Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal det alltid være så tidkrevende å finne fram til der man redigerer raw-bildene i Lightroom?! Hver gang jeg åpner det opp sitter jeg i flere minutter før jeg finner ut av det.

Ah, finally found it.

Er dette ironi? :S

Nei, det er seriøst! Finner det svært vanskelig å huske hvor det var, når den hele tiden er skjult oppe på skjermen som en liten, tynn vinduskarm.

Lær deg tastatursnarveiene :)Mye lettere da.

Lenke til kommentar

Litt HTML-hjelp anyone?

Jeg trenger litt hjelp med å lage et enkelt mailskjema, som skal limes inn på ei bloggside.

Altså et enkelt skjema som sender en standardisert utfylt mail til min adresse.

Særlig fancy behøver det ikke å være, trenger bare hjelp til å lage noen innfyllingsfelt, samt en mulighet for noen standadiserte valg.

For noen år siden kunne jeg sikkert funnet ut av dette selv, men HTML kunnskapene mine er råtne. Poenget er at jeg trolig bare trenger ei skisse, som jeg selv kan utforme videre.

Mulig jeg heller burde spurt på et annet forum, men det er her jeg kjenner folk :)

Lenke til kommentar

Fantastisk Timelapse av Terje Sørgjerd. Noen som vet hva slags utstyr han bruker?

Terje "jacdan" har faktisk lagt ut denne samt en timelaps "the aurora" til her på forumet i "Den store timelaps-tråden".

For og være ærlig så synes jeg Akam burde ta tak i dette og lage en artikkel om den forholdsvis nye Akambrukeren da dette er eksepsjonelt.

Endret av Nautica
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...