ventle Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Da blir det spennende å se om ytelsesproblemene blir påvirket av at alle brukerne fra innlegg.no skal over på diskusjon.no Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Garantert, selv synes jeg forumet er tregere nå enn før:/ Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Garantert ikke. Det er snakk om 1-4% økning i antall medlemmer. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Har oppdaget at realplayer driver å kjører prosesser på maskinen min, uten at det er i bruk.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Realplayer? Snakker om gufs fra fortiden. Hva bruker man det til i disse dager? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Realplayer? Snakker om gufs fra fortiden. Hva bruker man det til i disse dager? Vet ikke. Ble bedt om å installere den når jeg var inne på vg.no, eller dagbladet.no.. Irriterende liten sak. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Vet ikke. Ble bedt om å installere den når jeg var inne på vg.no, eller dagbladet.no.. Irriterende liten sak. Jeg vil nok si at hverken vg.no eller dagbladet er liten Men veldig irriterende ... Å, du mente realplayer Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Vet ikke. Ble bedt om å installere den når jeg var inne på vg.no, eller dagbladet.no.. Irriterende liten sak. Hørtes guffent ut, har aldri fått beskjed om å installere den via de sidene. Eller noen andre sider for den saks skyld. Ville bare avinstallert hvis jeg var deg! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Et spørsmål til dere som selger mye utstyr. Har fått en henvendelse på min E-620 der potensiell kjøper vil at jeg skal ringe h*n. Er det vanlig? Hva gjør dere i slike tilfeller? Har opplevd det et par ganger, har faktisk bare oversett de mailene der potensielle kjøpere bare skriver "ring meg", antar at det enten er en som vil prute eller en ungfole som ikke får lov til å bruke telefonen. Min almene oppdragelse tilsier at man ikke gjør sånn. Fra en ting til den neste, tar jeg helt feil hvis jeg mener å huske at noen her inne kunne anbefale http://maxsaver.net? Skulle hatt noen pola \ ND filtre og de har jo noen gode priser. Har handlet fra dem noen gange ja, aldri noen problemer men hold deg unna de derre pakketilbudene der du får med ymse dippedupper. Du må ikke finne på og sende dem en mail der du spør om de kan sette ned prisen til $28 på fraktpapirene, da det er ulovlig og lure staten med å gjøre sånt Og da var forumet oppe^^ weeeee Vel, dette diskuter-stuntet ødela morgenstunden min, fant ikke på noe annet å gjøre før jeg dro på jobben, også blir det så mye mer og lese nå på eftan Endret 14. april 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jo takk, kjenner til den, stod opp 06.50 idag, (jeg sover lite:P) og mellom da og 12.00 er da jeg er mest aktiv på forumet -_- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Yup.. da er det 12 dager påskeferie.. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg har sommerferie. Noen goder må man ha for å være ferdig med eksamene sine i starten av april. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ops, postet i feil tråd,, jeje. Menne da frister jeg med 70-200G for sonyfolket ute på webben Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Takk Nautica, og slapp av, jeg er glad for å dele pengene mine med staten Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Det fins lite som er bedre enn å se på Paradise Hotel og redigere og fikse litt på flickr konten. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Det fins lite som er bedre enn å se på Paradise Hotel og redigere og fikse litt på flickr konten. Alt er bedre en det der! Hvis du slår av Paradise så er det kanskje ikke noe som er bedre en det Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Yup.. da er det 12 dager påskeferie.. Hos meg eskalerer jobbingen nå framover, spesielt når påsken er sent ute og omtrent alle alle vil bruke båten i påsken Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Det fins lite som er bedre enn å se på Paradise Hotel og redigere og fikse litt på flickr konten. Alt er bedre en det der! Hvis du slår av Paradise så er det kanskje ikke noe som er bedre en det Jeg får veldig god selvtilit av å se på det. Jeg er egentlig et ganske okay menneske. Er det forresten verdt å betale for Flickr Pro? Endret 14. april 2011 av Panerai Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Noen her som tilfeldigvis har bokmerke med filmen av en mildt sagt overivrig bryllupsfotograf fra Asia ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Er det forresten verdt å betale for Flickr Pro? Ja, det synes jeg. Men jeg synes ikke det er vedrt å se på Paradise Hotel. Å se maling falme er mer interessant. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå