Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Hehe, noen som ikke har helt trua på at dette går? :p

Tja. La meg si det sånn. Jeg tror ikke jeg selv ville vært så imøtekommende om du prøvde deg på meg med en Kirkvåg.

 

Og jeg oppfatta deg litt sånn i førsteinnlegget ditt. At du var foruretta fordi noen hadde gjort en feil. Det blir litt feil syns jeg.

 

På den andre side. Hvis feilen var grov, ville jeg trolig uoppfordra gitt deg kompensasjon. Det avhenger altså av totalbildet, hva jeg ville gjort.

 

Men som regel ville jeg nok lagt meg flat og beklaget med et smil, og så gjort det jeg kunne for at ting skulle gå knirkefritt videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer med dagen alle sammen!!

 

(noen andre som irriterer seg grenseløst over nakne flaggstenger på en sånn dag?)

Takk, og i lige måde!

 

(i grunnen ikke. Jeg humrer litt når jeg ser folk som maler flaggstanga...)

 

edit: satvefeil

Endret av kaian
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stemmer det ja! Skremmende nok hadde jeg helt glemt det :)

Det var vel ingen i nabolaget som klipte gressset da tenker jeg ;)

 

I gamle dager, så var det veldig populært for de borgelige å fyre opp motorgressklipperen på 1. mai. Og nei, de flagget ikke.

 

Ingen som var ute med gressklipperen i dag nei, eneste bråket i nabolaget kom fra meg og tven som viste engelsk fotball!

Jeg var faktisk ikke klar over dette med gressklipperen! Ikke kan jeg huske å ha opplevd det, men så er nok jeg for ung for det også.

 

For oss ungdommer som ikke er aktive i 1. mai tog er det lett å glemme dagen. Iallefall når arbeidernes dag i tillegg faller på en søndag, og en ekstra fortjent fridag er fraværende :)

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

Her i nabolaget pleier bøndene å spre driten utover jordene ved siden av folkets hus. Mne,- i år hadde de tatt til vettet og var faktisk også inne med traktorene i dag. Men flagget gjorde de ikke. Måtte minne en nabo på hvilken dag det var i dag, og da beklaget han og sluttet med snekkeringen med en gang og fyrte opp grillen på terassen i stedet, og ba alle på kaffe og noe lett å bite i. Trivelig.

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen alle sammen!!

 

(noen andre som irriterer seg grenseløst over nakne flaggstenger på en sånn dag?)

 

12.45 "innlegg", skulle ikke du gått i tog og markert for et eller annet akkurat nå/da istedenfor å være her på forumet :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen alle sammen!!

 

(noen andre som irriterer seg grenseløst over nakne flaggstenger på en sånn dag?)

 

12.45 "innlegg", skulle ikke du gått i tog og markert for et eller annet akkurat nå/da istedenfor å være her på forumet :)

 

Her langt ute på landsbygda så gjør vi unna slikt mye tidligere på morgenen,- så det er i boks. Resten av dagen benyttes til feiring på min egen måte,- drikke kaffe sammen med venner og familie, og en bedre middag.

Lenke til kommentar

Driver og skal forsikre kamerautstyret mitt, for å få en pris så må de vite totalprisen, men finner ikke Canon 5d mk1 nypris noe sted, så de sa "pris for en tilsvarende modell, det er

gjenanskaffelsesverdien vi skal ha"

 

såh: hva skal jeg da sette opp canon 5d mk1 sin verdi som? hmmm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...