Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Verktøy kan være skummelt ja.

 

Hestehalen min forsvant inn i motorhuset på ei radialsag. Glemmer ikke den følelsen av panikk jeg fikk når jeg kjente at saga tok tak i håret mitt og dro meg inn. Selvfølgelig stoppa den opp når motorhuset ble fult av hår. Men allikevel. Der sto jeg, med mildt sagt høy puls, uten å komme meg løs.

Men du ble forhåpentligvis kvitt hestehalen i det minste? Aldri så galt at det ikke er godt for noe. :fun:

Endret av phax
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig er dagen her.

 

LSK spiller sin 1000. kamp i tippeligaen igjenom tidene. Jeg som stor LSK suporter og fotograf på kamper har enda ikke vært på hjemmekamp i år. Men mye bortekamper. Blir deilig å entre Åråsen med kamera utstyr rundt halsen igjen.

 

En stadion men mye historie i veggene, og gamle helter og kjenninger har igjen tro på at en storhetstid er på veg tilbake. En festdag for fotballen i hele norge, en fest på Åråsen. I dag er det "dagen før dagen".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
En festdag for fotballen i hele norge..

 

Visste ikke at Lillestrøm by var hele Norge gitt..! ;) Minnes en fyr som i sin tid spilte på dette laget, karen hette visstnok for Tom Lund eller bedre kjent som "glassbeinet". Han ramla for ett god ord.. makan til utstø spiller, han lå jo mere nede på matta enn han var opp i løpet av kampen!

 

 

 

Fyre opp, fyre under, fyre opp

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Men du ble forhåpentligvis kvitt hestehalen i det minste? Aldri så galt at det ikke er godt for noe. :fun:

Det er noe darwinistisk over det - at godt voksne menn med hestehaler stille og rolig blir luket ut av naturen.. :fun:

Fantastisk :!:

Lenke til kommentar

Edit: ..Bra det gikk bra! Ikke gøy, sånt der.

Testet litt i dag, tror jeg skal klare å betjene D70s'en, den er ganske lett og fin, tar et lett objektiv. En 35mm 1.8 er fin, slipper å zoome også. Ellers har vi en 18-55 som er ultralett, men ganske kjip.

Klarer å trigge kamaeret med fingertuppen som stikker ut av bandasjen. SKAL ta bilder på 17.!! :w00t:

Klarte å bruke D300s'en også, faktisk fin med batterigrep, men blir alt for tungt å drasse på hele dagen.

Kanskje jeg tar d40'en til kona, bedre skjerm og enda lettere, så kan hun filme med min.

Lenke til kommentar

Det er merkelig hvor vanskelig det kan være å finne på gode bildetekster. :hm:

 

Word. Har faktisk opplevd å bruke lengre tid på bildetekster enn artikkeltekst... Den artikkelen skrev nesten seg selv though. :p

 

Er også ganske irriterende om man jobber ilag med en annen journalist - og han/hun slacker med å sende over artikkelen. Bildetekstene burde inneholde informasjon som ikke er med i artikkelen, noe som er vanskelig om man ikke vet hva som står i nevnte artikkel. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...