tomsi42 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Morsomt at det også den gangen kom et nytt system "til høsten".. Det som kom den høsten, det var finanskrisa Og er vel en av grunnene til at lite har skjedd ... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Og da var det slutt ... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Helt klart. "52 millioner i gjeld" - dobbelt så mye som selskapet er verdt. En helt annen ting. Laveste dollar siden sept 2008: 5,32 Lenke til kommentar
brk Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hvorfor skal det alltid være så tidkrevende å finne fram til der man redigerer raw-bildene i Lightroom?! Hver gang jeg åpner det opp sitter jeg i flere minutter før jeg finner ut av det. Ah, finally found it. Er dette ironi? :S Nei, det er seriøst! Finner det svært vanskelig å huske hvor det var, når den hele tiden er skjult oppe på skjermen som en liten, tynn vinduskarm. Lær deg tastatursnarveiene Mye lettere da. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Noen i Oslo som kan låne bort en skulderrig for DSLR video torsdag til lørdag? Fikk plutselig noen intervjuavtaler. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hva heter den norske siden hvor de selger filter til en billig penge? Var snakk om en spesiell side, ikke japanphoto osv. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Litt HTML-hjelp anyone? Jeg trenger litt hjelp med å lage et enkelt mailskjema, som skal limes inn på ei bloggside. Altså et enkelt skjema som sender en standardisert utfylt mail til min adresse. Særlig fancy behøver det ikke å være, trenger bare hjelp til å lage noen innfyllingsfelt, samt en mulighet for noen standadiserte valg. For noen år siden kunne jeg sikkert funnet ut av dette selv, men HTML kunnskapene mine er råtne. Poenget er at jeg trolig bare trenger ei skisse, som jeg selv kan utforme videre. Mulig jeg heller burde spurt på et annet forum, men det er her jeg kjenner folk Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Da skal mitt orginale Canon reintrekk komme i morgen Måtte jo bare ha det orginale da, med STOOR Canon logo på Lenke til kommentar
kaian Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Litt HTML-hjelp anyone? Du får ikke gjennomført dette med kun html, du må ha noe på serveren også. Jeg ville søkt etter plugins til den blogmotoren du bruker. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Da skal mitt orginale Canon reintrekk komme i morgen Noe sånt? Du har altfor stort utstyr! /stavefeilhumor Endret 26. april 2011 av kaian 1 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) nevermind, Lightroom som monget seg. O.o Endret 26. april 2011 av Riot™ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 50mm 1.4 USM bestilt, skulle visst ankomme om et par dager! Can't wait! 1 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Fint objektiv det der, NothinDoinTM(tyv ). Deilig bokeh. Lyst på 50 1.4 selv, men pengene går til lys. :< Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Har lyst på 24 1.4 og 5d2, men ja. Pengene strekker ikke til, dessuten trenger jeg det strengt tatt ikke. Det hadde bare vært "kult" å eie det. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) "Trenger" vel strengt tatt ikke 50mm'eren, men noe må man kunne unne seg! (ikke for å sammenligne med 24mm'eren, den er jo noen kroner dyrere) Endret 26. april 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Fantastisk Timelapse av Terje Sørgjerd. Noen som vet hva slags utstyr han bruker? Terje "jacdan" har faktisk lagt ut denne samt en timelaps "the aurora" til her på forumet i "Den store timelaps-tråden". For og være ærlig så synes jeg Akam burde ta tak i dette og lage en artikkel om den forholdsvis nye Akambrukeren da dette er eksepsjonelt. Endret 26. april 2011 av Nautica 3 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Det kan faktisk se ut til at årets sutretråd er ett faktum! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1339537 1 Lenke til kommentar
johome Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hva synes ekspertene om disse bildene tatt av Samsung Galaxy II ? Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Bilde 5 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hva synes ekspertene om disse bildene tatt av Samsung Galaxy II ? Jeg synes det var inni-helvete store bildefiler, begynte og åpne et men ga opp etter et par minutter. Hvis du kunne være så snill og resizere de til 1280 piksel på lengste side så skal jeg vurdere og åpne de igjen. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 De bildene fra SGSII er grøt. Er vel bra for kameramobil men veeeldig grøt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå