Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Fordi jeg må ha den til fredag. Etter min erfaring tar nettbutikker lengre tid..

 

Hei NothinDoin™,

 

Vi anbefaler å kontakte vår kundeservice (http://support.japanphoto.no/)dersom man ikke får svar på sine spørsmål i våre vanlige butikker. Samtidig beklager vi misforståelsen som har oppstått her.

 

Ser at 2 stk Canon EF 50mm f/1.4 USM er på vei til vår butikk i Kristiansand. De ble sendt fra vårt hovedlager 29.04.11 og skal normalt sett være framme i løpet av morgendagen eller onsdag. Som en backupløsning kan vi tilby gratis ekspress-over-natt leveranse fra nettbutikken vår dersom objektivene ikke skulle komme fram til butikken vår i Kristiansand i tide. Da er du iallefall garantert leveranse innen førstkommende fredag. I så fall ber vi deg om å ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg videre med denne saken. Referer da til dette innlegget i tilfelle det skulle være noen andre enn meg som besvarer henvendelsen din.

 

Ha en riktig flott mandagskveld!

 

Mvh

 

Espen H.

Japan Photo Webshop

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gled deg! Var fantastisk i Oslo på lørdag. Der var det forøvrig ikke noe fotoforbud - men blits var annonsert forbudt. Verdt å sjekke ut før du drar. Sceneshowet var ekstremt! :dribble:

 

+1 thumbup.gif

 

Noen andre som har tenkt seg på gratiskurset til fotovideo med macrofotografering?

Vet ikke hvor interessant det er, men bare det at det er gratis vekker interessen hos meg inv_biggrin.gif

Lenke til kommentar

Gled deg! Var fantastisk i Oslo på lørdag. Der var det forøvrig ikke noe fotoforbud - men blits var annonsert forbudt. Verdt å sjekke ut før du drar. Sceneshowet var ekstremt! :dribble:

 

+1 thumbup.gif

 

Noen andre som har tenkt seg på gratiskurset til fotovideo med macrofotografering?

Vet ikke hvor interessant det er, men bare det at det er gratis vekker interessen hos meg inv_biggrin.gif

 

Var på samme kurs (ikke gratis tho) her om dagen, og anbefaler det, om du ikke lærer altfor mye kan det hende du tar med noen småtips, samt du kanskje får mulighet til å klå på litt gear, og Roger er fun so go for it =)

Lenke til kommentar

Da blir det nok en tur oppom fotovideo i morgen :)

 

Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det slik at det kun er jeg som kan se bildene mine i full størrelse på flickr og at alle andre kun kun kan se 1024?

 

Bestilte nettopp et par bøker om lyssetting, så det blir spennende å lese gjennom når de kommer i påsten om en måneds tid.. :)

Lenke til kommentar

Noen som kjenner til hvordan jeg fjerner VISAkort detaljer fra "games for windows"-markedet? Kjøpte en utvidelse til et spill (GTA IV) fordi nevøen min gjerne ville prøve det. Også ser jeg at kortdetaljene er lagt inn der, men jeg finner ikke ut hva jeg skal gjøre for å fjerne det igjen. Er lite komfortabel med at det ble lagret sånn.

Lenke til kommentar

Fordi jeg må ha den til fredag. Etter min erfaring tar nettbutikker lengre tid..

 

Har du sjekket fotomiljø? Hyggelige folk og god kunnskap. Tror også de har bra priser

Jepp, de hadde ikke inne, og det kunne fint ta over en uke før de fikk det inn.

 

Fordi jeg må ha den til fredag. Etter min erfaring tar nettbutikker lengre tid..

 

Hei NothinDoin™,

 

Vi anbefaler å kontakte vår kundeservice (http://support.japanphoto.no/)dersom man ikke får svar på sine spørsmål i våre vanlige butikker. Samtidig beklager vi misforståelsen som har oppstått her.

 

Ser at 2 stk Canon EF 50mm f/1.4 USM er på vei til vår butikk i Kristiansand. De ble sendt fra vårt hovedlager 29.04.11 og skal normalt sett være framme i løpet av morgendagen eller onsdag. Som en backupløsning kan vi tilby gratis ekspress-over-natt leveranse fra nettbutikken vår dersom objektivene ikke skulle komme fram til butikken vår i Kristiansand i tide. Da er du iallefall garantert leveranse innen førstkommende fredag. I så fall ber vi deg om å ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg videre med denne saken. Referer da til dette innlegget i tilfelle det skulle være noen andre enn meg som besvarer henvendelsen din.

 

Ha en riktig flott mandagskveld!

 

Mvh

 

Espen H.

Japan Photo Webshop

 

Hei, og takk for svaret :)

 

 

Fikk en telefon fra JP Kristiansand tidligere i dag, og har nå hentet objektivet. Som et plaster på såret fikk jeg med en reflektor til en meget hyggelig pris!

 

Kudos til JP som ordner opp i tull :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Angrer ikke et sekund på jeg har brukt alle de pengene jeg har på kamera utstyr.

 

Nå raser det inn med henvendelser i fra avisa om jobber jeg får. Og spillere i fra Tippeligaen og andre fotballklubber kontakter meg å spørr om å få kjøpe bilder som de er med på.

 

Tok meg under 1 år å komme hit jeg er nå. Vil det fortsette slik eller ikke tro?

 

Gleden er i allefall her nå.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Hei, og takk for svaret :)

 

 

Fikk en telefon fra JP Kristiansand tidligere i dag, og har nå hentet objektivet. Som et plaster på såret fikk jeg med en reflektor til en meget hyggelig pris!

 

Kudos til JP som ordner opp i tull :)

Noen ganger er det hyggelig å ta feil ;)
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det slik at det kun er jeg som kan se bildene mine i full størrelse på flickr og at alle andre kun kun kan se 1024?
You --> Your account --> Privacy and permissions --> Who can access your your original files --> Edit antar eg. Merk at om du har CC-lisens på bileta er originalen likevel tilgjengeleg.

 

Fungerte ikke.. bildene forsvant bare helt fra profilen når jeg endra dette :)

 

Over til noe annet:

I dag slo fotolysten til, så jeg sto opp grytidlig og tok bilder av gode gamle nøtter :p

Lenke til kommentar

Noen som skriver ut mye som har noen tips her ?

 

Har en Epson P50 og den fungerer bra med vanlig blankt/Glossy papir opp mot 200 gram.

 

Har nå forsøkt Matt fine art papir fra Hahnemühle 300 gram på ett par sort/hvit bilder, og det er blir svak antydning til farger/flekker ett par steder, ser nesten ut som svakt lilla. Kan nesten virke som dette skjer på noen av de orginale "fargene" som er på bildet.

 

Kan det være at blekket/papirtypen ikke fungerer sammen ? Har bestilt Epson Matt på ca 170 gram for å teste når det ankommer. Det er Epson sitt eget orginalblekk som benyttes og har tilpasset papirtype i programvaren ved utskrift.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...