Ratleto Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Joda, jeg vet tallene ikke er helt representative for virkeligheten. Det kan jo hende at nesten bare de som har opplevd problemer med kameraet har vært innom og rapportert. Og det er jo derfor alle bør stikke innom sida og legge inn sine egne tall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Du kunne laget en selvstendig tråd om dette emne.. Tok deg på ordet.. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Vet dere hvor mange bilder dere har tatt totalt i deres fotokarriere? Arkiv-katalogen min teller nå 143 522 bilder, men har ikke fått på plass alle der fordi disken snart er full. Og rundt 100 GB med HD-video fra 5DMkII (Lese litt bedre over meg - flytter svar til egen tråd.) Endret 8. mai 2011 av gorpium Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Nå skal jeg ut å kikke etter kongeørn. Hadde vært så kult å fått et bilde av den. Har ingen bilder av den fra før. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Har tuslet litt rundt i Fredrikstad sentrum i dag og fått tatt noen bilder. Viste ikke at UFO-ene har base i Plankebyen: Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg vil ut å ta bilder!!! Noen som har noen tips om kanskje jeg kan klare å lage til noe optikk til 7D? En dassrull og noe teip. Kan det funke på en ellerannen måte Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hva med et lokk og en syl? Google etter "DIY pinhole lens". 1 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 God idé. På Canon har du 42mm fra sensor til fatningen, så setter du en gaffabit over der så har du en 42mm. Lager du et hull i den så har du blender også. Setter du ulike typer plastfilm / plastskiver / glass osv, foran der så får du ulike artige fakter Det bør kunne være morro en god stund Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) *postet feil sted* Endret 8. mai 2011 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Grattis med 25k tomsi42:P sykt! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Grattis med 25k tomsi42:P sykt! Hmm. PÅ tide å få seg et liv? Lurer på hvor mange av de postene som sier noe fornuftig 2? 2 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Grattis med 25k tomsi42:P sykt! Jah, skikkelig skravlekopp Gratulerer Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg skal til Haugesund 19. mai. Nå er hovedmålet for reisen først og fremst fotball, men jeg tenkte på å ta med meg kameraet også. Noen som kjenner til flotte lokasjoner i nærheten? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Fristende å leke fotograf i det skjulte i dag, første jeg så da jeg stakk trynet ut av vinduet i morges, var en gjeng fra Etterretningsbataljonen og en haug utenlandske soldater på øvelse. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg skal til Haugesund 19. mai. Nå er hovedmålet for reisen først og fremst fotball, men jeg tenkte på å ta med meg kameraet også. Noen som kjenner til flotte lokasjoner i nærheten? Kampen i seg selv er nok greit å ta bilder av Men du får vente til 11.september med å reise dit. Det er først da det er ordentlig kamp God idé. På Canon har du 42mm fra sensor til fatningen, så setter du en gaffabit over der så har du en 42mm. Lager du et hull i den så har du blender også. Setter du ulike typer plastfilm / plastskiver / glass osv, foran der så får du ulike artige fakter Det bør kunne være morro en god stund Skal ta en tur etterpå å prøve ut det. Så kan også prøve å holde fars gamle optikk for analoge kamera foran 7D å se hva det blir for noe rart Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Skal ha meg nytt glass til sommeren, men har laget egen tråd. Setter pris på alle innspill og anbefalinger . https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1342378 Francis Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Grattis med 25k tomsi42:P sykt! Pussig - nå kom jeg på en screenshot jeg tok for en stund siden, men som jeg glemte å poste. Filen er datert 13.06.2010 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Skal si det ble mye rare bilder i stad Men en overgang mellom pentax og canon må jeg nok anskaffe meg. Selvom det ikke er noe veldig kvalitete i optikken. Men blir da noe av det. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hvilke objektiver har du? Er det K eller M42-fatning? Francis Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Hmm. PÅ tide å få seg et liv? Lurer på hvor mange av de postene som sier noe fornuftig 2? Synes du har et greit liv her jeg Kudos skal du få for å være veldig stabil på brukernavn og avatar, det gjør så jeg ikke blir forvirret Og nå skal jeg ut og hive en biff på grillen Endret 8. mai 2011 av Nautica 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå