Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte camera connection kit til iPaden min via applestore. Vel og greit, gratis frakt og billigere enn mange andre steder. Men hvorfor kan dere ikke sende den lille esken med posten, Apple. Er ikke det bedre enn at dere skal la denne stakkars UPS-mannen løpe byen rundt for å finne meg..? Også så liten eske, da.

Banker har dumpet ned sjekker til noen hundretusen i postkassen, men USB-kabler fra Apple voktes som det hellige gral. Passe absurd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Jeg skal banne på at det er alle disse custom modifiseringene av forumet som er årsaken til alle disse problemene.. Men er de modige nok til å innrømme sine feil? NEI!! :hrm:

Lenke til kommentar

Argh! Den nye bakgrunnsreklamen i akam-skinnet er plagsom! Den føkker opp designet i Akam dynamisk-skinnet, og gjør at jeg på mobiltelefonen veldig ofte får registrert trykk på bildet i stedet for linker når jeg surfer forumet. Har derfor midlertidig byttet til hardware.no-skin.

 

Har laget tracker-sak - kommenter gjerne dere også hvis dere også synes det er plagsomt.

https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=804

Lenke til kommentar

Tin Eye skal visstnok kunne finne ut om noen har brukt bildet ditt uten lov ved at du laster opp det aktuelle bildet til programmet :)

 

Har ikke testet det selv, men kan kanskje være interessant for noen? :)

 

edit: ser at dette er gammelt nytt.. 1 år siden artikkelen ble postet første gang... god natt blush.gif

Endret av Breni
Lenke til kommentar

Tin Eye skal visstnok kunne finne ut om noen har brukt bildet ditt uten lov ved at du laster opp det aktuelle bildet til programmet :)

 

Har ikke testet det selv, men kan kanskje være interessant for noen? :)

 

edit: ser at dette er gammelt nytt.. 1 år siden artikkelen ble postet første gang... god natt blush.gif

Jeg fikk 8000,- fra en belgisk DJ som hadde brukt ett av mine bilder på flere cover. Fant det ut via tineye.

Lenke til kommentar

Uuææææ. Der var alt kamerautstyret lånt bort til i slutten av juni. På tide å skaffe seg et kompaktkamera. :p

En µ-4/3 (f.eks. E-PL2) med 20mm f/1.7?

XZ-1 eller Nex med et par manuelle objektiver tror jeg... må bestemme meg om jeg vil ha zoom eller ikke. :p

 

Hva med Samsung NX100 ?, er veldig spennende å følge med på utviklingen der samt at det har vært et par kjempegode tilbud i det siste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med Samsung NX100 ?, er veldig spennende å følge med på utviklingen der samt at det har vært et par kjempegode tilbud i det siste.

Driver en del med video - så om jeg skal handle speilløst, ønsker jeg også at objektivene skal kunne brukes til det også. Sony FS-100 frister veldig - selv om jeg nok ikke får råd til noe sånt før om noen år.

 

Panasonic har noen interessante modeller også, men jeg liker store sensorer. :)

Lenke til kommentar

Driver en del med video - så om jeg skal handle speilløst, ønsker jeg også at objektivene skal kunne brukes til det også. Sony FS-100 frister veldig - selv om jeg nok ikke får råd til noe sånt før om noen år.

 

Sliter litt med din definisjon av kompaktkamera når du snakker om FS-100 ;):whistle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...