Roiku Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Du kan også eksportere fra Lightroom. Det fungerte i alle fall for meg i går med "skrik"-bildet. Endret 30. juni 2008 av Steffenm Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Vel, sist jeg så etter var han en mann. Og siden jeg sitter når jeg tisser, så tror jeg at det er jeg som er kona. Enten det, eller så er du veldig veloppdragen ... Men ettersom det ikke var deg jeg var forlover til i brylluppet ditt, så har du nok rett Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Er ikke PhotoKina i September'ish ? 23.- 28. september. Gleder meg som en liten unge. Skal du dra? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Takk til alle sammen. Jeg fant det ut i mellomtiden. Litt tidspanikk bredde seg i kjelleren jeg sitter i. Nå er de to tiffene skallert og komprimert til å passe i konken, samt exif er intakt. Jeg er på vei, Are. Bare vent et par timer, i tilfelle et genialt bilde kommer på plass innen den tid. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Vel, sist jeg så etter var han en mann. Og siden jeg sitter når jeg tisser, så tror jeg at det er jeg som er kona. My bad. Hva heter mannen din? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Er ikke PhotoKina i September'ish ? 23.- 28. september. Gleder meg som en liten unge. Skal du dra? Jeg er nok i Hæren da, så tvilsomt. Hadde gjerne dratt ned om jeg hadde muligheten til det, vi får se ved neste Photokina. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Kan 580EXII og 430EX utløses av den interne blitsen? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Kan 580EXII og 430EX utløses av den interne blitsen? Nei. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Mo i Rana. Hælsikes ranværing.. Mvh Simon som bor i Sandnessjøen. Og selv om sensoren til D3 er en pressesensor, vel, det er ikke rent få studiofotografer med 5D der ute. Og hvor 5D skulle være spesielt overlegen for stuio over en eventuell prosumer-FF fra Nikon, det har jeg vanskelig for å forstå. I alle dager? Både ranværinger og sandnessjøværinger her? Visste forsåvidt at Simon holder til i Sandnessjøen, men ante ikke at fulgu var terra-mann. Da må det jo bli et Helgelandstreff i løpet av sommeren! Mvh Aleksander som kommer fra Mosjøen. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvor mye koster det å sende 400D + tamron 70-300 + stæsj i originalesker pr. postoppkrav, sånn ca? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Største norgespakken er 120,- Oppkravet er 50-60,- Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Ikke verre nei. Takk så mycket Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Mo i Rana. Hælsikes ranværing.. Mvh Simon som bor i Sandnessjøen. Og selv om sensoren til D3 er en pressesensor, vel, det er ikke rent få studiofotografer med 5D der ute. Og hvor 5D skulle være spesielt overlegen for stuio over en eventuell prosumer-FF fra Nikon, det har jeg vanskelig for å forstå. I alle dager? Både ranværinger og sandnessjøværinger her? Visste forsåvidt at Simon holder til i Sandnessjøen, men ante ikke at fulgu var terra-mann. Da må det jo bli et Helgelandstreff i løpet av sommeren! Mvh Aleksander som kommer fra Mosjøen. Den er jeg -virkelig- (!!) med på. Kan kanskje få lurt med en kar fra Arbeiderbladet også, og en kompis. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Etter hva jeg har forstått er Brønnøysund på det mye omtalte Helgelandet? Det er mulig at jeg kommer til å streife innom der litt fremover, så om det er praktisk mulig, så kan det jo være jeg forsøker å trenge meg på i en eller annen sammenheng... Eller er avstanden for stor? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvordan funker dette, rent teknisk? 1D Mark II + 300/2.8 f/2.8 1/400sek ISO 200 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Nå er jeg møkk lei av at den udugelige solblenderen på 105mm'en faller av hele tiden - er det noen som kan komme på gode grunner til at jeg ikke skal lime greia fast med Locktite? Det finnes bedre lim enn Locktite ? Locktite er da ikke lim men et middel som erstatter gjengeteip... men jeg hadde nok limt den fast selv hvis den ikke hadde holds seg der den skal. vanskelig å få den av igjen thoug... Jøss... Jeg husker bare at vi brukte Locktite på skruene på den radiostyrte bilen min da jeg var liten. Litt av en gjengetape, for skruehodene røyk heller enn skruen slapp. Hva er et godt metall-lim? I følge IceFox "voldtar" jeg jo utstyret mitt (jeg må be alle 14-åringene om å forholde seg rolige med de grisete fantasiene sine... ), så det må tåle en støyt... eller ti. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvordan funker dette, rent teknisk? 1D Mark II + 300/2.8 f/2.8 1/400sek ISO 200 Knall det der - spenstige farger, ditto positur. Kanskje en smule midtstilt? Fuglen kan jeg ikke uttale meg om, gr. manglende kunnskap.. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg kan ikke se at det befinner seg en eneste fjortenåring i denne tråden for øyeblikket, så det så! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 ANEW! Er du fornøyd med SmugMug? Funker det bra som portfolio? Jeg kan ikke se at det befinner seg en eneste fjortenåring i denne tråden for øyeblikket, så det så! Ich bin 15..! Du også, Pusur? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvor mange eksponeringer klarer Nikon D200 før det konker? Noen som har noen linker eller noe om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå