Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med dagen, alle sammen! :)

Ja! Hurra! Gratulerer til alle fra meg også! :yes::fun: :spisis:

 

 

Protip: I dag er en dagen i året da det er forventet at du tar bilder av fremmede menneskers barn og legger det ut på nettet! :evil:

 

Protip 2: Ikke glem å gjøre unevnelige1 ting med bildene på pc'n

 

1

f.eks. slette dårlige, rette horisont, øke kontrast

 

Endret av kaian
Lenke til kommentar

Var en tur i butikken idag, gikk rett forbi toget og kunne ikke brydd meg så mye mindre om det enn at de var i veien for meg når jeg skulle kjøpe en softis :p

 

edit: nå snart skal jeg sette igang å gå igjennom 200-300 bilder fra litt før helga og i helga;)

 

mesteparten er nok av noen unger jeg er "fille"onkel til, så de blir ikke lagt ut, men kommer vel noe i bildetråden senere idag

Endret av Bjørnli
Lenke til kommentar

Var urutinert nok til å bare ta med meg en dress hjem til Mo - er litt redd for at jeg kanskje greide å ødelegge den i går. Setter ganske effektiv stopper for feiringa for min del - med mindre den er ok. :p

Hva er greia med å bruke dressen den 16. mai? Det er jo den dagen sjansen for grøftefyll er størst :p

Lenke til kommentar

da var det første bildet lagt ut :p

Fra helga, -hva skjedde da?

 

Bildet i seg selv er flott, men bare fordi jeg ikke kom meg ut med kameraet og sitter her og kjeder meg og ikke kan finne på noe konstruktivt: Sikker på at du vil ha skriften der du har plassert den? Jeg ville si det ville gjort seg å flytte den ned i venstre hjørne, gjerne tonet teksten ned litt og i hvertfall orientert den enten helt horisontalt eller tydeligere på skrått. Helst på baksiden av bildet :yes:

Lenke til kommentar

da var det første bildet lagt ut :p

Fra helga, -hva skjedde da?

 

Bildet i seg selv er flott, men bare fordi jeg ikke kom meg ut med kameraet og sitter her og kjeder meg og ikke kan finne på noe konstruktivt: Sikker på at du vil ha skriften der du har plassert den? Jeg ville si det ville gjort seg å flytte den ned i venstre hjørne, gjerne tonet teksten ned litt og i hvertfall orientert den enten helt horisontalt eller tydeligere på skrått. Helst på baksiden av bildet :yes:

 

Var på Hvaler i helgen, og når jeg er der blir det alltid en del bilder :p

 

Lasta opp en ny versjon uten tekst nuh:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...