Sutekh Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Gratulerer - fotorelatert?Nei, foto kommer nok til å fortsette å bare være en hobby (men å gjøre hobbyen til jobb er en sikker måte å miste interessen på anyway ) Prosjektingeniør i Marine Cybernetics. Så hovedoppgaven er å bygge datamodeller av skip og offshoreinstallasjoner til bruk i testing av kontrollsystemer. Og i så fall - ref avataren din - er det som fotograf eller kameramann? Avataren er vel først og fremst et (selv-)ironisk sleivspark til hva jeg driver med på dette forumet Endret 19. mai 2011 av Sutekh Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Prosjektingeniør i Marine Cybernetics. Så hovedoppgaven er å bygge datamodeller av skip og offshoreinstallasjoner til bruk i testing av kontrollsystemer. Høres ut som en morsom, variert og utfrodrene jobb. Gratulerer. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Moro. Da har jeg fått to bilder i papirutgaven av Halden Arbeiderblad. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Nå skal det bli lettere for rettighetshavere å ta loven i egne hender ved brudd på opphavsretten. Advokatfirmaet Simonsen spretter champagnen? http://www.regjeringen.no/nb/dep/kud/pressesenter/pressemeldinger/2011/nye-tiltak-mot-brudd-pa-opphavsretten.html?id=643719 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Blir en webside som legger ut et bilde de ikke har rettigheter til "ulovlig fildeling"? 1 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hvorfor solblender er lurt: http://olegunnaro.com/bilder/solblender.mov Tipper et evt. uv-filter hadde blitt messy. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jo takk, jeg kjenner til den. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) for dere som aldri har prøvd angry birds: http://chrome.angrybirds.com/ nå er det på pc også^^ Moro. Da har jeg fått to bilder i papirutgaven av Halden Arbeiderblad. Grattis, hvor mye fikk du om jeg tør spørre? Og hvilken side? Endret 19. mai 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Bilder printet på akryl eller forstørrelse i akryl? Noen som har prøvd det ut? Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Noen som har en Canon 70-200mm 4L USM boks? Den forige eigeren hadde den ikke, og føler den ikke er komplett uten. Veldig greit til videre salg også. Kan jeg ringe Canon Norge eller noe? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Lightroom vil ikke åpne seg igjen... Noen som har noen tips å komme med? Har restartet, og prøvd å åpne catalog på flere måter. Men det går ikke. Får opp denne uanset hva jeg prøver på. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Da sitter jeg med en G12 i hendene. Endelig har jeg kamera som er mindre enn speilrefleksene mine og bedre enn mobilkamera. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Lightroom vil ikke åpne seg igjen... Noen som har noen tips å komme med? Har restartet, og prøvd å åpne catalog på flere måter. Men det går ikke. Får opp denne uanset hva jeg prøver på. Flyy på katalogen sånn at du må velge hvilken katalog du skal åpne. Det KAN løse problemet. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Prøver å åpne den på en annen pc og fikser en ordneltig backup av den. Jeg har men vil sikre Har nå fått alt på stell igjen og ordnet opp i feilen. Endret 19. mai 2011 av k-h-s Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Prøver å åpne den på en annen pc og fikser en ordneltig backup av den. Jeg har men vil sikre Har nå fått alt på stell igjen og ordnet opp i feilen. Har selv hatt problemer ved og bruke snarveier direkte, så nå høyreklikker jeg for og åpne LR3. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Lightroom vil ikke åpne seg igjen... Noen som har noen tips å komme med? Har restartet, og prøvd å åpne catalog på flere måter. Men det går ikke. Får opp denne uanset hva jeg prøver på. Flyy på katalogen sånn at du må velge hvilken katalog du skal åpne. Det KAN løse problemet. Eller bare hold nede ctrl mens man åpner LR. Endret 19. mai 2011 av herp derp Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Har telenor store problemer i kveld? Internet er nede her, så jeg må bruke mitt mobile bredbånd - og da er mange ting som timer ut (aftenposten, dagbladet, vg, budstikka, fredriksstad blad, telenor). Diskusjon.no er heldigvis oppe 1 Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hvilke erfaringer har dere med såkalte ring lights? Skal i tilfelle brukes til video type vlog og ikke foto. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Nå som Fotovideo har kjøpt opp Scandinavian photo ville jeg tro at man kunne kjøpe samyang objektiver igjennom FV, men det ser ikke sånn ut. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Har telenor store problemer i kveld? Internet er nede her, så jeg må bruke mitt mobile bredbånd - og da er mange ting som timer ut (aftenposten, dagbladet, vg, budstikka, fredriksstad blad, telenor). Diskusjon.no er heldigvis oppe Det er motsatt hos meg, veldig tregt forum nå i kveld, men alt annet åpner greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå