Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har prøvd Nikon D7000 og Pentax K5 mot hverandre?

Sa ikke du i en ellerannen tråd at du heller ville ha med deg kompaktkameraene dine ut på tur? :p

Flyr langt for prisen av en D7000 med optikk!

Vet det. Men galskapen etter noe nytt er sterk i meg :p

Har "planer" om tur til Irland/Skottland/England og kanskje en helgetur til Skagen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg regner meg herved som ekspert på avsporinger fra kjedelige oppgaver. Begynte på en 1 ukes hjemmeeksamen i går, skrevet litt over halvannen side så langt. Til gjengjeld er bilen vasket, x antall photoshop tut's er gjennomsett og har tilogmed drista meg ut på en liten 5 km joggetur. Merkelig så mye som bare "må gjøres" som dukker opp mens man sitter og jobber med noe.

Lenke til kommentar

Nå skrangler ene stasjonære PC n her, og siden den har 2 HDer i Raid så snakker vi backup og litt mer stress enn vanlig.

Hvor vil dere anbefale å kjøpe stasjonær fra ? Det er ikke aktuelt å spare 12 kroner for å kaste bort tid på å bygge selv. Ser bla at Komplett har ett par interessante alternativer.

Endret av JoonGoii
Lenke til kommentar

Sett litt på http://www.archos.com sine produkter.

Noen som vet om noen av disse, eller lignende produkter kan fungere som en "on go" lagringsplass. Da ha med meg denne og bare plugge inn CF kort, med en evnt minnekortleser via usb etc.

Ikke interisert i ipad til dette formålet?

Jepp, lignende produkter vil fungere til dette. F.eks iPad ;)

Hvis man førsta skal kjøpe seg en tablet så kjøp nå en skikkelig en. Dyrt å betale 2-3 000,- for en dårlig tablet bare for lagringen sin del. Da ville jeg faktisk heller kjøpt en netbook.

Lenke til kommentar

Nå skrangler ene stasjonære PC n her, og siden den har 2 HDer i Raid så snakker vi backup og litt mer stress enn vanlig.

Hvor vil dere anbefale å kjøpe stasjonær fra ? Det er ikke aktuelt å spare 12 kroner for å kaste bort tid på å bygge selv. Ser bla at Komplett har ett par interessante alternativer.

Har kun gode erfaringer med Komplett og deres kundeservice. PS.no kan også anbefales etter mine erfaringer.

Lenke til kommentar

Hva med en dell, angrer litt på at jeg sparte et par lapper på og bygge selv :)

Lenke til kommentar

Hva med en dell, angrer litt på at jeg sparte et par lapper på og bygge selv :)

Dette er en Dell XPS something, sjekket Dell men de har ikke SSD før man hopper opp til de nusselige vulgære PCene til Alienware, og føler at jeg betaler for ræl som ikke trengs til mitt bruk.

Er såpass lenge siden jeg styra inne i stasjonære PC r, har en selvbygget men byttet både power, vifter, lydkort, harddisker og satt i mer ram m.m. i ymse maskiner som har/hatt tidligere.

Endret av JoonGoii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...