springe rundt og ta bilder på måfå egentlig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Nettopp hjemme fra jobb. Fint vær og alt og har fått lysten på fotografering igjen etter et par stille uker. Noen som har tips til tema, eller annet i dag? Litt kjedelig å springe rundt og ta bilder på måfå egentlig. Løse månedens utfordring? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Dette blir vel reklame, men foreløpig er prosjektet uten inntekter, og nyttig for Akamister, så jeg tar sjansen. Jeg har laget en ny webside, for fotografer (foreløpig, i alle fall), som leter etter hendelser å fotografere. Hovedfokus foreløpig er kultur, sport, fototreff og photowalks i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø, men jeg har med alle landsdeler. Websiden heter Eventdatabasen Håpet er at noen flere blir med og bidrar. Alt man trenger, er en Google-konto, også får man tilgang til de kalenderene man vil hjelpe til med å holde oppdatert. Det var azetlitz som hadde en liste over ting som fikk meg igang, og jeg håper mange vil bruke siden. Pr nå så ligger det inne nesten 200 hendelser frem til nyttår, så databasen er godt igang. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hoho, har jo helt glemt av utfordringene. Takker. Skal prøve å finne på noe^^ Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Dette blir vel reklame, men foreløpig er prosjektet uten inntekter, og nyttig for Akamister, så jeg tar sjansen. Jeg har laget en ny webside, for fotografer (foreløpig, i alle fall), som leter etter hendelser å fotografere. Hovedfokus foreløpig er kultur, sport, fototreff og photowalks i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø, men jeg har med alle landsdeler. Websiden heter Eventdatabasen Håpet er at noen flere blir med og bidrar. Alt man trenger, er en Google-konto, også får man tilgang til de kalenderene man vil hjelpe til med å holde oppdatert. Det var azetlitz som hadde en liste over ting som fikk meg igang, og jeg håper mange vil bruke siden. Pr nå så ligger det inne nesten 200 hendelser frem til nyttår, så databasen er godt igang. Awesome! tenkte faktisk på noe lignende selv for en stund siden, men la det fort fra meg da det ble mye jobb med noe jeg hater 23/7! Godt å se andre gjøre det istedet ;D Top Gear Top Tip tho, sett opp tekststørrelsen(gjelder spesielt kalenderen), må huske at alle ikke at haukesyn som meg (og deg?) ;P Lenke til kommentar
ET! Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Lagde en liten video til en oppgave på skolen for en stund siden. Noen som kjenner seg igjen i problematikken? http://vimeo.com/24204529 Endret 3. juni 2011 av ET! 2 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Websiden heter Eventdatabasen Awesome! tenkte faktisk på noe lignende selv for en stund siden, men la det fort fra meg da det ble mye jobb med noe jeg hater 23/7! Godt å se andre gjøre det istedet ;D Top Gear Top Tip tho, sett opp tekststørrelsen(gjelder spesielt kalenderen), må huske at alle ikke at haukesyn som meg (og deg?) ;P Takk for tipsene. Har fiksa større skrift i listene, men selve kalenderen blir det verre, da hele designet går i stykker. Bruk heller CTRL+rullehjulet på musa for å forstørre/forminske. Listeskrifta går også opp og ned i størrelse som resten nå, med skriftstørrelse-knappene øverst til høyre. Lenke til kommentar
brk Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Pokker så stille det var her da?. Er dere på byen hele gjengen? Hadde det ikke vært så mye vind, og regn, skulle jeg tatt meg en fisketur. edit: Tror det er en stund siden jeg så ut av vinduet gitt.. tørr asfalt og mindre vind. hmm. Endret 3. juni 2011 av brk Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Ikke på byen, siste innspurt på en eksamen som skal inn på mandag. Begynner å se lyset i enden av tunnelen, halvannen \ 2 sider igjen før jeg kan tenke på å si meg ferdig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Pokker så stille det var her da?. Er dere på byen hele gjengen? Ikke langt unna - undertegnede, kaian, Kenta F.18 og Trondster har vært på tivoli i kveld Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Film og fjernsyn, 1. års høyskole. Nærmere bestemt skriver man om kvalitets TV samt noen begrep som konnotasjon og denotasjon. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Ikke langt unna - undertegnede, kaian, Kenta F.18 og Trondster har vært på tivoli i kveld Og ikke alle har en gang kommet hjem.. Husk at det er S-tog (linjene har bokstavnavn) dere skal ta. Vel - går med vanlig tog også, men S-togene går oftere. Fin tur i Tivoli - vi så lysene og overså en konsert. Lenke til kommentar
brk Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Lurer på om jeg skal holde meg våken til solen (kanskje) titter frem bakom fjellene eller bare skal legge meg. Elsker morgensolen Lenke til kommentar
Epp Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Dagens nedtur Fant konas Nikkor 50mm AIS i dag. Men det var ikke det hun trodde, en f/1.2, men en f/1.8. Endret 4. juni 2011 av Epp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå