Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer Ratleto!

som azathosk sier, så er det herlig å arbeide med 50D+batterigrep :)

 

Skaffet meg Canon 100mm f/2.8 USM Macro til 2500 brukt i dag! blir spennende å utforske litt macrofotografering de neste dagene :)

 

Gratulerer, tipper det blir både banning og glede fra det, tok en stund før jeg fikk dreisen på makro, men huhei så moro når ting sitter som de skal ;D

Lenke til kommentar

Takker azathost og breni. Ser frem til oppgraderingen fra 30D. :) Hvor bra eller dårlig funker egentlig støvfjerningsfunksjonen på kameraet?

 

Ang batterigrep så har jeg ikke hatt det før. Ser frem til å teste, men blir neppe noe jeg drasser med meg absolutt overalt. Eller kommer jeg til å forandre mening? :D

Lenke til kommentar

Takker azathost og breni. Ser frem til oppgraderingen fra 30D. :) Hvor bra eller dårlig funker egentlig støvfjerningsfunksjonen på kameraet?

 

Ang batterigrep så har jeg ikke hatt det før. Ser frem til å teste, men blir neppe noe jeg drasser med meg absolutt overalt. Eller kommer jeg til å forandre mening? :D

 

Jeg tar aldri av batterigrepet mitt og kunne heller ikke tenkt å hatt et kamera uten. Jeg tror det fort blir en vane å ha det, og at en føler at noe mangler dersom det ikke er der. Så jeg tror du kommer til å ha det på hele tiden. Jeg ser heller ingen grunn til å drive å skru det av og på.

Lenke til kommentar

Takker azathost og breni. Ser frem til oppgraderingen fra 30D. :) Hvor bra eller dårlig funker egentlig støvfjerningsfunksjonen på kameraet?

 

Ang batterigrep så har jeg ikke hatt det før. Ser frem til å teste, men blir neppe noe jeg drasser med meg absolutt overalt. Eller kommer jeg til å forandre mening? :D

 

Eneste gangen jeg har tatt det av den siste måneden er når jeg brukte stativ her om dagen. Følte det ble litt mer stabilt bare da. Så ja; du kommer til å endre oppfatning. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...