Panerai Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Er det forresten verdt å betale for Flickr Pro? Ja, det synes jeg. Men jeg synes ikke det er vedrt å se på Paradise Hotel. Å se maling falme er mer interessant. Det var det svaret jeg håpet på. Angående Paradise Hotel så er jeg nok nesten enig. Falming av maling tar lang tid, men det er kanskje mer interessant å telle antall pixler på bildene du tar, for å se om det er like mange som kameraprodusenten påstår. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 På radioen er det nå Herreavdelingens platesjappe. Og der snakket de om å se Malin tørke Ref. Malin i TV serien Vi på Saltkråkan. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 På radioen er det nå Herreavdelingens platesjappe. Og der snakket de om å se Malin tørke Ref. Malin i TV serien Vi på Saltkråkan. Det er vel en stund siden den serien ble spilt inn, og dermed drar Malin på årene. Så det er ikke sikkert det er så lenge til hun er inntørket. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Det er vel en stund siden den serien ble spilt inn, og dermed drar Malin på årene. Så det er ikke sikkert det er så lenge til hun er inntørket. Drar på årene? Nå får du roe deg. 1 Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Det er vel en stund siden den serien ble spilt inn, og dermed drar Malin på årene. Så det er ikke sikkert det er så lenge til hun er inntørket. Drar på årene? Nå får du roe deg. Tror jeg blandet Malin med Tjorven. Jeg tror jeg er et par år for ung til å huske den serien veldig godt. Men et lite kjapt wikipediasøk sa at Malin skulle være 19 år (i serien) Og det var 1963-ish. Så hun er vel rundt 60. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Så hun er vel rundt 60. Tror vi ikke noe på! Malin vil være rundt 20 i evig tid Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Jeg hater disse dyrene her. Oppdaget fire-fem slikerett utenfor vinduet med kropp på størelse med en stor tommerfingernegl. I tillegg kommer beina. Vinduet mitt forblir stengt til jeg får kjøpt insektspray for å drepe utrydde dem.. Endret 14. april 2011 av Zeke Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Vinduet mitt forblir stengt til jeg får kjøpt insektspray for å drepe utrydde dem.. Godt for dem at de ikke er insekter, da. Ellers er det visstnok et godt tegn å ha edderkopper i kjelleren - de liker ikke sårlig inneklima med radongasser og sånt - så helt gæli er det ikke å ha dem på besøk.. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Kanskje ikke, men jeg har en følelse at de ikke liker insektspray uansett. Det er synd, men det står mellom de og meg, og da velger jeg meg. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 EF-S 18-55 IS II hos The Digital Picture - ser ut til at det stort sett er dønn det samme som mkI - forskjellene er marginalt dårligere nærgrense og en IS som detekterer panning. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Får låne et Canon 7D, Canon 1D MIII, Canon 24-105 f4Lis og 300mm f2.8LIs på VIF-LSK på søndag. Kan velge det jeg vil Blir konge !!! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 ..Og med VIF som motstandere får du endelig tatt bilde av noen ekte fotballspillere! *dukker* Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Tsssss.... Azathosk får ta de bildene. Endret 14. april 2011 av k-h-s Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 300mm f2.8L høres meget nice ut, skulle gjerne lekt litt med Nikons variant... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 ..Og med VIF som motstandere får du endelig tatt bilde av noen ekte fotballspillere! *dukker* Med VIF, så får du så trege spillere at et kompakt-kamera duger, mener du vel Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 ..Og med VIF som motstandere får du endelig tatt bilde av noen ekte fotballspillere! *dukker* Med VIF, så får du så trege spillere at et kompakt-kamera duger, mener du vel Holder med enganskamera på de folka. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ser at det har vært prat på foto-tur tidligere. Hva med Tsjernobyl? http://www.ukrainianweb.com/chernobyl_ukraine.htm?gclid=CNSypayEnagCFcSIDgod9To1HQ Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Skal til Ukraina i sommer med noen kompiser, og da blir det tur til Tsjernobyl på meg i hvertfall. Lander i Kiev, Tsjernobyl på dag 1/2, og Odessa i resten av ferien. Gleder meg! Endret 14. april 2011 av Zeke Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Er det forresten verdt å betale for Flickr Pro? Ja, det synes jeg. Men jeg synes ikke det er vedrt å se på Paradise Hotel. Å se maling falme er mer interessant. Enig. On both counts. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå