Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124

Trenger litt mere enn det siden jeg skal skyte en hel vinter kolleksjon. Kan godt være noen timer kjøring, men helst så nærme Oslo som mulig.

 

Hva om man skyter vinter kolleksjoner på vinteren og ikke på sommeren? ;) Hadde da vært enklere mht snø.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger litt mere enn det siden jeg skal skyte en hel vinter kolleksjon. Kan godt være noen timer kjøring, men helst så nærme Oslo som mulig.

 

Hva om man skyter vinter kolleksjoner på vinteren og ikke på sommeren? ;) Hadde da vært enklere mht snø.. :)

 

Hehe.. det skulle man gjerne ha gjort.. men ting må være klar noen måneder før de skal selges i butikken ;) Disse bildene skal brukes for å selge inn klærne til butikker så de kan ta de inn til vinteren. Da er det litt sent å skyte de om vinteren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Kun jobb i morra.. så er det 12 dager med påskefri iht til turnusplanen.. :D Og nå som våren kommer for fullt her på Jæren, blir kameraet flittig brukt (håper jeg)! :D

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

Haha, takk for godt svar. Det er vel slik at den beste kunsten ofte blir lagd i beruset tilstand. Meget mulig det gjelder foto også :)

 

Kan du kjøre en grundig test på dette? Da kan vi jo se om hva som gir best bilder, andre kan jo forøvrig også teste ut dette.

 

Men hvor beruset du skal være vet jeg ikke, blir vell flott med blender og lukker som flyter sammen til et tall bare :tease: Og iso flyter sammen med hvitbalsnen.

Lenke til kommentar

Haha, takk for godt svar. Det er vel slik at den beste kunsten ofte blir lagd i beruset tilstand. Meget mulig det gjelder foto også :)

«Write drunk, revise sober» er ikke nødvendigvis det dummeste tipset man kan ramle over. Problemet for fotografer er at førsteutkast og redigering ikke er adskilte prosesser; elendigheten fra fyllekulene blir med i det endelige produktet.

Lenke til kommentar

Haha, takk for godt svar. Det er vel slik at den beste kunsten ofte blir lagd i beruset tilstand. Meget mulig det gjelder foto også :)

 

Kan du kjøre en grundig test på dette? Da kan vi jo se om hva som gir best bilder, andre kan jo forøvrig også teste ut dette.

 

Men hvor beruset du skal være vet jeg ikke, blir vell flott med blender og lukker som flyter sammen til et tall bare :tease: Og iso flyter sammen med hvitbalsnen.

Det er veldig viktig å finne riktig grad av påvirkethet. Det optimale nivået er der hvor man synes at alt er gøy og oppfører seg litt fjollete, men allikevel i stor grad har finmotorikken i behold. Hvis man blir for innpåsliten risikerer man å få seg en på trynet, og faren for å spy på kameraet er vel også en faktor.

 

Jeg kan personlig bekrefte at det fungerer. Skapte stor kunst da jeg var på bar med Stuart Franklin fra Magnum denne helgen. Bare vent litt, så skal jeg finne fram bilder! :fun:

 

EDIT: OK, kanskje ikke like stor kunst som det føltes som der og da, men fortsatt ...

 

 

 

 

Endret av C₈H₁₀N₄O₂
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...