Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har telenor store problemer i kveld? Internet er nede her, så jeg må bruke mitt mobile bredbånd - og da er mange ting som timer ut (aftenposten, dagbladet, vg, budstikka, fredriksstad blad, telenor). Diskusjon.no er heldigvis oppe :)

Og da fant jeg ut hvorfor internet døde. Det var en feil 40 - jeg satte opp en ny maskin med Scientific Linux 6.0 (min første) og der klarte jeg å gi den samme IP adresse som gatewayen min ...

Lenke til kommentar

 

Moro. Da har jeg fått to bilder i papirutgaven av Halden Arbeiderblad. :)

 

Grattis, hvor mye fikk du om jeg tør spørre? Og hvilken side? :)

 

Takker! To bilder i midten av avisa. Fikk ikke noe for det ettersom de ble lagt ut på en lokal fotoside som avisa driver. Gjør ikke meg noe da, det er jo bare en hobby og jeg er like glad hver gang folk synes bildene er fine og vil bruke dem. :)

(Hadde det vært en bedrift som skulle brukt dem i markedsføring hadde det selvfølgelig vært noe annet.)

Lenke til kommentar

Nå som Fotovideo Scandinavian photo har kjøpt opp Scandinavian photo Fotovideo ville jeg tro at man kunne kjøpe samyang objektiver igjennom FV, men det ser ikke sånn ut.

 

Fiksa det for deg, jeg. :-)

 

Blingset litt siden scandinavianphoto redirecter til fotovideo, og ikke omvendt...

Lenke til kommentar

 

Moro. Da har jeg fått to bilder i papirutgaven av Halden Arbeiderblad. :)

 

Grattis, hvor mye fikk du om jeg tør spørre? Og hvilken side? :)

 

Takker! To bilder i midten av avisa. Fikk ikke noe for det ettersom de ble lagt ut på en lokal fotoside som avisa driver. Gjør ikke meg noe da, det er jo bare en hobby og jeg er like glad hver gang folk synes bildene er fine og vil bruke dem. :)

(Hadde det vært en bedrift som skulle brukt dem i markedsføring hadde det selvfølgelig vært noe annet.)

kan du linke til bildene? fikk ikke ordna meg den avisa:P

Lenke til kommentar

Nå har det faktisk blitt fotball-streik, jeg holder med fotballspillerne og vil si at de burde stå på kravene sine og streike veldig veldig lenge, ta gjerne alle spillerne ut i streik over mange år :)

 

Stå på barrierene og ikke la pampene vinne, ikke gi dere, aldri :w00t:

Har de innsett at de har for god lønn nå?

Kan bare fortsette for min del og...

Lenke til kommentar

Takker, ja det er absolutt verdt å ta turen opp på den tiden! Ellers er jo månen fin og stor for tiden, hvis det er pent vær tenkte jeg å dra til sykehuset og ta bilde av den når den kommer opp ca. over festningen. :)

 

Ta heller Rødsfjellet vel? Nærmere og bedre plassering vil jeg tro, selv har jeg utsikt til festningen fra kjøkkenvinduet^^

221849_10150590081810241_651305240_18302564_6151734_n.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...