Killswitch Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ikke dårlig, satse på å komme deg langt frem da. Lykke til. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Godt nedi rødvinsglass nummer 2 lurer jeg på om der fins kameraer som filmer i HDR. Ikke det at jeg har bruk for det, men tenker at du kan jo velge hvor mange bilder pr sek, og der fins jo kamera med innebygget HDR sammensetning. Hvorfor ikke halvere antall bider pr sek, la 2 og 2 bilder bli tatt med forskjellig eksponering, og sett de sammen. voila HDR film. meen, det finns vel allerede.. Joda - RED har dette - de tar to bilder - en kort og en lang eksponering - og legger dem sammen. De kaller det HDRx. http://www.youtube.com/watch?v=Ha63Km4JLMc Lenke til kommentar
Breni Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Fikk Think Tank Retrospective 20 og flckr pro account til bursdagen min i dag Ser nå fremover mot et skikkelig godt foto-år hvor jeg håper å utvikle meg mye! Men nå - bærer det videre til jobb.. Endret 30. april 2011 av Breni Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Gratis med dagen! Og nå har jeg fått gjennomslag for å bestille ny fotobag. Fra USA. Det blir en dyr, men gledelig fornøyelse. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Gratis med dagen! Og nå har jeg fått gjennomslag for å bestille ny fotobag. Fra USA. Det blir en dyr, men gledelig fornøyelse. Grattis. Hvilken er det du skal ha? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 ONA Union Street-bag. I såkalt "waxed canvas". Dyrt, men godt. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg har hele vinteren hatt lyst til å kjøpe ny seilbåt, men tidligere denne uka bestemte jeg meg for å vente et år. Så dukka den opp på finn.no gitt, - så da kjøpte jeg'n! Jeg betalte halvparten før det var gått en time siden annonsøren la den ut - håper han er fornøyd med finn.no Nå må jeg bare finne ut når jeg kan hente den hjem fra Karmøy... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Nå må jeg bare finne ut når jeg kan hente den hjem fra Karmøy... Er det ikke bare å seile den hjem ? Grattis til burssdagsbarnet og de handlekåte Lenke til kommentar
kaian Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Grattis Breni! Takk for gratulasjoner! @Tomsi: det blir litt trangt ombord med henger'n, så jeg får vel kjøre Bilde på flickr - vakker skute! Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Betyr dette fototreff for akamister på bøljan blå en søndag i juli? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Det har vært diskutert, men det bør bli et bittelite treff Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Da har vi forskjellige forventninger Siden jeg selv jobber i butikk, så er jeg nysgjerrig på i hvilken grad du får oppfylt forventningene dine. Rapporter gjerne tilbake hvordan dette går. Hehe, noen som ikke har helt trua på at dette går? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg jobber ikke i butikk og selv jeg har ikke helt trua på det. De har innrømmet at de gjorde en blooper og du får det så fort som mulig. Ser ikke helt hvorfor det skal kvalifisere til at du må ha noe ekstra. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Redd for det ja ! Men det er lov å prøve seg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Det har vært diskutert, men det bør bli et bittelite treff Vi får ta det i flere etapper. Da blir kaian opptatt hver dag et par uker fremover 2 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg har hele vinteren hatt lyst til å kjøpe ny seilbåt, men tidligere denne uka bestemte jeg meg for å vente et år. Så dukka den opp på finn.no gitt, - så da kjøpte jeg'n! Gratulerer! Har du forresten "fått" nye kameraet enda? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) 1-3 gjester om gangen skal gå fint Kanskje et treff på Hovedøya, med litt seilas for de som har lyst? Grille litt? Høres ut som noe for et treff? edit: Gratulerer! Har du forresten "fått" nye kameraet enda? Takktakk! Neida, og det er "litt i det blå" hvordan/om jeg gjør det. Endret 30. april 2011 av kaian Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 1-3 gjester om gangen skal gå fint Kanskje et treff på Hovedøya, med litt seilas for de som har lyst? Grille litt? Høres ut som noe for et treff? Høres ut som en kjempeplan. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 1-3 gjester om gangen skal gå fint Kanskje et treff på Hovedøya, med litt seilas for de som har lyst? Grille litt? Høres ut som noe for et treff? Det hørtes rett og slett herlig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå