Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Se over denne linja;

 

Med håp om å bedre ytelsen nå ikveld er "Performance mode" skrudd på, dette gjør en del funksjonalitet utilgjengelig, blant annet søk og statistikken som viser hvem som er online. Beklager ulempene.

 

 

Der står det: forum > Foto og video > Fotografering.

 

 

Klikker du på "forum" får du hele forumet i den java appleten som viser de siste poster for forumet. Klikker du på "foto og video" får du bare poster i fra "foto og video" kategorien i den java saken, klikker du på "fotografering" så får du bare poster i fra kategorien "fotografering" i den aktive poster (java). :)

Lenke til kommentar

Sykt lenge siden jeg har vært her inne nå. alt for synd egentlig siden dette forumet får meg inspirert til å drive med foto. Vet ikke om dere fortsatt husker meg? Var med på junifesten ifjor var det vel? eller for 2 år siden? Og var med på en fototur langs akerselva. Og var aktiv på forumene her på den tida

 

nå er forsvaret tatt opp hele tida mi, og er nå inne i den siste delen av førstegangstjenesten. Får se om det blir mer bilder nå fremover. Våren/sommern er jo her, så fotogleden blomstrer som bare det! Med foto-forbud på leir har det vært vanskelig å finne tid til å ta bilder, men skal prøve å komme meg litt ut av leir nå!

 

Alt bra her omkring? :p

Lenke til kommentar

Sykt lenge siden jeg har vært her inne nå. alt for synd egentlig siden dette forumet får meg inspirert til å drive med foto. Vet ikke om dere fortsatt husker meg? Var med på junifesten ifjor var det vel? eller for 2 år siden? Og var med på en fototur langs akerselva. Og var aktiv på forumene her på den tida

 

nå er forsvaret tatt opp hele tida mi, og er nå inne i den siste delen av førstegangstjenesten. Får se om det blir mer bilder nå fremover. Våren/sommern er jo her, så fotogleden blomstrer som bare det! Med foto-forbud på leir har det vært vanskelig å finne tid til å ta bilder, men skal prøve å komme meg litt ut av leir nå!

 

Alt bra her omkring? :p

Jeg husker igjen nicket. Men du hadde et annet før? Velkomemn tilbake. Rekker du å dimme før junifesten?

 

Bortsettt fra en del ytelsesproblemer med diskusjon.no, så er verden god.

Lenke til kommentar

Se over denne linja;

 

Med håp om å bedre ytelsen nå ikveld er "Performance mode" skrudd på, dette gjør en del funksjonalitet utilgjengelig, blant annet søk og statistikken som viser hvem som er online. Beklager ulempene.

 

 

Der står det: forum > Foto og video > Fotografering.

 

 

Klikker du på "forum" får du hele forumet i den java appleten som viser de siste poster for forumet. Klikker du på "foto og video" får du bare poster i fra "foto og video" kategorien i den java saken, klikker du på "fotografering" så får du bare poster i fra kategorien "fotografering" i den aktive poster (java). :)

Fungerer ikke i IP.Board-skinnet. Nekter å bruke de crappye customskinsa - de ser jo ikke ut og har alt for mye irrelevant dritt i synsfeltet. Men kan vel kanskje ikke klage så alt for mye. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Lite problemer med det.

 

Samme her.. faktiskt et godt skin uten problemer, aner ikke hvor lenge jeg har brukt dette, men det er en evighet iallefall.. :)

Lenke til kommentar

ah, hadde ikke flaksen med meg i dag gitt..

Hadde bildene klare og manglet bare å trykke på "svar" knappen på måneds utfordringen men diskusjon.no fungerte ikke istad..Og jeg var nødt til å dra dra på kamp og kom ikke hjem før nå no.gif

Lenke til kommentar

Sykt lenge siden jeg har vært her inne nå. alt for synd egentlig siden dette forumet får meg inspirert til å drive med foto. Vet ikke om dere fortsatt husker meg? Var med på junifesten ifjor var det vel? eller for 2 år siden? Og var med på en fototur langs akerselva. Og var aktiv på forumene her på den tida

 

nå er forsvaret tatt opp hele tida mi, og er nå inne i den siste delen av førstegangstjenesten. Får se om det blir mer bilder nå fremover. Våren/sommern er jo her, så fotogleden blomstrer som bare det! Med foto-forbud på leir har det vært vanskelig å finne tid til å ta bilder, men skal prøve å komme meg litt ut av leir nå!

 

Alt bra her omkring? :p

Jeg husker igjen nicket. Men du hadde et annet før? Velkomemn tilbake. Rekker du å dimme før junifesten?

 

Bortsettt fra en del ytelsesproblemer med diskusjon.no, så er verden god.

 

 

Jeg het Atomprompen før ja. Men det var spill-nicket mitt og syns det ble litt for barnslig her inne :p Jeg dimmer egentlig 28. juli, men skal på befalsopptak osv osv, så blir minimalt med ferie eller fri... Men har endel tid til å jobbe med bilder og ny hjemmeside.

 

Apropos hjemmeside, noen som har erfaringer med å lage selv? Jeg vurderer å lære meg wordpress for å bruke det på en side jeg lager selv, eller er det like så enkelt å bruke Dreamweaver når jeg kan det fra før?

+ er det noe poeng lage en nettside på norsk? Fleste kan engelsk og greit å slippe lage to sider med forskjellige språk...

 

Bjørnli! Jeg tror vi kjenner hverandre fra et annet forum? :D

Endret av Farner
Lenke til kommentar

Hvor stor tv trenger jeg når jeg sitter ca 3 m fra tven.

Minimum 46" men aller helst 50". Ikke større enn 55"

 

Du trenger ikke mer enn 32" Men jeg hadde nok valgt noe rundt 42".

32" på 3 meters avstand? Tror du er sprø jeg. :p

Endret av phax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...