Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Signalkabler kan ha vesentlig høyere innvirkning på lyden enn høyttalerkabler ;) Rod Elliot har skrevet en artikkel om temaet - interessant for den som vil ha alle fakta på bordet.

Tja, jeg er ikke sikker - synes selv at jeg opplevd forskjeller på typer.

 

Men i dag var kablene for like i lydbildet til å utgjøre noen forskjell - i hvertfall i mitt miljø.

 

Men jeg ble ikke noe videre imponert over Pro-ject USB DAC-en. Hadde trodd at den hadde vært bedre.

Lenke til kommentar

Jeg har lurt litt på den. Men har den også optisk eller coax inn? Jeg trenger egentlig en DAC som tar USB og en eller to andre digitale kilder.

 

Nei det er kun en ren USB-dac, ingen andre innganger. Storebroren HD10 er på demosalg nå ser jeg, men den har ikke fjernkontroll så da er det jo litt tullete å skifte mellom inngangene. HD20 har fjernkontroll men koster jo en god del mer.

Lenke til kommentar

Også 5.1, eller bare stereo?

Kun stereo.

 

Nei det er kun en ren USB-dac, ingen andre innganger. Storebroren HD10 er på demosalg nå ser jeg, men den har ikke fjernkontroll så da er det jo litt tullete å skifte mellom inngangene. HD20 har fjernkontroll men koster jo en god del mer.

Hmm. Fjernkontroll er jo et must ...

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Var urutinert nok til å bare ta med meg en dress hjem til Mo - er litt redd for at jeg kanskje greide å ødelegge den i går. Setter ganske effektiv stopper for feiringa for min del - med mindre den er ok. :p

Hva er greia med å bruke dressen den 16. mai? Det er jo den dagen sjansen for grøftefyll er størst :p

Må jo se bra ut, selv om man ligger i grøfta. Selv havna jeg på plena uttafor den ene pubben jeg var innom i går - kom fra det med en liten flekk på dressbuksa og vrikka ankel. Bra glad jeg ikke gikk i noen tog i år. :p
Lenke til kommentar

Hvis dette var en oppvisning hvor hvem som helst hadde adgang til å se på burde det vel komme innenfor bestemmelsen om at "bildene har allmenn interresse"?

Det var midt i rådhus-parken, med minst 200 til stede. :)

Mulig at det kunne finnes en utfordring her et sted dersom noen kunne hevde at bildet var spesielt nedverdigende mot deres person, men offentlig sted osv, gruppe over tre, osv, helt uproblematisk.

 

Du kan bli stemplet som en særing hvis bildet inneholder voksne du ikke kjenner og bildet ble tatt på dagtid :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...