tomsi42 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Takk tomi42. Hvordan var RS80N3 i bruk og hva menes med at den styrer lysmålingen? Kilde: http://japanphoto.no/product/kamera-tilbeh.../canon-rs-80n3/ Du er klar over at RS-80N3 ikke virker med 400D? Så du skal ha RS- 60E3. De virker likt, men det er forskjellig plugg. I bruk er disse veldig greie; Ledningen kan være litt kort enkelte ganger, men jeg mener det er mulig å kjøpe en skjøteleding. Hva JP mener med "styrer lysmålingen", det aner jeg ikke. Tom Lenke til kommentar
solaas Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Det var jeg ikke klar over... Takk for infoen, da blir det RS-60E3 da Endret 30. juni 2008 av solaas Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Da er det EM-finale. Utfordring Spot a camera without a white lens! Du la merke til montasjen av kamera bak hvert mål? Skummelt å se hvordan utstyret flyr rundt når de bommer! De får plass til ganske mange kamera på 6-7 meter Gratulerer Phaser_!! Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Noe til pentax folket.. http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=501101 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Mjo, fnis. Grats Phaser_! Det er ikke alle som klarer å montere en unge. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Noe til pentax folket.. http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=501101 Ånei.. da er det bare å ringe ned på JP og få dem til å sette av et da.. Ellers forsvinner alle enda en gang rett før jeg kommer meg innom. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Har på følelsen at det kommer til å bli litt mer aktivitet i Pentax-hylla da gitt. Vi får se da. Ingen grunn til at det ikke skulle være det. Knakandes godt kamera, så. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Mye stress for folk som jobber i fotobutikker for tiden. Må sørge for å skumme VG daglig i tilfelle de har testet et kamera. "Ja, skal ha det som var i VG." Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hehe, ja. Heldigvis ingen som har sagt det om D3. Latterlig at VG testet D3. Et minus var at den var litt stor og tung. O rly?! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 lydogbilde.no som tester, ikke VG Det å trekke ned på størrelsen på et proff-hus er bare teit. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Samme hvem som tester. Så lenge det står i vg at det er bra så kjøper folk uten å vite noe mer. Hmm.. kanskje det kommer en god del K20D på bruktmarkedet om kort tid når folk ikke klarer å bruke det Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Nå er jeg møkk lei av at den udugelige solblenderen på 105mm'en faller av hele tiden - er det noen som kan komme på gode grunner til at jeg ikke skal lime greia fast med Locktite? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Nå er jeg møkk lei av at den udugelige solblenderen på 105mm'en faller av hele tiden - er det noen som kan komme på gode grunner til at jeg ikke skal lime greia fast med Locktite? Det finnes bedre lim enn Locktite ? Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Fytti helvete så mye skarpere makrobildene ble på ISO 200! OMFG! :D EDIT: Og nei, jeg har ikke på NR. Endret 30. juni 2008 av IceFox Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 http://www.adorama.com/LQSS.html Har noen av dere prøvd denne kreasjonen? Har det noen brukbar effekt? Lurt eller lurium, osv... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Nå er jeg møkk lei av at den udugelige solblenderen på 105mm'en faller av hele tiden - er det noen som kan komme på gode grunner til at jeg ikke skal lime greia fast med Locktite? Det finnes bedre lim enn Locktite ? Tom Locktite er da ikke lim men et middel som erstatter gjengeteip... men jeg hadde nok limt den fast selv hvis den ikke hadde holds seg der den skal. vanskelig å få den av igjen thoug... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Fytti helvete så mye skarpere makrobildene ble på ISO 200! OMFG! :D EDIT: Og nei, jeg har ikke på NR. Tenk deg når jeg sitter der med ISO 1250 Er det rart jeg klager? Ser ut som D700 er meget aktuelt nå da, pokker ta! Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Mye stress for folk som jobber i fotobutikker for tiden. Må sørge for å skumme VG daglig i tilfelle de har testet et kamera. "Ja, skal ha det som var i VG." "Det sorte med den sorte linsa på du mener.."! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 *Det var D3 med 200-400/4 det, hit med 2-3 månedslønner." Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Dagens tekst av Pastor Ånnas Våre tanker i dag går til vesle Marius som nå lever i eksil. I alt for ung alder ble han hevet til svimlende høyder da han fikk et av sine tidlige bilder inn i fotografisk årbok. På grunn av tynn luft i de stratosfæriske fotografiske lag ble hans vurderingsevne redusert til det punkt at han ble tatt fra oss. Han er nå der alle gamle, grinete og mannevonde fotografer drar for å dø, dotten være nådig. Vi setter vår lit til den hellige treenighet, vår herre Super8, han fyren som stenger alle trådene og resten av moderatorene som ved sin ekvivalente innsats (asymptote mot null) må regnes som et individ. Aton velsigne alle våre eksponeringer. Et lite hopp til foto.no, før jeg fant ut at de er nesten verre en photosight.org på kommentarer og vennegjenger, så måtte bla opp litt å smøre ledelsen her for å komme tilbake Hvor har du forresten oversikten over bildene som kom med? Jeg har kun hørt det fra andre, men ennå ikke sett det selv. Endret 30. juni 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå