phax Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 ONA Union Street-bag. I såkalt "waxed canvas". Dyrt, men godt. Grattis! Post gjerne litt bilder og erfaringer når du får den i hus, driver å sikler på den selv. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ja, blir en stund til jeg får den (må vente på at hr. kemner får overført noen penger til meg), men når jeg først får den skal jeg skryt...poste bilder og skrive erfaringer. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 1-3 gjester om gangen skal gå fint Kanskje et treff på Hovedøya, med litt seilas for de som har lyst? Grille litt? Høres ut som noe for et treff? Da kan du jo invitere azathosk, deg selv, ooog - T-Pain. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Da skal vi reise på "the big blue watery road". Lenke til kommentar
kaian Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 ooog - T-Pain Hehe, ja bra! Enda har vi plass til kameramann og jeg trrror vi skal få skvisa inn en havfrue også, det blir vel naturlig at du stiller der Trondster? Ok, vi mangler bare en akamist med noe som kan gjøre nytte som helikopter, any takers? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Har et utmerket papirfly, A4 modellen? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Har et utmerket papirfly, A4 modellen? Det skulle matche skalamessig Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ok, vi mangler bare en akamist med noe som kan gjøre nytte som helikopter, any takers? Rosa helikopter kanskje? http://www.youtube.com/watch?v=4Hlw5lHns5Q 2 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Eller kanskje ikke? Jeg synes papirfly hørtes bra ut jeg! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Eller kanskje ikke? Jeg synes papirfly hørtes bra ut jeg! Skal ikke si meg uenig. Noen som tar ansvar i kveld? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg har hele vinteren hatt lyst til å kjøpe ny seilbåt, men tidligere denne uka bestemte jeg meg for å vente et år. Så dukka den opp på finn.no gitt, - så da kjøpte jeg'n! Jeg betalte halvparten før det var gått en time siden annonsøren la den ut - håper han er fornøyd med finn.no Nå må jeg bare finne ut når jeg kan hente den hjem fra Karmøy... gratulerer, nå er det bare å begynne og planlegge jordomseiling Lenke til kommentar
kaian Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 gratulerer, nå er det bare å begynne og planlegge jordomseiling Takk! Men, planlegge? Skal vi se jeg har: båt kompass anker redningsvest sjøkart (helt til forbi Marstrand!) Så alt er klart Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Men, planlegge? Skal vi se jeg har: båt kompass anker redningsvest sjøkart (helt til forbi Marstrand!) Så alt er klart Da mer du mer hjelpemidler "les NAF-veibok" en flere andre bruker på en båttur Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 1-3 gjester om gangen skal gå fint Kanskje et treff på Hovedøya, med litt seilas for de som har lyst? Grille litt? Høres ut som noe for et treff? Legger "vi" det til etter fellesferien, kan jeg også stille opp med flytende transportmiddel, har tenkt meg en tur til Oscarsborg for litt fotografering så jeg kan kombinere det Lenke til kommentar
kaian Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Det høres strålende ut! Jeg bør nok lære meg litt om jolleseilas før jeg begynner å ta med gjester med digre kamerabager Ellers er NAF's veibok helt ubetalelig for kystseilas, -jeg har i hvertfall hørt noen usannsynlig kule historier... Etter ferien høres bra ut. Augusttreff da. Kanskje vi skal flytte over i den tråden? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ellers er NAF's veibok helt ubetalelig for kystseilas, -jeg har i hvertfall hørt noen usannsynlig kule historier... Veibok? Jeg har en veibok jeg kan bidra med! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Veibok? Jeg har en veibok jeg kan bidra med! Hehe, veldig bra! Furet værbitt over vannet (du må ha utrolige tagge-skilz!) Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg prøvde meg på litt fuglefoto i dag. Det er ikke spesielt lett å få en flyvende fugl i fokus. Det ble mange bilder, og lite brukanes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Har vært syk i de siste.. så jeg har ikke fått lufta kameraet på ei stund.. litt synd egentlig da det virkelig spretter og gror nå voldsomt om dagene.. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Bytta bort Playstation 3en min i går, på fylla...mot to billetter til Roger Waters The Wall live i kveld. Beste avgjørelsen noensinne! Fantastisk konsert! Planen var egentlig å se The Wall live i Berlin - den konserten tåler dog virkelig å bli sett to ganger. Litt dumt at jeg ikke fikk tid til å sjekke ut om det var lov til å ta bilder - sjangsa ikke på å ta med kamera, men det viste seg at det var helt greit så lenge man ikke brukte blits. Så om noen her tar turen til Telenor Arena i morra, ta med kamera! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå