Ratleto Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 DA... har jeg håp om at jeg snart har en 50D på vei - inkl batterigrep. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Congrats. Kjører det samme selv og jeg elsker det. Klarer meg ikke uten batterigrepet nå, merker jeg. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Gratulerer Ratleto! som azathosk sier, så er det herlig å arbeide med 50D+batterigrep Skaffet meg Canon 100mm f/2.8 USM Macro til 2500 brukt i dag! blir spennende å utforske litt macrofotografering de neste dagene Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hvordan får jeg rettet opp skjeve bilder enklest mulig i photoshop? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Straighten tool i ACR. Er vel det enkleste.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 ctrl a -> ctrl j -> ctrl t -> roter -> c -> crop -> ctrl e -> ctrl s. Veldig manuellt og finnes sikkert mange bedre måter, men det er hvertfall fortgjort hvis det bare er et par bildet der er snakk om. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Dumt spørsmål, men hva er ACR? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Det kjappeste og enkleste er å sette skjermen på snei så bildet blir vannrett, fungerer fett så lenge du ikke skal videreformidler bildene Endret 6. mai 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Det raskeste er vel kanskje bare å ta bilde rett Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Stort sett uansett hvordan man har tatt bryllupsbilder kan de alltid photoshoppes til det dårligere.. 2 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Gratulerer Ratleto! som azathosk sier, så er det herlig å arbeide med 50D+batterigrep Skaffet meg Canon 100mm f/2.8 USM Macro til 2500 brukt i dag! blir spennende å utforske litt macrofotografering de neste dagene Gratulerer, tipper det blir både banning og glede fra det, tok en stund før jeg fikk dreisen på makro, men huhei så moro når ting sitter som de skal ;D Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Stort sett uansett hvordan man har tatt bryllupsbilder kan de alltid photoshoppes til det dårligere.. Håper jeg får like fint bryllupsbilde som det. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Takker azathost og breni. Ser frem til oppgraderingen fra 30D. Hvor bra eller dårlig funker egentlig støvfjerningsfunksjonen på kameraet? Ang batterigrep så har jeg ikke hatt det før. Ser frem til å teste, men blir neppe noe jeg drasser med meg absolutt overalt. Eller kommer jeg til å forandre mening? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Noen flere som skal henge med på Ur og Foto sin Photowalk i morgen? (Bergen) Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Takker azathost og breni. Ser frem til oppgraderingen fra 30D. Hvor bra eller dårlig funker egentlig støvfjerningsfunksjonen på kameraet? Ang batterigrep så har jeg ikke hatt det før. Ser frem til å teste, men blir neppe noe jeg drasser med meg absolutt overalt. Eller kommer jeg til å forandre mening? Jeg tar aldri av batterigrepet mitt og kunne heller ikke tenkt å hatt et kamera uten. Jeg tror det fort blir en vane å ha det, og at en føler at noe mangler dersom det ikke er der. Så jeg tror du kommer til å ha det på hele tiden. Jeg ser heller ingen grunn til å drive å skru det av og på. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Takker azathost og breni. Ser frem til oppgraderingen fra 30D. Hvor bra eller dårlig funker egentlig støvfjerningsfunksjonen på kameraet? Ang batterigrep så har jeg ikke hatt det før. Ser frem til å teste, men blir neppe noe jeg drasser med meg absolutt overalt. Eller kommer jeg til å forandre mening? Eneste gangen jeg har tatt det av den siste måneden er når jeg brukte stativ her om dagen. Følte det ble litt mer stabilt bare da. Så ja; du kommer til å endre oppfatning. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Vi får se. Er det ikke stativfeste på undersiden av batterigrepet, altså? Bruker en del stativ, jeg. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Vi får se. Er det ikke stativfeste på undersiden av batterigrepet, altså? Bruker en del stativ, jeg. joda, stativfeste er der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå