Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke. Ble bedt om å installere den når jeg var inne på vg.no, eller dagbladet.no.. Irriterende liten sak. :hmm:

Hørtes guffent ut, har aldri fått beskjed om å installere den via de sidene. Eller noen andre sider for den saks skyld. Ville bare avinstallert hvis jeg var deg!

Lenke til kommentar

Et spørsmål til dere som selger mye utstyr. Har fått en henvendelse på min E-620 der potensiell kjøper vil at jeg skal ringe h*n. Er det vanlig? Hva gjør dere i slike tilfeller?

 

Har opplevd det et par ganger, har faktisk bare oversett de mailene der potensielle kjøpere bare skriver "ring meg", antar at det enten er en som vil prute eller en ungfole som ikke får lov til å bruke telefonen.

Min almene oppdragelse tilsier at man ikke gjør sånn.

 

Fra en ting til den neste, tar jeg helt feil hvis jeg mener å huske at noen her inne kunne anbefale http://maxsaver.net? Skulle hatt noen pola \ ND filtre og de har jo noen gode priser.

 

Har handlet fra dem noen gange ja, aldri noen problemer men hold deg unna de derre pakketilbudene der du får med ymse dippedupper.

 

Du må ikke finne på og sende dem en mail der du spør om de kan sette ned prisen til $28 på fraktpapirene, da det er ulovlig og lure staten med å gjøre sånt :whistle:

 

Og da var forumet oppe^^ weeeee :D

 

Vel, dette diskuter-stuntet ødela morgenstunden min, fant ikke på noe annet å gjøre før jeg dro på jobben, også blir det så mye mer og lese nå på eftan :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Det fins lite som er bedre enn å se på Paradise Hotel og redigere og fikse litt på flickr konten.

 

Alt er bedre en det der! Hvis du slår av Paradise så er det kanskje ikke noe som er bedre en det :p

 

Jeg får veldig god selvtilit av å se på det. Jeg er egentlig et ganske okay menneske.

 

Er det forresten verdt å betale for Flickr Pro?

Endret av Panerai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...