Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Takk tomi42.

Hvordan var RS80N3 i bruk og hva menes med at den styrer lysmålingen?

Kilde: http://japanphoto.no/product/kamera-tilbeh.../canon-rs-80n3/

Du er klar over at RS-80N3 ikke virker med 400D? Så du skal ha RS- 60E3. De virker likt, men det er forskjellig plugg. I bruk er disse veldig greie; Ledningen kan være litt kort enkelte ganger, men jeg mener det er mulig å kjøpe en skjøteleding. Hva JP mener med "styrer lysmålingen", det aner jeg ikke.

 

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er jeg møkk lei av at den udugelige solblenderen på 105mm'en faller av hele tiden - er det noen som kan komme på gode grunner til at jeg ikke skal lime greia fast med Locktite?

Det finnes bedre lim enn Locktite ?

 

Tom

Locktite er da ikke lim men et middel som erstatter gjengeteip... men jeg hadde nok limt den fast selv hvis den ikke hadde holds seg der den skal. vanskelig å få den av igjen thoug...

Lenke til kommentar
Dagens tekst

av

Pastor Ånnas

 

 

Våre tanker i dag går til vesle Marius som nå lever i eksil. I alt for ung alder ble han hevet til svimlende høyder da han fikk et av sine tidlige bilder inn i fotografisk årbok. På grunn av tynn luft i de stratosfæriske fotografiske lag ble hans vurderingsevne redusert til det punkt at han ble tatt fra oss. Han er nå der alle gamle, grinete og mannevonde fotografer drar for å dø, dotten være nådig.

 

Vi setter vår lit til den hellige treenighet, vår herre Super8, han fyren som stenger alle trådene og resten av moderatorene som ved sin ekvivalente innsats (asymptote mot null) må regnes som et individ.

 

Aton velsigne alle våre eksponeringer.

 

Et lite hopp til foto.no, før jeg fant ut at de er nesten verre en photosight.org på kommentarer og vennegjenger, så måtte bla opp litt å smøre ledelsen her for å komme tilbake ;)

 

Hvor har du forresten oversikten over bildene som kom med? Jeg har kun hørt det fra andre, men ennå ikke sett det selv.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...