Kurt Grusom Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hva er gjordt i PS? Litt tweaks i ACR, så crop og levels i PS Elements sin editor. Burde hatt pola-filter. Tom ACR = hvaff'no? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hva er gjordt i PS? Litt tweaks i ACR, så crop og levels i PS Elements sin editor. Burde hatt pola-filter. Tom ACR = hvaff'no? Adobe Camera Raw. Tom Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Brukes i praksis til hva? Er det samme greiene som Rawconverteren i CS3? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Brukes i praksis til hva? Er det samme greiene som Rawconverteren i CS3? Det er det Rawkonverteren faktisk heter. Så den er den samme, men med litt færre ting å skru på. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Eller det er greit å ha den der for så å raskt snu den om det blir nødvendig. Kanskje noen syns det er greiere å bare snu den enn å legge den i ei veske? Jeg har sjelden bruk for solblenderen, men det hender. Og om jeg legger den i en skuff/veske, blir den borte ila. slutten av dagen. Så jeg har den reversert - uten at jeg er 100% noob av den grunn Men hvorfor tar man den av?? Av og til reverserer jeg den når jeg trenger plass i baggen, men på mine mest brukte objektiver står den alltid på. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Tack så mycket Likte du bildet, eller syntes du bildebehandlingen sugde? Tom Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg bruker ofte normalzoomen uten.. reversert, faktisk.. Tack så mycket Likte du bildet, eller syntes du bildebehandlingen sugde? Tom Den var helt knall - derav spm.'et. Spes. fargene, som sikkert har fått en "oppstiver"? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg reverserer for frakt, men har alltid på under bruk. Om ikke annet er solblenderen en crumple zone mot sammenstøt. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg er så freidig at jeg adda deg på MSN, IceFox. Trenger noen flere å fotochatte med Hvem vil ha min adresse da? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Tar den også jeg vettu Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Tack så mycket Likte du bildet, eller syntes du bildebehandlingen sugde? Tom Den var helt knall - derav spm.'et. Spes. fargene, som sikkert har fått en "oppstiver"? Skrudde litt på vibrance og kontrast; trengte ikke mer. edit: Hyggelig at du likte det. Tom Endret 29. juni 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Nice Vurderer å skru opp 'smellen' i fargene 'straight-out-of-the-cam' en smule.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Hva har du tatt bilde av? Portrettbilder i RAW av en hel norsk småby etter samlebåndprinsippet? Bryllup. Hang på bruda frå 10 om morgonen til brudevalsen. Samme her, ca iallefall. Fra 14:00-02:00 var ikke kameraet av skuldra i mer enn 1min av gangen. Det andre kameraet lå i henda. Steik det var ein lang dag.Pleier å spøke med at eg får ei krone knipset, i dag var det faktisk tilfelle. 62GB. Olsen: I feel u. Huff, jo takk... Verre med han som skal se gjennom de da Oh snap! 62 GB med råfiler? Jepp, RAW + JPG Small Basic... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hva har du tatt bilde av? Portrettbilder i RAW av en hel norsk småby etter samlebåndprinsippet? Bryllup. Hang på bruda frå 10 om morgonen til brudevalsen. Samme her, ca iallefall. Fra 14:00-02:00 var ikke kameraet av skuldra i mer enn 1min av gangen. Det andre kameraet lå i henda. Steik det var ein lang dag.Pleier å spøke med at eg får ei krone knipset, i dag var det faktisk tilfelle. 62GB. Olsen: I feel u. Huff, jo takk... Verre med han som skal se gjennom de da Oh snap! 62 GB med råfiler? Jepp, RAW + JPG Small Basic... Ingen betaling?? Huff, jo takk... Verre med han som skal se gjennom de da Hva mener du, er det ikke fotografen sjæl som gjør prosess på egne bilder? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Får betalt jo, men siden jeg tok bildene for et firma (Fotofirmaet www.degogdine.no ) så skal de gå gjennom og velge ut bildene som skal gis til brudeparet. Edit: I just do what i do best Endret 29. juni 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Greieste delen av jobben, ja. Måtte du gå i dress? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Greieste delen av jobben, ja. Måtte du gå i dress? Måtte og måtte... Fikk beskjed om å gå pent kledd, men jeg dro å kjøpte meg dress ja... Er jo bare kult å gå i dress. Svart dress med grå striper, og svart skjorte i type silkesak. Dritmorro... Edit, Type, ikke tupè Endret 29. juni 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå