Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet dere hvor mange bilder dere har tatt totalt i deres fotokarriere? :)

Arkiv-katalogen min teller nå 143 522 bilder, men har ikke fått på plass alle der fordi disken snart er full.

Og rundt 100 GB med HD-video fra 5DMkII

 

(Lese litt bedre over meg - flytter svar til egen tråd.)

Endret av gorpium
Lenke til kommentar

God idé. På Canon har du 42mm fra sensor til fatningen, så setter du en gaffabit over der så har du en 42mm. Lager du et hull i den så har du blender også. Setter du ulike typer plastfilm / plastskiver / glass osv, foran der så får du ulike artige fakter :thumbup: Det bør kunne være morro en god stund :yes:

Lenke til kommentar

Jeg skal til Haugesund 19. mai. Nå er hovedmålet for reisen først og fremst fotball, men jeg tenkte på å ta med meg kameraet også. Noen som kjenner til flotte lokasjoner i nærheten?

 

Kampen i seg selv er nok greit å ta bilder av :tease: Men du får vente til 11.september med å reise dit. Det er først da det er ordentlig kamp ;)

 

God idé. På Canon har du 42mm fra sensor til fatningen, så setter du en gaffabit over der så har du en 42mm. Lager du et hull i den så har du blender også. Setter du ulike typer plastfilm / plastskiver / glass osv, foran der så får du ulike artige fakter :thumbup: Det bør kunne være morro en god stund :yes:

 

Skal ta en tur etterpå å prøve ut det. Så kan også prøve å holde fars gamle optikk for analoge kamera foran 7D å se hva det blir for noe rart :innocent:

Lenke til kommentar

Hmm. PÅ tide å få seg et liv? Lurer på hvor mange av de postene som sier noe fornuftig :hmm: 2?

 

Synes du har et greit liv her jeg :)

 

Kudos skal du få for å være veldig stabil på brukernavn og avatar, det gjør så jeg ikke blir forvirret :)

 

Og nå skal jeg ut og hive en biff på grillen :dribble:

Endret av Nautica
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...