C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 I det Tore skulle løfte kona opp fra sofaen innså han at hun var blitt for feit. "Jeg driter i hva du har sett i det derre fall-out-spillet ditt - du får ikke bli med i kloakken for å lete etter våpen og ammo." Fantastisk! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Det er kanskje på plass å minne folk om det blir en uhøytidlig 17. mai konkurransen i år også. Håper på mer enn to bidrag denne gangen Endret 16. mai 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Opps. Den bungee strikken var visst litt for lang... Graver etter gull ... Har ett til som er litt problematisk, men det får jeg ikke lov til å vise enda. The last words of a fool? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Protip: Ta med seg mer enn én dress når man vet at 16. og 17. mai nærmer seg - får håpe at det ikke lukter så alt for mye øl av dressen min i morra.... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Gratulerer med dagen, alle sammen! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Gratulerer med dagen, alle sammen! Ja! Hurra! Gratulerer til alle fra meg også! :spisis: Protip: I dag er en dagen i året da det er forventet at du tar bilder av fremmede menneskers barn og legger det ut på nettet! Protip 2: Ikke glem å gjøre unevnelige1 ting med bildene på pc'n 1 f.eks. slette dårlige, rette horisont, øke kontrast Endret 17. mai 2011 av kaian Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Stikker innom en kjapp tur og ønsker alle her en riktig god syttende mai! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Protip 2: Ikke glem å gjøre unevnelige1 ting med bildene på pc'n Ja! Og tegne bart på alle sammen*)! *) Bortsett fra bilder tatt i Trøndelag, da - der skal du fjerne barten. Endret 17. mai 2011 av Trondster 1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Var en tur i butikken idag, gikk rett forbi toget og kunne ikke brydd meg så mye mindre om det enn at de var i veien for meg når jeg skulle kjøpe en softis edit: nå snart skal jeg sette igang å gå igjennom 200-300 bilder fra litt før helga og i helga;) mesteparten er nok av noen unger jeg er "fille"onkel til, så de blir ikke lagt ut, men kommer vel noe i bildetråden senere idag Endret 17. mai 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 God 17. mai til alle sammen. For min del, så begynner ikke feiringen før i kveld Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Var urutinert nok til å bare ta med meg en dress hjem til Mo - er litt redd for at jeg kanskje greide å ødelegge den i går. Setter ganske effektiv stopper for feiringa for min del - med mindre den er ok. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1340572&st=360#entry17761994 da var det første bildet lagt ut Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Var urutinert nok til å bare ta med meg en dress hjem til Mo - er litt redd for at jeg kanskje greide å ødelegge den i går. Setter ganske effektiv stopper for feiringa for min del - med mindre den er ok. Hva er greia med å bruke dressen den 16. mai? Det er jo den dagen sjansen for grøftefyll er størst Lenke til kommentar
kaian Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 da var det første bildet lagt ut Fra helga, -hva skjedde da? Bildet i seg selv er flott, men bare fordi jeg ikke kom meg ut med kameraet og sitter her og kjeder meg og ikke kan finne på noe konstruktivt: Sikker på at du vil ha skriften der du har plassert den? Jeg ville si det ville gjort seg å flytte den ned i venstre hjørne, gjerne tonet teksten ned litt og i hvertfall orientert den enten helt horisontalt eller tydeligere på skrått. Helst på baksiden av bildet Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 da var det første bildet lagt ut Fra helga, -hva skjedde da? Bildet i seg selv er flott, men bare fordi jeg ikke kom meg ut med kameraet og sitter her og kjeder meg og ikke kan finne på noe konstruktivt: Sikker på at du vil ha skriften der du har plassert den? Jeg ville si det ville gjort seg å flytte den ned i venstre hjørne, gjerne tonet teksten ned litt og i hvertfall orientert den enten helt horisontalt eller tydeligere på skrått. Helst på baksiden av bildet Var på Hvaler i helgen, og når jeg er der blir det alltid en del bilder Lasta opp en ny versjon uten tekst nuh:) 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Lasta opp en ny versjon uten tekst nuh:) Klar forbedring. Jeg sitter her og tester signalkabler, jeg. Samt prøver å høre om det er stort forskjell på en Pro-Ject USB DAC og DAC-en i Squeeze-boxen min ... Og, nei jeg tuller ikke med blindtester og slikt Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Og, nei jeg tuller ikke med blindtester og slikt Duh - det er til tv-skjermer, det - her skal du ha en døvetest! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Duh - det er til tv-skjermer, det - her skal du ha en døvetest! Nettopp! Skrur jeg ikke ned lyden snart, så blir jeg nok døv Foreløpig konklusjon er at Kari Bremnes låter digg på høyt volum. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Og, nei jeg tuller ikke med blindtester og slikt Duh - det er til tv-skjermer, det - her skal du ha en døvetest! Viktig at den er dobbel. Blir det døv+døv, eller døv+stum her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå