sn0dig Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Har nettopp kjøpt meg en D300 som backup hus, jeg. Den største og mest irriterende forskjellen (i mine øyne) fra D700en er at det ikke er mulig å få fn knappen til å velge "top item in my menu" Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg ble skikkelig skuffa over responsen og følelsen i "piltastene"/fokuspunktvelgerknappen på D200 (og solgte den etter kort tid). Er denne blitt bedre på D300? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) hmmm, er tivoli like borti gata her, tenkte gå opp på fjellet (rødsbergsfjellet for dere lokalkjente) og ta noen nattbilder av tivoliet ikveld med lang lukkertid, mye bevegelse og masse farger:P edit: ble ikke noe, ble brått i veldig dårlig form igår kveld:/ Endret 17. april 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg ble skikkelig skuffa over responsen og følelsen i "piltastene"/fokuspunktvelgerknappen på D200 (og solgte den etter kort tid). Er denne blitt bedre på D300? bedre på d300, enda bedre på d700 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Jeg ble skikkelig skuffa over responsen og følelsen i "piltastene"/fokuspunktvelgerknappen på D200 (og solgte den etter kort tid). Er denne blitt bedre på D300? Selve piltast delen fungerer bedre, problemet er at senter av denne fungerer som en "Enter/OK" tast og er nesten enklere å trykke til en av sidene enn i senter. D700 har løst dette ved å ha en fysisk OK knapp i senter: Endret 16. april 2011 av JoonGoii Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg later til å være den eneste som liker navigasjonsknappene på D300'n. Personlig syns jeg den er veldig god å bruke og trykker egentlig aldri feil. Skal sies at jeg ikke har prøvd verken D700 eller D300s. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg later til å være den eneste som liker navigasjonsknappene på D300'n. Personlig syns jeg den er veldig god å bruke og trykker egentlig aldri feil. Skal sies at jeg ikke har prøvd verken D700 eller D300s. Hvis du virkelig er fornøyd; ikke prøv de. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Haha, har ikke planer. Tittet i søkeren på et D700 en gang, men kom meg raskt unna og har prøvd å fortrenge det som best jeg kan. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Når jeg fikk D300en min for noen dager siden hadde jeg gått en uke eller så uten å bruke 700en, så jeg merket ingen utrolig forskjell når jeg så igjennom søkeren på 300en, men når jeg brukte 700en igjen i dag ble jeg nesten litt sjokkert Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Når jeg fikk D300en min for noen dager siden hadde jeg gått en uke eller så uten å bruke 700en, så jeg merket ingen utrolig forskjell når jeg så igjennom søkeren på 300en, men når jeg brukte 700en igjen i dag ble jeg nesten litt sjokkert Ja litt som å første se inn i en kommunal trygdebolig og deretter inn i Oslo Spektrum ! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 D300'n har jo bedre skuddtakt enn D700'n, og siden du bare skyter sport og action og egentlig trenger to D300'er så kan jeg sikkert hjelpe deg med et bytte. Mitt har bare gått 43 000 eksponeringer. No questions asked. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 D300'n har jo bedre skuddtakt enn D700'n, og siden du bare skyter sport og action og egentlig trenger to D300'er så kan jeg sikkert hjelpe deg med et bytte. Mitt har bare gått 43 000 eksponeringer. No questions asked. Nå er jeg jammen ikke sikker på hvem du sikter til. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Det er så skuffende å finne ut at bildene kanskje ikke ble like gode på pc-skjermen som de så ut å være på lcd-skjermen. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Det er så skuffende å finne ut at bildene kanskje ikke ble like gode på pc-skjermen som de så ut å være på lcd-skjermen. Løsning: Kjøp en 40D Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Alternativ løsning: Ignorer trollet. Skjermen på et kamera vil alltid være mindre enn en PC skjerm, og dermed synes fokusfeil osv osv bedre på en PC skjerm. Endret 16. april 2011 av Killswitch Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Alternativ løsning: Ignorer trollet. Skjermen på et kamera vil alltid være mindre enn en PC skjerm, og dermed synes fokusfeil osv osv bedre på en PC skjerm. Fu. Ingenting trollete med den påstanden der. 40D og andre kamera med samme skjerm (ihvertfall 1DIII) er umulig å bruke til å vurdere skarphet. ufattelig drittskjerm. Derfor blir bildene fantastisk mye bedre på pc skjerm. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Det er så skuffende å finne ut at bildene kanskje ikke ble like gode på pc-skjermen som de så ut å være på lcd-skjermen. Skyt med film, så tar det mange uker før du får se hvordan bildene ble Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Alternativ løsning: Ignorer trollet. Skjermen på et kamera vil alltid være mindre enn en PC skjerm, og dermed synes fokusfeil osv osv bedre på en PC skjerm. Fu. Ingenting trollete med den påstanden der. 40D og andre kamera med samme skjerm (ihvertfall 1DIII) er umulig å bruke til å vurdere skarphet. ufattelig drittskjerm. Derfor blir bildene fantastisk mye bedre på pc skjerm. Var hellig overbevist om at du mente det helt motsatt - my bad. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Det er så skuffende å finne ut at bildene kanskje ikke ble like gode på pc-skjermen som de så ut å være på lcd-skjermen. Skyt med film, så tar det mange uker før du får se hvordan bildene ble Kan få det ganske raskt om han bygger mørkerom. Får mer og mer lyst til å prøve meg på det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå