Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan faktisk se ut til at årets sutretråd er ett faktum!

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1339537

Ikke bare den, de to tidligere trådene er til dels enda verre. Først og fremst anført av enkelte som a) ikke er i målgruppen, b) ikke forstår poenget med lyssterk fastoptikk og c) ikke forstår konseptet med kameraet.

Endret av Trondster
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Litt HTML-hjelp anyone?

Du får ikke gjennomført dette med kun html, du må ha noe på serveren også. Jeg ville søkt etter plugins til den blogmotoren du bruker.

Æsj. Seff. Tenkte ikke så langt.

Problemet er bare at blogger ikke aksepterer plugins på ekstrasider. Så for meg en strømlinjeforma løsning, men da går tydeligvis ikke dette.

Men takk skal du ha.

Lenke til kommentar

Ikke bare den, de to tidligere trådene er til dels enda verre. Først og fremst anført av enkelte som a) ikke er i målgruppen, b) ikke forstår poenget med lyssterk fastoptikk og c) ikke forstår konseptet med kameraet.

Er vel først og fremst forumets sjefs-fanboy som ikke forstår poenget med noe det ikke står Canon på :cool:

Nå har Nikon offisielt lansert sin AF-S 50mm 1.8. Prisen blir litt under halvparten av 1.4-varianten, det skulle tilsi ca 1500 kroner i Norge, og den blir sikkert helt latterlig populær.

Lenke til kommentar

Kanskje noe for noen?

Fra 1. september 2011 tar NRK Sápmi inn fire praktikanter for opplæring med lønn i journalistikk og fotografering/redigering i seks måneder.

Opplæringen består av teori og praksis, og praktikantene får opplæring i alle redaksjoner slik at man etter endt periode kan jobbe med både nett, radio og tv.

http://www.nrk.no/kanal/nrk_sapmi/1.7609143

Søknadsfristen går ut allerede 03 mai
Lenke til kommentar

Ja, dt så jeg ikke før jeg trykte der man fant annonsen. For jeg skal jo ikke søke, og i artikkelen sto det ikke det. Hadde uansett vært utelukket jeg og da.

--

Forresten. Om jeg hadde vært yngre og virkelig hadde hatt lyst ville jeg søkt allikevel. Og skrevet at det er en unik sjanse til å oppleve samisk kultur og sånt fjas. Og nevnt hvordan jeg ville elsket vinterhalvåret i Karasjok :cry: For kanskje dem ikke har mange søkere, man vet jo aldri, og med "samiske tilskudds-penger" (om det er sånne) så vil dem sikkert VELDIG gjerne gi det til noen.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Det er vanskelig å gi god kritikk. Det er vanskelig å ta i mot kritikk. Det er vanskelig å helt vite hva ens egne motiver for alt er bestandig også. D'ække lett å værra menneske!

Apropos det siste der, -nytt kamera er bestilt! :love:

Lenke til kommentar

Heh, jeg har etter mye mas fra familie og litt problemer med en harddisk fra en laptop, endelig klart å få lagt ut noen bilder fra ferietur til Vietnam i november/desember.

Det endte opp på hele 309 bilder, noe jeg egentlig synes er i overkant mye. Men med tanke på at det var 1250 opprinnelig, burde jeg være fornøyd, eller?

Lenke til kommentar

Eneste unntak jeg ville innvilget meg fra kaians linje er at det i enkelte tilfeller verdt å lage slike album komplette -- enten det betyr å ha bilder fra alle steder man var innom eller alle familiemedlemmer som var med på turen. Jeg har mye på flickr-profilen min som ikke holder plagsomt høyt nivå fordi jeg vil ha en noenlunde komplett oversikt over enkelte reiser.

Lenke til kommentar

Synes hele BK her på forumet er smålig bortkastet. Det blir litt for dumt med folk som skal forsvare seg ovenfor kritikken "Jammen, det ..." Alle burde lese DENNE. Det er et intervju med John Acurso, en av Ansel Adams assistenter.

Nytt BK-system er under uttesting (lukket betatesting), og det generelle ønsket er at det stilles litt strengere krav til både det å gi kritikk og det å be om å få kritikk. Nå vil det nok drøye litt før dette kommer i drift, det er vel mer eller mindre lagt på is fordi utviklerne er opptatt med det tekniske rundt sammenslåingen av mediehuset Tek, men om du er virkelig interessert i å få seriøs og ærlig kritikk finner du verdens beste bildekritikksamfunn på 1x.com.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...