Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingenting er vel bestemt. Jeg har meldt meg som frivillig dersom ingen andre melder seg, og om jeg er ønsket som arrangør. Men det er vel ikke opp til meg å bestemme ;)
Du er ønsket... Nå er vi to som har sagt at du skal arrangere, så da er det bestemt ;-)

Jada, jeg har tatt hintet. Akkurat jeg sliter med en forkjølelse; så jeg kommer med en offisiell tråd over helgen.

 

Tom

Lenke til kommentar
Jeg syns det er mye bedre med en tråd pr. deltaker enn en tråd pr dag. Det ble mer prat i trådene på den måten. Jeg syns også det var enklere å orientere seg.
No fulgte ikkje eg so veldig godt med i oktober, men dette virka ogso for meg som den beste løysinga.
Skal vi få høre hvem som gjorde (u)gjerningen snart eller?
https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10532876
Lenke til kommentar
Dere får gi oss beskjed om hva dere kommer frem til, så ordner vi litt forsideomtale. Mailen er post ætt akam dått no

Da har jeg sendt en mail til dere med mitt forslag; basert på hva som er diskutert og foreslått her.

 

Tom

Sender du den til meg også, er du snill? ;)

Orker du ikke å vente til den offisielle annonseringen ?

 

Tom

Lenke til kommentar
Dere får gi oss beskjed om hva dere kommer frem til, så ordner vi litt forsideomtale. Mailen er post ætt akam dått no

Da har jeg sendt en mail til dere med mitt forslag; basert på hva som er diskutert og foreslått her.

 

Tom

Sender du den til meg også, er du snill? ;)

Orker du ikke å vente til den offisielle annonseringen ?

 

Tom

Spørs når den kommer. ;)

Lenke til kommentar
Rett etter at jeg får go ahead fra akam sine store herrer. Du kan jo korte ned ventetiden med å lese de tre siste sidene av denne tråden; jeg regner med at du da har en god ide om hva som bvlir greia :D

 

Tom

 

 

Bra noen andre enn meg tar et tak for aktivitetene her inne. Jeg er selvsagt med på Aprils narren. Jeg kjørte en måned - en brennvidde i Januar også, beklager at jeg ikke gadd å organisere noe her inne :innocent: Jeg var kun en ordinær deltaker på January Madness på Dyxum. Forøvrig kjørte de mer liberale regler der i Januar enn det som ble gjort under Oktoberfesten, det kan være en idé å kikke på reglene derfra.

 

Forøvrig er jeg av den oppfattning at man bør ha noenlunde klare rammer for at en slik utfordring skal ha noe for seg. Om rammene legges i hovedutfordringen eller om en legger de selv er selvsagt opp til arragnør å bestemme.

 

Selv vil jeg antakeligvis sikte meg inn mot makro i april.

 

mtp oversikten vil jeg anbefale at man holder seg til en visstsystem når man oppretter sine tråder.

 

med noe slikt som dette:

AprilFest| kimare | Minolta 100mm makro

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke mars? :)

Mest fordi vi følte at det passet slik ;) Jeg tror det er mye mer lys og vårstemning i april.

 

Pluss det at påsken er i mars; om det er en fordel eller ulempe kan diskuteres - men det er gjerne en travel tid for småbarnsforeldre.

 

Men du får sikkert lov til å arrangere en liten oppvarmingsuke tidlig i mars; hvis du har et bra konsept.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...