Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Er det forresten verdt å betale for Flickr Pro?

Ja, det synes jeg.

 

Men jeg synes ikke det er vedrt å se på Paradise Hotel. Å se maling falme er mer interessant.

 

Det var det svaret jeg håpet på.

 

Angående Paradise Hotel så er jeg nok nesten enig. Falming av maling tar lang tid, men det er kanskje mer interessant å telle antall pixler på bildene du tar, for å se om det er like mange som kameraprodusenten påstår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På radioen er det nå Herreavdelingens platesjappe. Og der snakket de om å se Malin tørke :) Ref. Malin i TV serien Vi på Saltkråkan.

 

Det er vel en stund siden den serien ble spilt inn, og dermed drar Malin på årene. Så det er ikke sikkert det er så lenge til hun er inntørket.

Lenke til kommentar

Det er vel en stund siden den serien ble spilt inn, og dermed drar Malin på årene. Så det er ikke sikkert det er så lenge til hun er inntørket.

Drar på årene? Nå får du roe deg. ;)

 

Tror jeg blandet Malin med Tjorven. Jeg tror jeg er et par år for ung til å huske den serien veldig godt. Men et lite kjapt wikipediasøk sa at Malin skulle være 19 år (i serien) Og det var 1963-ish. Så hun er vel rundt 60.

Lenke til kommentar

Jeg hater disse dyrene her. Oppdaget fire-fem slikerett utenfor vinduet med kropp på størelse med en stor tommerfingernegl. I tillegg kommer beina. Vinduet mitt forblir stengt til jeg får kjøpt insektspray for å drepe utrydde dem.. :)

 

 

IMG_3595.jpg?tick=1&sig=-S9V0OO9R_D0ACSlPdMtN0eGCF27akDcfK0

 

Endret av Zeke
Lenke til kommentar

Vinduet mitt forblir stengt til jeg får kjøpt insektspray for å drepe utrydde dem.. :)

Godt for dem at de ikke er insekter, da. :fun:

 

Ellers er det visstnok et godt tegn å ha edderkopper i kjelleren - de liker ikke sårlig inneklima med radongasser og sånt - så helt gæli er det ikke å ha dem på besøk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...